DHL je německá dopravní společnost, která se zabývá mezinárodní poštovní, spěšnou, kurýrní, logistickou a finanční službou. V současné době jejich služby využívá čím dál tím víc zákazníků pro komerční i nekomerční záležitosti. DHL se na českém trhu stalo spolehlivou alternativou k České poště. Jelikož operuje celosvětově, zákazníci se na ně často obrací i se zásilkami do zahraničí.
Představení dopravce
Přepravní služba DHL Express vznikla ve Spojených státech v roce 1969. DHL je akronym, který vznikl z počátečních písmen příjmení zakladatelů – Dalsey, Hillblom a Lynn.
Společnost se původně zaměřovala na oblast Spojených států a Havaje. Na konci devadesátých let ale začala akcie společnosti skupovat Deutsche Post World Net, která nakonec skoupila jejich většinu a DHL v současnosti vlastní. Pod DHL od roku 2006 patří i přepravní společnost PPL.
Přehled služeb
DHL zajišťuje nákladní silniční přepravu, nákladní železniční přepravu, vnitrostátní paletovou přepravu, balíkové a listovní služby. Zákazníci se na společnost mohou obrátit i kvůli celnímu řízení a službám s ním spojeným – DHL vás v tomto může za poplatek zastoupit a vy se nebudete muset o nic starat.
Poskytuje také poradenské služby týkající se nejen celního řízení. Společnost nabízí různé balíčky pojištění ať už jde o důležité listovní nebo velké mezinárodní zásilky. Běžné objednávky doručí DHL až k vám domů, nebo si je můžete vyzvednout na ParcelShopech, které najdete po celé republice.
Sledování zásilek
Pokud vám není lhostejné, kudy vaše zásilka putuje a chcete mít o všem přehled, můžete využít online sledování. Tracking zásilek je jednoduchý, stačí vám k němu jen referenční číslo a status zásilky můžete kdykoliv zkontrolovat.
Pro ještě komfortnější sledování zásilek doporučujeme stáhnout aplikaci DHL Express Mobile. Obchodníkům a podnikatelům, kteří chtějí DHL svěřit přepravu obchodních zásilek, se vyplatí využít službu eCommerce, která se vztahuje na mezinárodní i domácí komerční přepravu.
Zajímavé odkazy
- Zákaznické portály
- Kde nalézt pobočky DHL
- Často kladené dotazy
- Nástroje pro expresní sledování pro všechny potřeby
- Zasilatelské poradenství od odborníků v oblasti expresního doručování
- Objednat obalové materiály od DHL
- Přihlásit se do MyDHL+
- Přepravní podmínky: přeprava společností DHL Express
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 220 300 111
- E-mail: infolinka@dhl.com
- Sídlo společnosti: DHL Express (Czech Republic) s.r.o. Nádražní 2967/93, 702 00 Ostrava
Katastrofální. Čekám na zásilku, ta nikde. Dovolat se nedá. Pak se dozvím že je na depu a že nedojde, prý možná zítra. Druhá zásilka letos, druhý průser. Horší jak pošta. absolutní nezájem, nemožnost se nikam rozumně dovolat. Pipka na zakaznické lince nic neví, nic neumí. Jediná rada – dojdte si na depo. Jako fakt blbej vtip – ja nejsem přewpravní služba. abych jel 50km pro paletu, jakt to si fakt delají p****? Druhá zilka letos, druhý problém. V létě ztratili zásilku – mrazničku !!!! pro zákazníka. Na dodání jsem čekal skoro týden !!! A dnes opět. Jsem malá firma a tak na mě tnhle kolos absolutně sere. DHL = jedna velká katastrofa. Pokud má něco dojít touhle amaterskou společností, už vím, že bude zase průser.
Rozhodně se vyhněte DHL!
– bez jakéhokoli zdůvodnění je stav zásilky změněn na ZAVŘENO – co je uzavřeno? Byt?
-bez zavolání dohodnout termín dodání a řidič na
zaslané tel. číslo vůbec nezvedá.
OD DHL UŽ NIKDY NIC!
