Office Shoes je obchod s dámskou, pánskou a dětskou obuví. Nakupovat můžete jak z pohodlí domova online přes eshop, tak v jedné z poboček, které najdete nejčastěji ve velkých obchodních centrech.
Při nákupu online je vám k dispozici zákaznická podpora na teleofnu, emailu a nově také přes online chat. Office Shoes je na sociálních sítích a rovněž spravuje blog, kam můžete nahlédnout pro tipy a zajímavosti ze světa módy a třeba se inspirovat pro váš další nákup.
Představení e-shopu
Společnost Office Shoes byla založena v roce 1996. Jde o úspěšný maloobchodní řetězec, který v současnosti najdete ve střední a jihovýchodní Evropě. Spravuje na 150 prodejen. Neustále se snaží rozšiřovat sortiment o další atraktivní a oblíbené značky. Na Instagramu navíc čas od času organizují akci, v rámci které můžete vyhrát nový pár bot.
Přehled sortimentu
V sekci Dámská obuv pořídíte boty na volný čas, do kanceláře, na sport či do společnosti. Vybírat můžete podle typu, velikosti, značky, stylu a účelovosti. V podkategorii Super nabídka se vám ukážou boty, které jsou ve slevě (20, 30, 40 a 50 %).
Stejné kategorie platí i u Pánské obuvi a Dětské obuvi. Office Shoes prodává značky jako je Nike, Converse, Gant nebo Calvin Klein. Pokud byste rádi pořídili značkovou obuv za výhodnou cenu, doporučujeme prohlédnout sekci Super nabídka nebo Výprodej. Ušetřit se dá ještě jednou cestou, a to za použití slevového kódu. Ty jsou k dostání na slevových portálech na internetu.
Služby a ostatní
Prodejny Office Shoes najdete například v Praze, Brně, Plzni nebo Hradci Králové. V České republice nemají kamenný outlet, ale jak už bylo řečeno, veškeré slevy najdete právě na eshopu, tudíž o nic nepřicházíte.
Kvůli koronaviru odvolali možnost platit na dobírku. Nyní je možné platit pouze kartou online přes zabezpečenou platební bránu nebo přes službu PayPal. Dopravu zajišťují nasmlouvaní dopravci a kurýrní služba.
Slevový kód
- Aktuálně nenabízí slevový kód
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
- Osobní odběr
- Doručení na adresu
Platební možnosti
- Platební karta
- Hotově
- PayPal
Prodejny
Office Shoes prodejny v Praze
- Palác Koruna – Václavské nám. 1,110 00 Praha
- OC Palladium – nám. Republiky 1, 110 00 Praha
- OC Atrium Flora – Vinohradská 151, 130 00 Praha 3 – Žižkov
- OC Arkády Pankrác – Na Pankráci 86, 140 00 Praha 4 – Nusle
- OC Westfield Chodov – Roztylská 2321/19, 148 00 Praha 11
- Centrum Černý most – Chlumecká 765/6, 198 00 Praha 14
Office Shoes prodejny v dalších městech
- OC Forum Nová Karolina – Jantarová 3344/4, 702 00 Moravská Ostrava a Přívoz
- OC IGY centrum – Pražská tř. 1247/24, 370 04 České Budějovice
- OC Atrium Palác – Masarykovo nám. 2799, 530 02 Pardubice I
- OC Aupark – Gočárova třída 1754/48a 500 02 Hradec Králové
- OC Forum – nám. Soukenné 669/2A, Perštýn, 460 01 Liberec
- OC Olympia – Písecká 972/1, 326 00 Plzeň 8 – Černice
- OC Olympia – U Dálnice 777, 664 42 Modřice, Brno
- OC Galerie Šantovka – Polská 1, 779 00 Olomouc
- OC Zlaté jablko – nám. Míru 174, 760 01 Zlín
Kariéra
- Aktuálně pracovní místa naleznete zde
Kontakt
- Telefon: +420 777 051 055 (Po-Pá: od 9:00 do 18:00 hod.)
