Magyar Posta se snaží poskytovat adekvátní služby pro každého klienta, bez ohledu na to, jestli své záležitosti řeší nejraději osobní návštěvou pobočky nebo upřednostňuje komunikaci prostřednictvím internetu, k čemuž používá svůj chytrý telefon, případně tablet či stolní počítač.
Dává si záležet na tom, aby vše probíhalo co nejrychleji, každá služba byla bez problémů dostupná, zákazník měl maximální pohodlí a ceny služeb byly co nejpřijatelnější. Maďarská pošta proto neustále pracuje na tom, aby dokázala uspokojit potřeby obou skupin klientů, tedy těch s osobním přístupem, i virtuálně založených.
Představení dopravce
Magyar Posta se od 1. ledna 2013 přidala na liberalizovaný poštovní trh Evropské unie a podle zákona o poštovních službách bude poskytovat své univerzální služby až do roku 2030.
Základem je poskytování veškerých služeb za přijatelné ceny a pomocí všech potřebných prostředků a na dostatečné technologické úrovni, aby byly dostupné po celém Maďarsku.
Například jen za rok 2020 bylo pomocí Magyar Posta doručeno přes 482 milionů dopisů, mezi nimiž bylo skoro 70 milionů doporučených listovních zásilek. Ve stejném roce bylo rovněž doručováno cca 45 milionů balíků.
Maďarská pošta je na trhu kurýrních, expresních a balíkových služeb skutečným lídrem. Jako první ze všech dopravců/kurýrních společností dokonce zřídila síť terminálů pro balíky. Během roku 2020 bylo zřízeno velké logistické centrum, které se ještě o rok později rozšířilo.
Vedle klasického doručování do domu, je možné vyzvedávat zásilky také osobně, navíc mají zákazníci možnost vyzvednout si balík na různých místech v jakoukoliv denní i noční dobu, protože mnohá výdejní místa jsou dostupná 24 hodin denně/7 dní v týdnu. Mezi ně patří maloobchodní prodejny, ale také třeba čerpací stanice.
Přehled služeb
Pokud jde o služby, ty zahrnují běžné jako u naší České pošty. Patří sem dopisní zásilky, balíkové zásilky vnitrostátní i mezinárodní, dále mezinárodní dopisy, služby expresní pošty EMS, obchodní dopisy a další. Nechybí ani různé doplňkové služby, jako je prodej známek, převod peněz, možnost předplatného tuzemských periodik a jiné. Dokonce mají zákazníci k dispozici mobilní aplikaci Magyar Posta.
Sledování zásilek
Stejně jako i jiní dopravci, tak i Magyar Posta nabízí službu tracking, tedy možnost sledovat svou zásilku na základě jejího ID. Snadno tak získáte přehled o tom, kde se vaše zásilka aktuálně nachází.
Zajímavé odkazy
- Výroba vlastní kolekce známe s fotkou dle výběru
- Předplatné tuzemských periodik
- Poštovní internetový obchod
- Registrace newsletteru
- Poštovní balící krabice
- Mobilní aplikace
- Převod peněz
Kontakty
- Sídlo společnosti: Magyar Posta Zrt. Ügyfélszolgálati Igazgatóság 3512 Miskolc
Telefonicky
- Soukromí zákazníci: +36-1-767-8282 (Po-St a Pa: od 8:00 do 17:00 hod., Čt: od 8:00 do 20:00 hod.)
- Firemní zákazníci: +36-1-767-8272 (Po-Pá: od 8:00 do 5:00 hod.)
- Předplatné novin a dotazy: +36-1-767-8262 (Po-Pá: od 8:00 do 15:00 hod.)
- Služby MPL (Magyar Posta Logistics): +36-1-333-7777 (Po-St a Pa: od 8:00 do 5:00 hod., Čt: od 8:00 do 20:00 hod.)
- MPL Europe Standardní služby: +36-1-767-8277 (Po-Pá: od 8:00 do 17:00 hod., So: od 8:00 do 14:00 hod.)
Emailem
- Soukromí zákazníci: ugyfelszolgalat@posta.hu
- Firemní zákazníci: uzleti.ugyfelszolgalat@posta.hu
- Předplatné novin a dotazy: hirlap@posta.hu
- Reklamace faktur: szamlareklamacio@posta.hu
- Služby MPL (Magyar Posta Logistics): customer.service@posta.hu
- MPL Europe Standardní služby: europestandard@posta.hu