Nákupní galerie PoštovnéZDARMA.cz je e-shop, který nabízí již od roku 2012 více jak 5000 druhů zboží s dopravou zdarma i na levné produkty.
Představení obchodníka
Nejen nejlevnější produkty, ale i dopravu zdarma získáte při nákupu produktů z tohoto obchodu. A to i na levné produkty v hodnotě desítek korun.
Motivem byla snaha vytvořit internetový portál, kde budou moci zákazníci nakupovat i zboží malé cenové hodnoty, aniž by převážnou část celkové ceny za objednávku tvořilo poštovné, zkrátka umožnit nákup drobných položek bez výčitek za placení obrovského poštovného v poměru k ceně zboží. – sdělují zakladatelé Ing. Lukáš Česal & Tomáš Česal pro portál Lupa.cz
Přehled sortimentu
Obchod PoštovnéZdarma.cz nabízí i 30 denní lhůtu na vrácení zboží. Výběr je rozsáhlý – své najdou dámy i pánové, pokud chtějí nakoupit oblečení, módní doplňky, ale i sportovní a outdoor vybavení. Dále v sortimentu naleznete i spotřební elektroniku.
- Dámská a pánská konfekce
- Hodinky
- Šperky
- Dekorace
- Spotřební elektronika
- Auto-Moto
- Výprodej skladovek
Výdejní místo
- Ateli, s.r.o., Sokolovská 118, Plzeň, 32300, Tel.: +420 374 445 974
Slevový kód
- Aktuálně nenabízí slevový kód
- Na e-shopu PoštovnéZdarma.cz, je doprava zdarma
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
Platební možnosti
- Platební karta
- Bankovní převod
- Dobírka
- PayU
Kariéra
- Aktuální volné pozice naleznete zde
Kontakt
- Zákaznický servis: http://postovnezdarma.cz/helpdesk
- Telefon: +420 374 445 974 (po-pá mezi 9-16 hod)
- Email: info@postovnezdarma.cz
- Reklamace
- Sídlo společnosti: Ateli s.r.o., Habrmannovo náměstí 794/5, 312 00 Plzeň – Doubravka
- Facebook: Nerad platím poštovné – PoštovnéZdarma.cz
- Instagram: postovnezdarma.cz
- YouTube: PostovneZdarma
Recenze
Na těchto portálech najdete další recenze k tomuto obchodu:
Podvodníci. Mám stejný problém jako paní na tomto odkaze: https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/61042/inkasa-z-uctu
Když jsem s nimi problém začla řešit, tak mi blokli email.
Po několika týdnech od objednávky,kdy již měla objednávka dorazit,se mi ozvali v emailu,že dodavatel zboží nemá,již nikdy více v „českém Aliexpressu“ nenakoupim a nikomu nedoporučuji!!
Objednával jsem 14.5.2023 a hned jsem zaplatil. Platba byla potvrzena. dnes je 30.8.2023 a stále jsem nic nedostal. Na možnost reklamace nebo vrácení zboží mi odpovídají, že neznají můj e-mail. Teď po delším pátrání jsem objevil, že jsem zboží dostal 24.8.2023. Takže z jejich strany zřejmě už není žádný důvod, aby se se mnou bavili. Pro mne jsou podvodníci a zloději.
OBROVSKÁ nespokojnosť, tovar objednaný a uhradený 13.03.2023, dodnes nie je (07.06.2023).
Na žiadne telefónne číslo nie je možné sa dovolať, maily sa vracajú ako nedoručené… Maximálna nespokojnosť!
Celkové hodnotenie mínusové, neodporúčam nikomu.
Nebrat překupník co za nic neručí…vychcanek první kategorie
Zboží objednáno a zaplaceno (moje blbost) 10. ledna t.r. od té doby doby ani náznak nějaké komunikace, žádná zpráva. Zboží do dnešního dne (5.2.) nedošlo. Stejná kategorie eshopu jako Lapert nebo Lunzo shodou okolností také se sídlem v Plzni.
NEODPORÚČAM ! Neodpovedajú na e-maily, na zrušenie objednávky nereagujú ,alebo Vám príde spätný email ,že vaša správa bola poslaná späť z technických dôvodov ..na stránke majú uvedené dodanie do troch dní ,potom sa dočítate že to vlastne bude trvať 50-70dní + ,tipujem ,že peniaze už tiež neuvidím
Zboží objednáno a zaplacení v lednut.r. zatím zatím žádná informace ani pokus o jakoukoliv komunikaci. Do dneška (5.2.) zboží nebylo dodáno (asi podobny e-shop jako Kaper nebo Lunzo.
Podvodníci…nikdy více. Po dvou měsících došla špatná objednávka, když jsem chtěla reklamovat zboží, email se vrací zpět jako nedoručitelná zpráva.
Nedoporučuji. Zákaznický servis nestíhá, emaily se často vrací, neodpovídají na položené dotazy, některé ignorují. Negativní recenzi zveřejnili až po urgenci. Obrázek neodpovídající doručenému zboží vyměnili přes několik upozornění až po výhružce s ČOI. Po měsíci a půl přišla informace, že část zboží nemá dodavatel na skladě a ať pošlu číslo účtu na vrácení peněz. Nejsou schopni mi ale říci, které zboží z objednaných položek to bylo – už třikrát jsem tu otázku položila emailem, stále nevím. Peníze nevrátí automaticky jako u prověřených obchodů – musíte si napsat. Nelituji, počítala jsem s tím, když je to z Číny a některé věci se hodí, ale znovu bych tam už nenakoupila.
Dodnes mi nepřišla zaplacená vesta. Objedenávka číslo 103239119