- Email: officeshoes@officeshoes.cz
- Reklamace
- Blog
- Sídlo společnosti: Shoebox CZ s.r.o., Václavské náměstí 808/66, 110 00 Praha 1
- Facebook: Office Shoes Czech
- Instagram: officeshoesczech
- Twitter: Office Shoes Czech
Také se připojuji, nerozumím tomu, že náš právní řád umožní existenci takových obchodníků. Nebudu se rozepisovat, reklamace zimních bot po 3 měsíčním nošení několikrát zamítnuta. Prý jsme je zničili, devastovali atd. Za zmínku stojí, že mezi dvěma reklamacemi bylo dalších 2000 dle pořadového čísla. Je zřejmé, že tedy celkový počet reklamací během jediného roku jde do tisíců. to o něčem svědčí. Asi šmejd přitahuje šmejd, tedy i obsluha je alespoň v Plzni absolutně šílená, arogantní, nevstřícká, dokonce vysmívající se. Kdybych měla chodit bosa, tam již nikdy.
Absolutní nespokojenost při návštěvě pobočky v Pardubicích. Arogantní prodavačky, které se neumějí chovat, pokud člověk chce zkusit více jak dva páry bot je to problém a pokud chcete poslat z jiné pobočky, tak to prý nejde a mám si boty koupit přes eshop. Byla jsem svědkem toho, jak se jedna z prodavaček chovala ke starší paní a popravdě, pracovat pro mě, tak letí na hodinu. Vedení by se mělo více starat a zajímat o to, jak to na prodejnách chodí a jaké zaměstnávají lidi.
Boty z office shoes už nikdy více..naprosté arogantní chování prodavaček na prodejně v Ostravě…neuznaná reklamace…
Lžou, já jsem údajně měla zamaskovat totálně zničené a destruovane boty. Boty vypadají jako nové, ale podrážka je z nekvalitního materiálu. Domnívám se, ze prodávají obuv druhé jakosti. Jdu do soudního sporu, není možné, aby takto okrádali. Mrzí mě, ze jsem se nepodivala na recenze dříve. I podle soudního znalce, kterého jsem kontaktovala patří office shoes k nnejhorším a nejméně seriózním firmám, které u nás obuv prodávají. Nekupovat a upozornit všechny známé. Reklamovala jsem 2x. Mezi reklamacemi je pres 4000 rozdíl. To znamená týž počet reklamaci za poměrně krátkou dobu. Varují!!!
Naprosto špičkové služby eshopu! V objednávce jsem vlastní blbostí udělal chybu, ale přes chat na stránkách a pak mejlem mi velmi milé asistentky tohoto obchodu pomohly všechno zařídit, takže boty mi ppl-ko přivezlo UŽ DRUHÝ DEN od objednání! :-o :-) Boty sedí perfektně, dlouhodobě nemám sebemenší problém s kvalitou bot z Office Shoes a nikdy za dlouhé roky jsem nemusel řešit reklamaci. Pokud to tady někdo z firmy čte, tak dejte prémii pro asistentky „Petra“ z chatu a „Lenka“ z mejlu. Díky za super boty! :-)
Tento obchod navštívit, znamená vyhodit peníze. Mám velmi široký záběr pro rozšíření. Plně využiju
I já musím napsat velmi špatnou recenzi na tento obchod….reklamace Zamítnuta a boty jsem si evidentně poškodila sama, jelikož to lidi normálně dělají. Nemají nic jiného na práci a tak sedí doma, ničí si koupené drahé boty a pak je ve volném čase chodí reklamovat.
Zrovna já jsem člověk, který se o boty stará a zatím mi všechny boty vydržely více jak 3 roky…..až teď po zakoupení v tomto obchodě.
Boty jsem zakoupila v listopadu a reklamovala v květnu pro odlepení ze stran podrážky. Evidentně mají předtištěné reklamační vyřízení a to dávají všem. Nikdy už tento obchod nenavštívím a všem známím o této situaci řeknu a rozhodně obchod nedoporučím.
Doufám, že zkrachujete a někdo vás za takové jednání k lidem potrestá.
