Již od roku 2007 je UniCredit Bank stabilní bankou působící na území České republiky. UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s. je členem celoevropské komerční banky, skupiny UniCredit a v současné době dokáže obsloužit klienty nejen z řad živnostníků, korporátních firem a občanů.
Pokud hledáte odpověď na otázku, zda i vám má UniCredit Bank co nabídnout, odpověď můžete nalézt již v následujících řádcích naší recenze. V recenzi se, mimo jiné, věnujeme i shrnutí nabízených produktů a služeb, internetovému a mobilnímu bankovnictví a všem službám, které může běžný občan očekávat.
Co UniCredit Bank nabízí?
Z hlediska produktů a služeb toho nabízí UniCredit Bank opravdu velké množství, samozřejmě v závislosti na povaze samotného klienta. Pro běžného občana má připraveny 3 typy běžných účtů, každý z nich nabízí spoření s úrokovou sazbou až 6 %. Pouze varianta účtu START, jenž lze sjednat pro občany starší 15 let, nenese žádné měsíční poplatky.
Všechny osobní účty umožňují bezplatné výběry z bankomatů UniCredit nejen v České republice, ale i v zahraničí. Běžný účet OPEN je měsíčně zpoplatněn částkou 89 Kč, dostupný je všem občanům od 18 let a lze k němu sjednat jednu platební kartu. Naopak účet TOP s měsíčním poplatkem 299 Kč je umožňuje vlastnit až dvě platební karty, lze ho vést ve světových měnách EUR i USD a v případě splnění měsíčního bezhotovostního kreditního obratu nad 40 000 Kč je poplatku z vedení účtu osvobozen.
Varianty účtů TOP a OPEN jsou navíc obohaceny o neomezené výběry ze všech bankomatů, cestovní pojištění, pojištění osobních věcí a nákupů na internetu. Z nabídky úvěrových produktů má UniCredit Bank k dispozici kontokorentní rezervu, kreditní karty, hypotéky a samozřejmě půjčky. Půjčky i hypotéky můžete s UniCredit taktéž refinancovat.
UniCredit Bank v oblasti spoření nabízí sjednání životního, majetkového, cestovního a doplňkového pojištění včetně pojištění vozidel. Pro klienty, kteří mají v plánu zúročit své volné finanční prostředky, si UniCredit připravila možnost založení spořícího účtu SAVE, se kterým můžete úročit vklady sazbou 2,5 % do výše 500 tis. Kč a jeho založení i vedení je zcela zdarma. Peníze si ze svého spořicího účtu můžete kdykoliv znovu převést na osobní účet. Samozřejmostí jsou i termínované vklady, pravidelné či jednorázové investice.
UniCredit Bank disponuje po České republice poměrně rozsáhlou sítí poboček i bankomatů. Kamennou pobočku můžete navštívit v případě potřeby dle vašeho uvážení bez nutnosti předchozí domluvy. Kontaktovat můžete zákaznické centrum po telefonu, a to denně včetně víkendů a svátků.
Zajímavostí je, že pokud zrovna nemáte čas vyhledávat odpovědi na otázky například ve svém mobilním bankovnictví a situace vám neumožňuje ani hovořit se zákaznickou podporou, můžete využít možnost nahrát vzkaz. Kontaktovat pracovníka UniCredit Bank můžete i prostřednictvím intuitivního kontaktního formuláře či využít možnosti e-mailové komunikace. Pokud se ovšem rozhodnete vyřizovat nejen administrativu, ale třeba i příkazy k platbám na přepážce kamenné pobočky, dopředu počítejte s poplatky za vyřízení bankovní administrace.
Mobilní a internetové bankovnictví
Naprostá většina klientů, možná právě již ze zmíněného důvodu zbytečných poplatků, využívá k obsluze svého bankovnictví internet nebo mobilní aplikaci. UniCredit Bank samozřejmě obojím disponuje. Mobilní aplikace umožňuje po jednoduchém a bezpečném přihlášení prakticky celou obsluhu všech sjednaných produktů. Autorizace plateb probíhá pohodlně za pomocí otisku prstu nebo Face IF, využít můžete pohodlné placení za pomocí QR kódu.
