E-shop superzebra nabízí zábavné výrobky pro všechny věkové kategorie pro každodenní použití. V e-shopu můžete vybírat ze široké škály nejrůznějšího zboží počínaje módními doplňky a konče zbožím pro motoristy.
Představení e-shopu
Internetový obchod superzebra.cz vlastní a provozuje společnost HS PLUS d.o.o. sídlící ve Slovinsku.
Přehled sortimentu
Na e-shopu naleznete zboží pro automobilisty, doplňky domácnosti, pro domácí zvířata, módu, gadgety, pomůcky pro tvarování těla a doplňky pro zdraví a krásu. Zakoupíte zde bezpečnostní kamery, bezdrátová sluchátka, strojky na domácí mazlíčky, úložné boxy, kempingové matrace, přenosnou pračku, tvarovací kalhotky, brusku na nehty, chytré hodinky, clony na boční okna automobilu, cestovní tašky, koupací kraťasy, pleťové masky, tréninkové pomůcky atd.
Služby a ostatní
Recenze zákazníků, kteří na e-shopu nakoupili, jsou napříč internetem převážně negativní. Záporně hodnotí nekomunikaci obchodu, zboží přišlo poškozené, použité, neúplné nebo neodpovídalo obrázku ani popisu, pozdní dodání zásilky, problémové reklamace a nevracení peněz. Pokud i přes patrnou neserióznost a podobnost s asijskými podvodnými e-shopy, na e-shopu nakoupíte, zboží vám doručí Česká pošta do domu, na poštu nebo do Balíkovny. Zaplatit můžete při převzetí zboží zaslaného na dobírku, kreditní kartou, prostřednictvím PayPal, přes Platba24 nebo PayU.
Slevový kód
- Aktuálně nenabízí slevový kód.
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
Platební možnosti
Kariéra
- Aktuálně pracovní místa nenabízí
Kontakt
- Telefon: +420 296 849 824 (Po-Pá: od 8:00 do 18:00 hod.)
- Email: info@superzebra.cz
- Výměna zboží
- Návod k použití
- Sídlo společnosti: HS plus d.o.o., Gmajna 10, SI-1236 Trzin Slovinsko
Hodnocení produktu létající víla
Už nikdy!!!! Objednala jsem si masážní podložku s dopravou a platbou na dobírku. Podložka přišla, sice ne ta správná, ale budiž, náklady účtované nebyly, za to jsem měla ve faktuře položku jakési E-knihy za 209 Kč. Tu mi údajně poslali mailem- bezva za 209 Kč mail, super. Po několika mailech se žádostí o vysvětlení, jsem se nedobrala k ničemu. Tak jsem zavolala. Když jsem se omluvila, že jsem trochu naštvaná, tak mi bylo řečeno: „Možete sa hnevat ďalej“ a práskli mi telefonem. Varuji všechny před tímto e-shopem a doufám, že už nikdy takhle nenaletím
Už nikdy!!!! Objednala jsem si masážní podložku s dopravou a platbou na dobírku. Podložka přišla, sice ne ta správná, ale budiž, náklady účtované nebyly, za to jsem měla ve faktuře položku jakési E-knihy za 209 Kč. Tu mi údajně poslali mailem- bezva za 209 Kč mail, super. Po několika mailech se žádostí o vysvětlení, jsem se nedobrala k ničemu. Tak jsem zavolala. Když jsem se omluvila, že jsem trochu naštvaná, tak mi bylo řečeno: „Možete sa hnevat ďalej“ a práskli mi telefonem. Varuji všechny před tímto e-shopem a doufám, že už nikdy takhle nenaletím
V E schopu Superzebra jsem si chtěla objednat hru pro vnuka. Protože jsem si to rozmyslela, objednávku jsem nedokončila. Ozvala se mě po telefonu paní, že mám v košíku zboží,ať objednávku dokončím.Po telefonu jsem jí sdělila potřebné.Netrvalo dlouhého a zásilka na dobírku 537 kč došla. Při rozbalení mě papírový obal připadl opotřebovaný. Nebyl tam český návod a chyběly tam fixy.Snažila jsem se kontaktovat telefonem – stále nedostupný,napsala jsem dva e maily, jeden je odstoupení od smlouvy. Čekám, kdy mě odpoví, ale po přečtení většinou negativních recenzí je mě jasné, že jsem naletěla. Zboží jsem zatím zpět neodeslala, protože bych musela ještě platit poštovné. Vyčkám, co se bude dál, jinak zboží skončí v popelnici. Je to brak.