Při online objednávce zvolte jakoukoli jinou možnost:
– Zasilkovna
– Češka Pošta
– PPL
Informace, že ve společnosti DHL „převzali k přepravě zásilku a v den doručení mě budou informovat a upřesní čas“, mi není k ničemu. V první řadě bych potřeboval vědět, který je ten den doručení. Tak jsem zatelefonoval na infolinku společnosti, kde mi bylo podle čísla zásilky řečeno, že dorazí následující den (7.11.) někdy mezi 8. a 19.hod a že budu ráno po naložení cca v 8 hod. kontaktován řidičem. Ani to mi jako zákazníkovi nevyhovuje. Když už se mám časově podřídit někomu jinému, nemohu si to zařídit na poslední chvíli, ale minimálně den předem. Nicméně jsem byl v nouzi, tak jsem si zařídil volno na celý zmíněný den a odjel v šest ráno cca 80km zásilku (kamna) převzít na místo, kam jsem ji potřeboval doručit, a čekal na kontakt od řidiče… Kdybych se o doručení nezačal v průběhu dne zajímat sám, nikdo by mě ani neinformoval, že dnes (7.11.) zásilka nedorazí a že prý dorazí zítra (mimochodem tu samou formulaci jsem si vyslechl na infolince i následující den). Zásilka nejen, že nedorazila první slibovaný den, nedorazila ani druhý… Pokud firma (které jsem okamžitě doporučil změnit dopravce) chce, abych si zboží pořídil od ní, musí mi ho holt doručit nějak jinak a hlavně někým jiným… Mám velké štěstí, že jsem zboží nepotřeboval akutně…
OD DHL UŽ NIKDY NIC!
DHL je nekompetentní společnost, doručení balíku z Německa trvá již třetí týden. Balík si přehazují z místa na místo, informace nula. Jejich systém sledování zásilek je tragický.
Nedoporučuji, naslibují, neplní. Nikdy nebylo vyzvednutí k přepravě v plánovaný den, ale i dva a tři dny zpoždění. Podávají jiné informace, než které má svozové depo.
Dnes jsem po dlouhé době natrefila na velmi nepříjemného řidiče, vyčítavě mi sdělil, že musí celou cestu couvat zpět, protože se nemá kde otočit, přitom kdyby chtěl tak by se dalo, zboží vložil za bránu (náklad cca 70 kg) a cituji „za bránu zadarmo, pak si účtuji za metr 500 Kč“. Dopravce DHL by se mohl zamyslet nad tím, jaké lidi zaměstnává. Není to zrovna příjemné poslouchat, zvláště, když člověk s řidičem jedná slušně a pěkně. Pokud bude možnost, pro příští objednávky si rozhodně vybereme jiného dopravce.
Naprosty s***. Neozvou se, informace k dohledani v tracking systemu kde se dozvim, ze pry jsem k nezastizeni prestoze jsem doma a hovor na telefon zadny a tudiz odlozili balik na postu. Samozrejme ne tu co je tu kousek v ulici, kde je take balikovna, ale na tu temer nejvice vzdalenou.
Nic z toho nebylo vykomunikovano, vse jsem si musel sam zjistit z jejich webu a nasledne webu ceske posty.
Jednim slovem, z****..
DHL rozhodně nedoporučuji. Ráno slíbí doručení, po urgenci Vám řeknou, že se jim zásilka už nevešla do auta. Tím pádem se i díky svátku, doručení prodlouží o další 3 dny. Celkově od odeslání zásilky 7 dní. A to ještě nemám jistotu, že mi ji ten 7. den doručí. Naproti tomu DPD doručilo vše bez problémů do druhého dne.
Už nikdy více.Byla mě naučtovaná jiná platba a to větší částka ,a pak po mě chtějí ještě zaplatit ještě znovu zaplatit tu moji častku.Nechapu proč mě jen nevrátili ten rozdíl co jsem zaplatil navíc.Teď mám čekat na své peníze 3 až 5 dnů proč nechapu jedná se o 9308 Kč nemalá částka.
Ani jednou mi nedoručili balík. Nechají to vždy na nějaké poště, ani nesdělí na jaké, nevolají, … Dnes jsem byl zase celý den doma, abych si pak přečetl, že jsem nebyl k zastižení. Horší firmu jsem nezažil.