Z vašeho mobilního zařízení zkrátka a jednoduše lze kdykoliv zkontrolovat stav vašeho účtu, půjčky, hypotéky a jednoduše obsloužit si svépomocí vše, na co jste byli zvyklí nejen v internetovém bankovnictví, ale i na pobočkách. Mobilní aplikace je dle našeho uvážení ovšem složitější a možná až nepřehledná, orientovat se v ní a využít tak naplno všech výhod může zkrátka nějakou dobu trvat. I přes zmíněnou nevýhodu se jedná o naprosto bezpečnou aplikaci, ze které nemusíte mít v žádném případě strach, veškerá data jsou spolehlivě šifrována a vaše data zkrátka nikdo nemůže zneužít.
Shrnutí
UniCredit Bank je stálicí tuzemského trhu, dokáže toho mnohé nabídnout, a to zejména v oblasti výhodného úročení vkladů. Nevýhodou tak zůstává nepřehledná mobilní aplikace a absence možnosti okamžitých plateb, mnohdy proto i klasický převod peněžních prostředků zabere několik dnů.
Ze zkušeností reálných klientů UniCredit Bank musíme zmínit i delší čekací dobu v případě nutnosti kontaktování zákaznického centra po telefonu, tento problém lze ovšem prakticky vyřešit zanecháním vzkazu. Celkově hodnotíme UniCredit Bank kladně, jedná se o bankovní instituci s opravdu pevnými kořeny, u které se nemusíte obávat uchovávat a úročit vaše peníze.
Podobné články, co by vás mohly zajímat
Jak se vám líbí tento článek? Pomohl vám?
Dobrý den,
tak s touto bankou nechci mít již nic společného neboť mě zklamali již dříve a nyní když jsme spolu s manželem zde rušili účet a také hned odevzdali platební karty na pobočce (v květnu 2024), tak mi nyní došla zpráva SMS + email, že mám platit ještě nějakou pohledávku ke kartě, kterou jsem však nepoužívala již od roku 2023 a jen platila poplatek za nevyužití karty. Ovšem ten jsem doplatila hned při odevzdání karty v květnu 2024 a mám i ve výpisu dlužná částka 0,0 Kč. Tak nevím co to je za nedoplatek – asi, že jsem si dovolila odejít z této banky ?!? Nyní jsem byla v bance zjistit oč jde ale paní mi to nedokázala vysvětlit a mám prý zaplatit a bude to v pořádku.
Již nikdy tuto banku !!!
Mejzlíková
Dobrý den já bych měla jen dotaz u kterých bankomatů můžu bezplatně vybírat peníze,
vybírala jsem celá leta u české spořitelny ale od prázdnin mi stahují 40 kč váš bankomatje daleko děkuji za odpověd.
Preji pekny den. Byla jsem dlouholetou klientkou Vasi banky. Protoze mi jina banka nabidla lepsi podminky, rozhodla jsem se ucet u vas zrusit. Pobocku v Plzni vubec nezajimalo, proc uz dal nechci byt Vasi klintkou. Vas personal jsem ocividne obtezovala. Potom jsem si to rozmyslela a zruseni uctu zastavila. Pobocka me nove banky nemela v miste meho pobytu zastoupeni. . Vydrzela jsem jeste cca 2 roky, nez me rozhodnuti o zruseni skutecne dozralo. Pobocku banka zridila. Uz definitivne jsem se rozhodla od Vas odejit. V pobocce jsem vyrizovala zruseni uctu a situace se opakovala. Obtezovala jsem, neochota. A to jsem byla na pobocce sama. Ani casove jsem nezdrzovala napr. ke konci pracovni doby. Odchazela jsem s neprijemnym pocitem. Jsem rada, ze uz nejsem Vasim klientem.