Tak i já musím, ač velmi nerada, souhlasit s tím, že přístup k reklamaci katastrofální! Za všechno může spotřebitel! A to snad i za kvalitu značkové, předražené obuvi! Jen aby nemuseli vyměnit zboží, nebo ještě hůř – vrátit peníze! Jsem velmi zklamaná a už nikdy více!!!
A že jsem tam nakupoval docela často…
Rozhodně nedoporučuji!! Neuznávají reklamaci, nikde žádné odvolání, ani kontakt…. Ještě jsem se s tímto chováním nesetkala. Kvalita obuvi katastrofální a svádějí to na spotřebitele, neb je jim to umožněno! Nechápu, že to ještě ČOI neřeší…. To jsme tedy dopadli. Předražené napodobeniny a stále jim to prochází… Už nikdy více!
Naprosto šílené prodejny a jednání centrály. Nikdy a nikomu neuznají reklamace, lze si udělat úsudek ze stížností na webovkách. Krátce nošená obuv – neuznají, vždy si najdou důvod pro který to zamítají a předlohy stejných typů odpovědí mají předtištěné a aniž by to řešil faktický odborník, napíší ZAMÍTÁME, ZAMÍTNUTO atd. Z těchto důvodů nikdy nenakupUjte u této značky SHOEBOX. Vždy si vyberte od dané značky obuvi konkrétní značkový obchod, kde navíc je cena o něco málo nižší a kde máte předpoklad, ne-li jistotu, že s vámi nezametou, jako v ix případech stěžovatelů jak na Dtestu, na ČOI. Varujte své známé a kamarády, že tyto prodejny jsou zavaleny stížnostmi právě na reklamace…. Mám štěstí že mé boty nestály ani 600,- Kč a reklamaci po několika dnech nošení zamítli. Ani jsem nic jiného nečekala. Takže těmto prodejnám, kde je SHOEBOX již nenavštěvuji a stejné boty na chlup, kupuji v jiných obchodech se vřelou navíc obsluhou a dodržujícími zákony, což toto označení SHOEBOX dělá. A pokud vyberete stejné boty na eshopu, ušetříte i 400,- Kč a kozačky i 900,- Kč. Takže važte nákupy v těchto obchodech.
Dobrý den, vážená paní Petříková,
nastalá situace nás velice mrzí. Uvádíte, že obuv byla údajně nošena „krátce“, avšak první reklamace Vaší obuvi byla dle našich záznamů uplatněna bez několika dnů po 12 měsících nešetrného užívání, druhá reklamace stejné obuvi pak byla uplatněna po 18 měsících dalšího nešetrného užívání výrobku.
Pokud tedy byla reklamace uplatněna po uplynutí 6 měsíců od převzetí zboží, je v případě soudního sporu dle zákona povinen dokázat údajnou vadnost výrobku spotřebitel (tedy Vy) a jednoznačně nikoli prodávající – v takovém případě je tedy důkazní břemeno prokazatelně na straně spotřebitele.
Naše společnost se řadí mezi největší prodejce obuvi v České republice s řádově statisíci spokojenými zákazníky každý rok.
Všude tam, kde to okolnosti dovolují, se samozřejmě snažíme vyjít našim klientům maximálně vstříc a poskytujeme služby i nad rámec našich zákonných povinností, což však bohužel v případě poškození nebo opotřebení obuvi spotřebitelem není možné.
Nesouhlas s vyřízením reklamace je možné zaslat na kontaktní e-mail naší společnosti nebo podat prostřednictvím formuláře, který je v rámci prozákaznického přístupu k dispozici ve všech našich kamenných prodejnách. Řádně doručený nesouhlas bude zaevidován a předán na kompetentní oddělení, kde bude záležitost důkladně prověřena. O výsledku šetření je následně spotřebitel informován písemným vyjádřením.
Spotřebitel je rovněž samozřejmě oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 12000 Praha 2; Email: adr@coi.cz; Web: adr.coi.cz
Děkujeme za pochopení a omlouváme se za případné vzniklé komplikace.