GP webpay

Platební brána od Global Payments na našem trhu skutečně není žádným nováčkem, jedná se o jednu z nejpoužívanějších bran v České republice. Pokud právě hodláte pro svůj internetový obchod zavést platební bránu která umožní vašim platícím zákazníkům pohodlné a bezpečné dokončení objednávky a zároveň vám tím zvýší konverzní poměr, pravděpodobně je platební brána Global Payments i na vašem seznamu. Pro lepší rozhodování, které platební bráně dáte přednost, jsme se rozhodli věnovat GP webpay následující recenzi a vy tak možná jednodušeji zjistíte, zda je, nebo naopak není tou pravou pro vás a pro váš e-shop.

GP webpay

Co je Global Payments?

Platební brána GP webpay umožňuje zákazníkům pohodlné dokončení online nákupu. V posledním kroku nákupního košíku tak zákazník jednoduše zvolí kýženou platbu, kterou může být platba platební kartou VISA, Mastercard, American Express či Diners Club.

Mezi další podporované platby patří Apple Pay, Google Pay nebo skrze elektronickou peněženku MasterPass. Nově je dostupná i služba plateb přímo z účtu zákazníka, brána si navíc dokáže zapamatovat platební kartu, tuto funkci zajisté ocení zejména zákazníci platící z mobilních zařízení. Vaši zákazníci navíc mohou platit nejen v CZK, brána přijímá platby taktéž v EUR, US, HUF, PLN, RUB a GBP a dostupná je ve 27 jazykových verzích které se každému zákazníkovi automaticky přizpůsobí.

Výhoda platební brány od Global Payments je bezesporu podpora mobilních zařízení, nemůže se tedy stát, že by platební brána na telefonu či tabletu zdeformovala svůj vzhled a případně učinila dokončení platby de facto nemožným. Global Payments platební brána umožňuje obchodníkovi integraci brány pouze formou Redirect varianty, což znamená krátké přesměrování z vašeho obchodu pro dokončení platby. Odkaz lze ovšem přizpůsobit a vzhled brány můžete upravovat podle vašich potřeb, třeba tak, aby zákazník zlomkové přesměrování ani nepostřehl.

Kolik Global Payments brána stojí?

Odpověď na otázku ceníku je celkem složitá a víceméně zahalená v mlze. Cena totiž není pevně daná a ani stanovená v ceníku. Na oficiálních webových stránkách Global Payments tato informace zkrátka chybí. Cenu za využívání GP webpay určuje vámi zvolená banka a ta ceník poskytuje individuálně podle vlastních kritérií.

Rozhodujícími faktory tak zůstává velikost obchodníka, předpokládaný obrat, a i obor podnikání. Mezi banky, které s Global Payments spolupracují patří Česká spořitelna, Komerční banka, ČSOB, UniCredit Bank, Komerční banka, Fio banka, nebo Raiffeisenbank. Poptávka po ceníku je naprosto nezávazná a je jen na vás, zda poptávku zadáte jen jedné bance, nebo rovnou všem.

Integrace platební brány Global Payments

První krok pro získání platební brány GP webpay je již zmíněné kontaktování bankovní instituce, které poskytnete informace o vašem podnikání a která vám následně zašle individuální ceník. V případě oboustranné spokojenosti s bankou uzavřete smlouvu a v dalším kroku obdržíte návody přímo od Global Payments pro integraci platební brány. Integraci platební brány na platformách WordPress, Magento, Opencart, osCommerce, Oxid esales či Shoptet pravděpodobně zvládnete sami, stačí k tomu stáhnout doplněk a postupovat dle návodu.

I přesto může být tento krok vskutku tvrdý oříšek a je rozhodně dobré mít po ruce programátora který celou věc případně vyřídí za vás. Posledním krokem před před spuštěním platební brány do ostrého prostředí je samozřejmě testování platební brány. V žádném případě se tedy nemusíte obávat, že byste na svém e-shopu spustili platební systém který nebude funkční.

Od samého začátku, nejen během integrace platební brány je vám k dispozici zákaznická podpora, na kterou se můžete kdykoliv obracet. K dispozici je vám telefonní kontakt, nebo kontaktní formulář umístěný na oficiálních webových stránkách, bez obav proto kontaktujte podporu kdykoliv to jen budete potřebovat.

Shrnutí

GP webpay platební brána je spolehlivá a naprosto bezpečná, není proto třeba mít obavy o vaše příjmy z podnikání, stejně jako o únik citlivých dat vašich zákazníků. Výhody platební brány od společnosti Global Payments ovšem neplynou jen zákazníkům, kteří ocení dostupné platební metody, které dotáhnou jejich objednávky bezpečně do úspěšného konce. Obchodník se navíc díky automatizaci prodejního procesu nemusí starat o párování plateb či administrativu objednávek, to nejen ušetří čas a nervy, zároveň tato možnost zvyšuje šanci na rychlejší expedici zboží, které zpravidla vždy znamená spokojeného zákazníka, který se rád do obchodu vrací.

Platební brána GP webpay splňuje veškeré požadavky nejen v otázce bezpečnosti a my ji můžeme doporučit všem obchodníkům kteří hledají seriózní společnost s historií. O dobré jméno společnosti se navíc opírají i dobré zkušenosti klientů kteří platební bránu GP webpay již ve svých internetových obchodech provozují.

Nedostatek, který může některé potencionální klienty od spolupráce se společností Global Payments odradit je zejména neznámá cena a další spojené poplatky z užívání platební brány. Tento fakt se zajisté může jevit nepříjemným i když nemusí mít zrovna negativní dopad.

Z našeho pohledu se víceméně jedná o naprostou individualitu a případnou možnost dohody mezi bankou a obchodníkem. Nezbývá nám nezbývá než dodat, že kdo se nezeptá, nic se nedozví a po nezávazné poptávce ceníku můžete být nakonec mile překvapeni. Této skutečnosti si je zajisté vědoma i společnost Global Payments která i přes skrytou cenu zůstává jednou z nejoblíbenější pro provoz platební brány.


Zdroje: www.globalpayments.cz, www.pays.cz

Jak se vám líbí tento článek? Pomohl vám?

5/5 (65 hodnocení)
​​

Andrea Kotorová

Andrea Kotorová

Ve svém profesním životě jsem se věnovala zejména marketingu a copywritingu. Když jsem vyměnila teplou kávu a pohodlnou židli v kanceláři za dvě děti, pleny a neustále poházené hračky, zjistila jsem, že ten kousek času který ještě mám, stále mohu vyplnit něčím užitečným nejen pro mne, ale i ostatní. Proto se dále a s radostí věnuji psaní profesních článků pro všechny, kteří je čtou.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

Budeme rádi, když napíšete komentář s vaší zkušeností.

Přidat komentář

Recenzer
Logo