V tomto obchodě jsem nakoupil čistící spreje v akci 1+1 zdarma. Objednal jsem je tedy dvakrát. Tudíž jsem očekával, že mi po zaplacení přijdou 2+2 zdarma. Ale chyba! Přišly pouze dva spreje. Okamžitě jsem proto zásilku reklamoval v eshopu a bylo mi sděleno, abych spreje poslal zpátky. Upozorňuji, že jsem měl zaplacené dva. Na účet mi ale přišly peníze pouze za jeden. Vysvětlení z obchodu, že druhý byl zdarma. Poslal jsem tedy účtenku, kde je vidět, že jsem zaplatil dva. Po několika týdnech mi přišlo že Slovinska, že předávají muj požadavek do účtárny. Peníze ale nedorazily. Takhle mi odpověděli několikrát, až přestali komunikovat úplně. Řešil jsem to i se společností, která se zabývá tímto vymáháním a sám e-shop na ně odkazuje, že případné nesrovnalosti se mají řešit přes ně. Ale ze společnosti mi přišla zpráva po několika měsících dalších, že Slovinské vedení společnosti s nimi nekomunikuje.
Takže kdo si u nich chce nakoupit. Přeju pevné nervy při vrácení zboží. Spíš je pravděpodobné, že nepochodite podle toho, jak jste očekávali.
…tak to se jen tak zažít nedá … když vám podruhé nepřijde zboží a zavoláte na infolinku paní, které se nechce nic vysvětlovat jednoduše položí telefon …
CtělA jsem si něco objednat,ale po přečtení recenze si už zboží neobjednám.
Hned po obdržení balíčku jsem podle velikosti pochybovala o tom, zdali je tam vše, co jsem si objednala. A nebylo. Po urgencí emailem mi neustále chodily kroky, jak mám postupovat. Vše jsem tak provedla. Na telefonu to sice zvednou, ale po podání stížností, proč nedorazilo zboží, tak zavěsí. Začala jsem to tedy řešit s centrem sporů. 29.11. mi bylo obchodem sděleno, že mi zboží hned odesílají a že se omlouvají za nepříjemnosti. Dodnes nic nedorazilo. Obchod nedoporučuji v žádném případě
První objednávka: připsána e-kniha za 300,-kč, nebyla v balíku, byl to balíček pro babičku a 300 korun v pytli. Těžko jsem to vysvětloval 95ti leté babičce, dal jsem jí 300kč ze svého. Druhá objednávka, koupené zboží, někde s Číny kus za 49,- kč 2 kusy 98 kč zboží přišlo, ale cena 260,-kč a OPĚT e- kniha, která opět nebyla součástí balíku (teď byla e-kniha ,,jen,, za 260,-kč). Při odeslání e-mailu. příjde bleskem dotazník, proč a jak a důvod apod. Peníze v trapu, ale nic se neděje.Tak je to Slovinská firma, a nikdo s tím nic neudělá, Firmu, prostě nenajdete
Pane Radovane, víte vy vůbec, co je to e-kniha? Když to nevíte, tak si to najděte. A nedělejte tady ze sebe tupce. To jen vypovídá o vašem intelektu.
Nedoporučuji!Přišel jiný výrobek. Dle pokynů jsem nafotila, poslala. Po týdnu přišla odpověď, pokud souhlasím, že si mám výrobek nechat a za cenu poštovného mi pošlou ten, který jsem měla objednaný. Odpověděla jsem, že souhlasím. Je to měsíc a nic se neděje. Po opakovaných urgencí emailem, stále nic. A na tel. čísle pro objednávky, sedí paní s ukrajinským přízvukem a stále dokola opakuje, že musím poslat email. Když jsem se jí snažila vysvětlit, že emailů už jsem poslala několik, že si chci jasnou odpověď, zavěsila. Takže SUPERZEBRA už nikdy více!!!