123 kurýr

123 kurýr je zcela nová firma, která vplula na pole logistických společností a začlenila se, jako kdyby tam odjakživa patřila. Její služby může využít skutečně každá společnost či jednotlivec, aniž by bylo nutné se, jakkoliv vázat. Dávají si záležet na své profesionalitě a špičkových službách.

KLADY
  • doručení v ČR a na Slovensku
  • možnost sledování zásilek
ZÁPORY
  • v ČR doručují poměrně krátce
  • v posledních měsících mají výrazné problémy s doručováním
  • firmám jsou zadržovány dobírky
  • společnost nekomunikuje

123 kurýr

Představení dopravce

Firma 123 kurýr vstoupila na náš trh v říjnu roku 2021 jako dceřiná společnost slovenského dopravce 123kurier. Společnost byla založena v roce 2012, jako rodinná a měla slovenské zázemí, bez potřeby investic ze zahraničí.

Základní činností bylo spojení firemních a soukromých klientů s logistickými firmami v rámci Slovenska, České republiky a Maďarska. Na počátku roku 2020 se společnost rozhodla založit vlastní logistické služby, které se specializují na balíky do 50 kg.

To vše pro jakéhokoliv klienta, kdy není potřeba jakákoliv smlouvy. Každá pobočka je umístěna na tom nejvhodnějším místě, stejně jako centrální překladiště. Firma disponuje moderními technologiemi a pyšní se individuálním přístupem.

Díky tomu poskytuje opravdu bohatou nabídku služeb, kdy jediným cílem je doručit zásilku co nejdříve a zajistit špičkovou profesionalitu, kvalitu i spokojenost každého jednotlivého zákazníka.

123 kurýr recenze - webové stránky

Webové stránky 123 kurýr

Přehled služeb

Společnost 123 kurýr patří ke špičkovým profesionálům, kteří poskytují přepravu balíků o hmotnosti do maximálních 50 kg, přičemž maximální rozměr krabice může být do 80 x 60 x 200 cm. Služby této firmy je možné využívat nejen v rámci České republiky, ale také v zahraničí.

Je možné si vyžádat individuální nabídku pro přepravu, o kterou si můžete napsat prostřednictvím dotazníku, který na stránkách vyplníte. Přeprava je nabízena pro firemní zákazníky s doručením jak na firemní, tak soukromé adresy.

Sledování zásilek

Track & trace je skvělá služba, s jejíž pomocí je možné sledovat jakoukoliv zásilku od začátku doručování až do cíle doručení. Jakmile je převzata do přepravy, je plně pod kontrolou. Jediné, co potřebujete k jejímu sledování je číslo balíku.

Kontakty

  • E-mail: info@123kuryr.cz
  • Telefon: +420 779 998 321
  • Sídlo společnosti: 123Kuryr s.r.o., Staroměstská 534, Staré Město, Třinec

Hodnocení

3 Celkové hodnocení
Logistická společnost

Dá se říci, že společnost 123 Kurýr má rozhodně co nabídnout. Služby jsou dobré úrovni. Firma si dává záležet na včasném doručení každé zásilky, ať už je směřována na soukromou či firemní adresu. Pokud vás zajímají i jiné logistické společnosti, podívejte se do naší kategorie Dopravci.

3Naše hodnocení
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2
2.6Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.2
Klady
  • sledování zásilek
  • mnoho služeb
Zápory
  • společnost přestala komunikovat se zákazníky
  • mnoho firem si stěžuje na zadržování dobírek
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Zdroje: tn.cz, 123kurier.sk

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

377 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Ano, mám stejné zkušenosti jako většina ostatních zde. Neochota, nekomunikace, problémy s doručením. Zlatá pošta nebo PPL.

  2. Neskutečně arogantní jednání, s kurýrem se vůbec nelze domluvit, na zákaznické lince neochota.
    Cca v 8.30h přijde email, kde ani není uvedený čas, máte si zavolat kurýrovi. Po telefonickém nahánění mi kurýr sdělil čas 12- 15h, který nelze nijak ovlivnit. Když jsem ho požádala o upřesnění času od 13-15h sdělil mi že nemá jenom mě a že je to moje smůla. Depa nejsou v každém městě, je nutné dojet si do jiného okresu. Parádní služba

    • Jedním slovem děs. 24.4. Přepravce převzal zásilku. Po podezřelém pohybu zásilky jsem se pokoušel dovolat na zákaznickou linku-několikrát voláno i 30 min (callcentrum pouze hudba, čeká se na spojení) a nic. Po 10 dnech se podařilo spojit přislíbeno doručení do druhého dne. Nic, na emaily nikdo nereaguje, po spojení s prodejcem 28.4. mu odpověděli, že se na to podívají. Zásilka byla 26.4 v Praze poté 8x cestovala mezi Prahou a ostravou. 9.5. jsem se opět dovolal. Přesto, že slečna byla milá jsem na ni hulvátsky spustil, přislíbila dodání do pátku 12.5. Dnes 11.5. Email od České pošty ve +- 20:00, že převzali mou zásilku od „123Kurýr“ do přepravy. 3týdny v háji z toho 2 týdny dovolené kdy jsem chtěl opravovat auto a objednal autodíly. Nenapadlo mne, že může u nás fungovat přepravní firma která není schopna do 3 týdnů dopravit zásilku a poté ji ještě raději odešle poštou.

  3. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Šnek je rychlejší za 5 dnů nejsou schopni doručit zásilku,která leží ve skladu v Jihlavě.

    Klady: Nenašel jsem žádný
    Zápory: Arogance tel.centraly a výsměch
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. 4.75
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    90

    Čtu tady samá záporná hodnocení, ale já musím chválit. E- shopu trvalo týden, než zboží dopravci předal. Ten ho za jeden den stačil převzít a ještě přes půl republiky doručit. Řidič se sice ozval těsně před příjezdem, ale na to jsem si už zvykl. Objednávku jsem tak mohl přes dlouhý velikonoční víkend využívat.

    Klady: rychlost doručení
    Zápory: žádné
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. Tuto službu je zbytečné komentovat. Předpokládám, že se zlikviduje sama. Rychlost doručení = 0, jednání se zákazníkem a celková komunikace – katastrofa.

  6. Nová kurýrka preferovaná či jediná volba hlavně moravských Eshopů.
    Mizerná notifikace, dokud asi neseženou řidiče, tak nevíte, že vám něco jde. Měl jsme teď přes ně 3 zásilky a děs.
    1.) Notifikace až ráno, tedy nemožnost nějaké změny a pod. Když jsme pak brzo skončl a nabídl, že kurýra kdekoliv po Praze dojedu, již změněno na zítřeak a nelze.
    2.) SMS až odopoledne, opět bez nějakého času doručení asi 30min před doručením. Doručovalo taxi
    3.) Část zásilky zapomněli na překladišti, což oznámili až když si člověk jel pro zásilku na depo. Ráno, že je na rozvoze a po 10min, že je zpět a skladu. Prý problém na depu a ozvou se, až bude něco jiného. Na volání, že je je možné ji vyzvednout na depu na okraji Prahy do 17hod. Tam Vám nedají ani tu půlku, tedy rušení dohodnutého servisu, cca zbytečně najetých 60km a takové to, zaplať, pošli a možná si budeš moci pak sám vyzvednout.

  7. Dobrý den, rád bych přidal radu pro zákazníky, kterým jsem taky. Ale brát si dovolenou kvůli balíkům, to je opravdu vtipné. Zadáte si adresu pro doručení, a nikdo s kurýrů nepředpokládá, že na adrese nejste. Představte si, že 50 zákazníků během rozvozu změní adresu, nebo chtějí doručit jindy. Tak to se kurýr rovnou může vrátit zpátky do depa, protože veškerá jeho práce ráno při vykládce a sestavování trasy byla zbytečná. Většina kurýrů doručuje 9-16 hodin, a vy se rozčilujete, že jste v práci? No to on taky,a stejně jako vy, chce být odpoledne doma. Zamyslete se nejdřív nad svým chováním, kde jste v době doručení. Nazdar

  8. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Vše v pořádku, zákaznická linka funguje ma 100%, kurýr příjemný. Zásilky dostávám pravidelně a bez problémů.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Reply
      Krejčová Sára 13.4.2023 v 19:52

      Hrůza dnes mi doručily zásilku a chybělo tam i zboží 🙏🙈😒😒😒

  9. Reply
    Nespokojený zákazník 4.4.2023 v 8:00
    0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Nejhorší kurýrní služba.O doručení zásilky informovali emailem bez uvedení času doručení.Po spojení s kurýrem jsme se domluvili na čase a zboží nedoručili, prý jsme nebyli doma což není pravda.Opetovne doručení za dva dny arogantním kurýrem, který nám předal zásilku s poškozeným obalem.S touto společností už nikdy.

    Klady: Žádné
    Zápory: Komunikace se zákazníkem na nulové úrovni
    Přínosný(3) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 0.75
    Rychlost doručení
    30
    Jednání se zákazníkem
    0

    Dobrý den.
    Dekuji za doručení zásilky no ale jednání na Nulu.
    Volali před minutou jak byli pod barákem – to je špatný postup. V tuto chvile nebyla jsem doma,poslala vyzvednout balík dceru. Ani nikdo nevystoupil z auta.Hledala Kurýra po celém parkovišti

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 26 27 28 29 30 33

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo