123 kurýr je zcela nová firma, která vplula na pole logistických společností a začlenila se, jako kdyby tam odjakživa patřila. Její služby může využít skutečně každá společnost či jednotlivec, aniž by bylo nutné se, jakkoliv vázat. Dávají si záležet na své profesionalitě a špičkových službách.
- doručení v ČR a na Slovensku
- možnost sledování zásilek
- v ČR doručují poměrně krátce
- v posledních měsících mají výrazné problémy s doručováním
- firmám jsou zadržovány dobírky
- společnost nekomunikuje
Představení dopravce
Firma 123 kurýr vstoupila na náš trh v říjnu roku 2021 jako dceřiná společnost slovenského dopravce 123kurier. Společnost byla založena v roce 2012, jako rodinná a měla slovenské zázemí, bez potřeby investic ze zahraničí.
Základní činností bylo spojení firemních a soukromých klientů s logistickými firmami v rámci Slovenska, České republiky a Maďarska. Na počátku roku 2020 se společnost rozhodla založit vlastní logistické služby, které se specializují na balíky do 50 kg.
To vše pro jakéhokoliv klienta, kdy není potřeba jakákoliv smlouvy. Každá pobočka je umístěna na tom nejvhodnějším místě, stejně jako centrální překladiště. Firma disponuje moderními technologiemi a pyšní se individuálním přístupem.
Díky tomu poskytuje opravdu bohatou nabídku služeb, kdy jediným cílem je doručit zásilku co nejdříve a zajistit špičkovou profesionalitu, kvalitu i spokojenost každého jednotlivého zákazníka.

Webové stránky 123 kurýr
Přehled služeb
Společnost 123 kurýr patří ke špičkovým profesionálům, kteří poskytují přepravu balíků o hmotnosti do maximálních 50 kg, přičemž maximální rozměr krabice může být do 80 x 60 x 200 cm. Služby této firmy je možné využívat nejen v rámci České republiky, ale také v zahraničí.
Je možné si vyžádat individuální nabídku pro přepravu, o kterou si můžete napsat prostřednictvím dotazníku, který na stránkách vyplníte. Přeprava je nabízena pro firemní zákazníky s doručením jak na firemní, tak soukromé adresy.
Sledování zásilek
Track & trace je skvělá služba, s jejíž pomocí je možné sledovat jakoukoliv zásilku od začátku doručování až do cíle doručení. Jakmile je převzata do přepravy, je plně pod kontrolou. Jediné, co potřebujete k jejímu sledování je číslo balíku.
Kontakty
- E-mail: info@123kuryr.cz
- Telefon: +420 779 998 321
- Sídlo společnosti: 123Kuryr s.r.o., Staroměstská 534, Staré Město, Třinec
Hodnocení
Zdroje: tn.cz, 123kurier.sk
Zboží už jsem si sehnala jinde a teď čekám jestli balíček přijde letos nebo až příští rok, tomu už se dá jen smát, myslím, že brzy dojezdi se svým přístupem. Mám vyčkat do konce týdne a kdyžtak si zavolat odesílateli aby mi to poslal jinou dopravou, že mu to pošlou zpět to snad nemůžou myslet vážně, s takovým přístupem od nich dá každý ruce pryč
26 stránek negativních hodnocení mluví za vše. Přidám jen další do řady. Balík nám leží už 14 dní na depu v Hradci a nejsou schopni jej doručit. Telefon nikdo nebere. Nechápu firmy, které s touto přepravní společností spolupracují, spolehlivých dopravců je u nás dost. Tohle je jedna velká tragédie. :o(
Zásilka převzata od odesílatele dne 8.9.2023. Dne 11.9.2023 byla převezena na depo do Hradce Králové a od té doby je tam !
Volal jsem na nějakou infolinku nebo co to bylo a tam mi paní…slečna slovensk nebo podobným jazykem zdělila že mání v HK personalní problémy a že se omlouvá …ale že to bude urgovat…telefonát proběhl 24.9.2023. A co se nestalo ? …dnes je 19.9.2023 a balík stále na depu v HK . Žádný tel..žádný email …prostě nic. Nikdo se neozve !
Takže tuto přepravní společnost vřele NEDPORUČUJU … a snad brzo skončí, protože aby týden a půl balík byl někde támhle v prd… je už i na mě moc..
S pozdravem Kobr T. ( nasraný zákazník )
Naprosto nejhorší ze všech dopravců. Zásilka v rámci ČR ani po 12 dnech nedoručena a následně bez kontaktování adresáta vrácena přes celou republiku zpět odesílateli. Na linku se ani po hodině nedovoláte. Pokud máte štěstí a někdo to zvedne, stejně se nic nedozvíte, protože „nevědí, nemohou potvrdit, neví“. Pokud se zásilka cestou úplně neztratí, ale jen vrátí odesílateli, jste mezi těmi šťastnějšími
Naprosto nejhorší ze všech dopravců v republice. Nevěřil bych, že to řeknu, ale zlatá Česká pošta. Na lince pro zákazníky, kam se po více jak 30 min. podařilo dovolat, mi oznámili, že zásilka je v pořádku, ale mají blíže neurčené problémy a nedokáží potvrdit zda mi zásilku doručí za týden, za dva týdny, nebo zda vůbec. Ano poslední informaci byla správná. Zásilku nedoručili vůbec. Informoval mne až odesílatele, kterého dopravce bez meho vedomi informoval, ze zasilku, která přejela celou republiku az téměr ke mně, po 12 dnech vrací zpět z důvodu jejího odmítnutí. Ani se nepokusili to těch pár zbývajících kilometrů doručit. Přitom za celou dobu mne nijak nekontaktovali telefonicky, emailem, ani osobně. Na linku nemá ani cenu volat, naprosto strašný přístup, nic reálného se stejně nedozvíte. Jen obecné informace „mají blíže neurčené problémy, neví kdy doručí, nedokáží potvrdit ani zhruba časový horizont doručení v řádu týdnů a to jen na území ČR“.
Zatím čekám jen 3 dny, každopádně mi bylo sděleno pokud balíček do konce týdne nedoručí mám kontaktovat odesílatele aby mi ho poslal jinou dopravou, odesílatele jsem kontaktovala ať ukončí spolupráci s takovými lemply
Čtu tady komentáře a říkam si, jaké mám vyhlídky. Na zásilku čekám již druhý týden a kde nic tu nic. Auto nemám a balík má 30 kg takže pro něj zajet nemohu. Snad to stihnou do vánoc doručit.
Naprostá katastrofa!!! Za 14 dní nebyli schopni dopravit zásilku z jedné firmy do druhé.
Nejdříve to vypadalo slibně, klasicky přišla SMS „Dnes vám přivezeme zásilku“. Leč kurýr nedorazil. Ani druhý den… Ani třetí… A rozhodně nebral telefon.
Pátý den, v pátek jsem nebyl v práci, když se mi rozezvonil telefon – kurýr stojí před budovou (zásilka byla adresována do naší firmy). Jelikož to bylo k doručení do naší firmy, odkázal jsem ho na recepci do druhého patra (kde ho už týden marně čekala děvčata i s připravenou hotovostí, naštěstí jsem objednal zboží na dobírku), kam už ale nedorazil. A nedorazil už nikdy a ani nenapsal.
Podle sledování zásilek zásilku vrátili dodavateli s tím, že adresát nebyl zastižen, což je vyložená lež a důkaz neschopnosti kurýrní služby.
Zboží stále potřebuji, i když nijak urgentně. Naštěstí nejsem nějaký živnostník, který by třeba pod sankcemi měl pevný termín předání stavby a kvůli lemplovi, který neumí dojít k adresátovi, přišel o peníze.
Katastrofa.
Cekam na balicek uz pres tyden a stale nic. Tohle je prepravni sluzba na 💩.
Kdyz volam na infolinku, tak ani po 5 min. cekani na operatora to nikdo nezveda.
Uz nikdy vic.
5 minut je málo,já čekala 30 a pak mi bylo sděleno, že Depo v Hradci Králové má kapacitní problémy a tak stále čekám, už týden.
Nejhorší dopravce se kterým jsem se setkal. Zásilka leží v depu H.K.již týden.Třikrát jsem tam volal, Nejdříve si poslechnete 20 min. mizerné muziky a pak vám jakýsi slovenský hlas z dělí že mají volá aké problémy, vrah kapacítné. Navrhla mi že zásilku vrátí odesílateli. Výborně povídám. Z H.K.do Rožnova pod Radhoštěm pojedete přez mě bydliště, tak to tam můžou vyložit? Řekla- na to vám neviem odpovedať. UŽ NIKDY!!!!!