123 kurýr

123 kurýr je zcela nová firma, která vplula na pole logistických společností a začlenila se, jako kdyby tam odjakživa patřila. Její služby může využít skutečně každá společnost či jednotlivec, aniž by bylo nutné se, jakkoliv vázat. Dávají si záležet na své profesionalitě a špičkových službách.

KLADY
  • doručení v ČR a na Slovensku
  • možnost sledování zásilek
ZÁPORY
  • v ČR doručují poměrně krátce
  • v posledních měsících mají výrazné problémy s doručováním
  • firmám jsou zadržovány dobírky
  • společnost nekomunikuje

123 kurýr

Představení dopravce

Firma 123 kurýr vstoupila na náš trh v říjnu roku 2021 jako dceřiná společnost slovenského dopravce 123kurier. Společnost byla založena v roce 2012, jako rodinná a měla slovenské zázemí, bez potřeby investic ze zahraničí.

Základní činností bylo spojení firemních a soukromých klientů s logistickými firmami v rámci Slovenska, České republiky a Maďarska. Na počátku roku 2020 se společnost rozhodla založit vlastní logistické služby, které se specializují na balíky do 50 kg.

To vše pro jakéhokoliv klienta, kdy není potřeba jakákoliv smlouvy. Každá pobočka je umístěna na tom nejvhodnějším místě, stejně jako centrální překladiště. Firma disponuje moderními technologiemi a pyšní se individuálním přístupem.

Díky tomu poskytuje opravdu bohatou nabídku služeb, kdy jediným cílem je doručit zásilku co nejdříve a zajistit špičkovou profesionalitu, kvalitu i spokojenost každého jednotlivého zákazníka.

123 kurýr recenze - webové stránky

Webové stránky 123 kurýr

Přehled služeb

Společnost 123 kurýr patří ke špičkovým profesionálům, kteří poskytují přepravu balíků o hmotnosti do maximálních 50 kg, přičemž maximální rozměr krabice může být do 80 x 60 x 200 cm. Služby této firmy je možné využívat nejen v rámci České republiky, ale také v zahraničí.

Je možné si vyžádat individuální nabídku pro přepravu, o kterou si můžete napsat prostřednictvím dotazníku, který na stránkách vyplníte. Přeprava je nabízena pro firemní zákazníky s doručením jak na firemní, tak soukromé adresy.

Sledování zásilek

Track & trace je skvělá služba, s jejíž pomocí je možné sledovat jakoukoliv zásilku od začátku doručování až do cíle doručení. Jakmile je převzata do přepravy, je plně pod kontrolou. Jediné, co potřebujete k jejímu sledování je číslo balíku.

Kontakty

  • E-mail: info@123kuryr.cz
  • Telefon: +420 779 998 321
  • Sídlo společnosti: 123Kuryr s.r.o., Staroměstská 534, Staré Město, Třinec

Hodnocení

3 Celkové hodnocení
Logistická společnost

Dá se říci, že společnost 123 Kurýr má rozhodně co nabídnout. Služby jsou dobré úrovni. Firma si dává záležet na včasném doručení každé zásilky, ať už je směřována na soukromou či firemní adresu. Pokud vás zajímají i jiné logistické společnosti, podívejte se do naší kategorie Dopravci.

3Naše hodnocení
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2
2.6Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.2
Klady
  • sledování zásilek
  • mnoho služeb
Zápory
  • společnost přestala komunikovat se zákazníky
  • mnoho firem si stěžuje na zadržování dobírek
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Zdroje: tn.cz, 123kurier.sk

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

377 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nevím jak to popsat a nebýt sprostý dva balíčky na mě a na manželku oba nedoručeny i po 2u dnech , kurýr nebere telefon a nebo to vypne a to jsme volaly nejméně 10x za mě už nikdy více (sláva české poště )

    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Balík měl přivézt v pondělí ve 12 hodin, je úterý a ještě ho nemám. Hrozné a arogantní chování od řidiče, to jsem ještě nezažila.

  3. 2.5
    Rychlost doručení
    90
    Jednání se zákazníkem
    10

    Zdravím.
    Dnes jsem byl svědkem toho o čem jsem si myslel, že už je dávno pryč. Objednal jsem si zboží 146 x 50 cm. Poplatek byl 179,-. Jsem zvyklí do 100,- ale je to větší, tak jsem to zaplatil bez problémů. Do poznámky prodávajícímu jsem jasně a zřetelně napsal, že pracuji každý den od rana do 14h. Po 14h jsem vždy doma. Jsem si jistý, že to tak bylo předáno i kurýrovi/ce. Mám už takové zkušenosti, že si kurýři myslí, že 99% lidi sedí doma na zadku na podpoře a nudí se a čekají na balíky. U PPL co mi vozí balíky už není problém. Pokud jsem jede balíkovna, tak se vždy domluvíme, kde si balík vyzvednu, když nejsem doma. Ovšem co jsem zažil dnes. No porovnejte sami. Dostal jsem sms, volám obratem zpět, abych kurýra/ku obeznámil, že sám jezdím a doufám, že četla poznámku, že budu doma až po 14h. Byla překvapená a už po telefonu hledala kličky. Stále jsem, ale z chladnou hlavou, protože denně vídávám 10tky zákazníku jí vysvětluji, že jsem poznámku zadal, tak když to nakládala, měla s tím počítat. Po pár minutách jsme se dohodli, že mi balík doručí, až pojede z depa. „je mi to jedno“ odpověděl jsem „budu 100% doma“. Když přijela, seběhl jsem dolů a ano, bylo to s úsměvem, ale s průpovídkami, že za ty prachy po práci!!! a že takové velké zásilky prý nikde nemá možnost vyložit a že by to taky mohla přivést až následující den. Na čemž jsem odpověděl, že to by sice mohla, ale situace by byla stejná. Zase až po 14h. A následně jsem jí upozornil na to, že v poznámce to jasně stálo. Pokud to nečetla není můj problém. Pokud ano, mohla zásilku nepřebírat a mohl mi jí dovést někdo jiný. Jsme nová společnost a vzhledem k tomu, že sám rozvářím by ste se spíše měli starat, jak trumfnout konkurenci, než zaměstnávat ty co dělají pravý opak. Osobně mě to mrzí, ale Vaší společnost už zřejmě nikdy nevyužiju a nikde % nedoporučím, ba naopak. S pozdravem Lumír z Kolína. Hodně úspěchu přeju

    Klady: rychlost
    Zápory: raději bez komentáře
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. Reply
    Eva Konečná 27.2.2023 v 15:14

    Nespolehlivost, nekomunikace, jedna zásilka mě stála 3 dny dovolené, pokaždé potvrdili dovoz zboží, potom bez vysvětlení nikdo nedorazil. Nechci o nich už ani slyšet.

  5. Reply
    Irena Pichlová 24.2.2023 v 13:39
    2.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    0

    Rozhodně nedoporučuji dobírky platit kartou. Pokud Vám kurýr oznámí, že platba neprošla, dobře si ihned na své bance zkontrolujte, zda Vám byla platba stržena. Já to bohužel neudělala a platbu jsem na doporučení kurýra provedla podruhé… Bylo pro mě překvapením, že místo omluvy od společnosti a okamžitého vrácení druhé platby se musím již několik dní dohadovat a zasílat print screeny z mého účtu o provedené duplicitní platbě. Peníze zatím zpět neposlali a tak se jen utěšuji, že nešlo o velkou částku peněz. je však otravné denně platbu hledat, pravděpodobně jejich účetní oddělení má problém s evidencí plateb nebo jsou tak arogantní, že je zákazník nezajímá. Na výpise z banky přeci jasně vidí, že platba přišla během několika vteřin podruhé…

    Zápory: Kurýr slušný, vedení a systém společnosti nehodnotitelný.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Katastrofa…nejdriv mi rekl ve 2 pak ve 4 pak po 5 a nakonec ridic neprijel vubec…Neumi se ani predstavit ..zvedne tel a rekne Noo,kdyz jsem mu rekla nechte mi to na vydejnim miste,tak zadne nemaji…cely den sedet doma a cekat na balicek ktery ve finale ani nedovezl tak na to nemam cas ani nervy…

  7. Nejhorší společnost na dopravu co znám.Prý balíky dodají do 24h a my už na něj čekáme 2dny
    Díky,ale už nikdy

  8. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejhorší firma na doručování. Balík z Ostravy prijde přes celou ČR behem noci a pak tři dny leží na depu v ČB. A když voláte na info linku tak tam slíbí že druhý den přijde (samozřejmě že nepřijde) a asi vidí jen to co já podle sledovacího čísla. Hrozná firma

    Zápory: Dlouhaaaaaa doba dodání
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. Nejhorší společnost přepravu 80km nezvládnou za 24hod. Informační Tel. linka a jednání se zákazníkem tudíž ten kdo je živí je katastrofa.
    Nechápu jak můžou poskytovat služby lidem když jsou v tohle směru mimo. Takovou službu už nikdy.

  10. Nejhorší přepravní společnost od 12.2.2023 mají balík u sebe na depu v Plzni.Po kolikátém hovoru mi zaslali že předávají poště.Číslo balíku zaslali ,ale na poště neexistuje.Nevím kde můj balík je ,mohla jsem jsi zajet do Plzně osobně,bylo by to asi nejlepší.

1 29 30 31 32 33

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo