DHL je německá dopravní společnost, která se zabývá mezinárodní poštovní, spěšnou, kurýrní, logistickou a finanční službou. V současné době jejich služby využívá čím dál tím víc zákazníků pro komerční i nekomerční záležitosti. DHL se na českém trhu stalo spolehlivou alternativou k České poště. Jelikož operuje celosvětově, zákazníci se na ně často obrací i se zásilkami do zahraničí.
Představení dopravce
Přepravní služba DHL Express vznikla ve Spojených státech v roce 1969. DHL je akronym, který vznikl z počátečních písmen příjmení zakladatelů – Dalsey, Hillblom a Lynn.
Společnost se původně zaměřovala na oblast Spojených států a Havaje. Na konci devadesátých let ale začala akcie společnosti skupovat Deutsche Post World Net, která nakonec skoupila jejich většinu a DHL v současnosti vlastní. Pod DHL od roku 2006 patří i přepravní společnost PPL.
Přehled služeb
DHL zajišťuje nákladní silniční přepravu, nákladní železniční přepravu, vnitrostátní paletovou přepravu, balíkové a listovní služby. Zákazníci se na společnost mohou obrátit i kvůli celnímu řízení a službám s ním spojeným – DHL vás v tomto může za poplatek zastoupit a vy se nebudete muset o nic starat.
Poskytuje také poradenské služby týkající se nejen celního řízení. Společnost nabízí různé balíčky pojištění ať už jde o důležité listovní nebo velké mezinárodní zásilky. Běžné objednávky doručí DHL až k vám domů, nebo si je můžete vyzvednout na ParcelShopech, které najdete po celé republice.
Sledování zásilek
Pokud vám není lhostejné, kudy vaše zásilka putuje a chcete mít o všem přehled, můžete využít online sledování. Tracking zásilek je jednoduchý, stačí vám k němu jen referenční číslo a status zásilky můžete kdykoliv zkontrolovat.
Pro ještě komfortnější sledování zásilek doporučujeme stáhnout aplikaci DHL Express Mobile. Obchodníkům a podnikatelům, kteří chtějí DHL svěřit přepravu obchodních zásilek, se vyplatí využít službu eCommerce, která se vztahuje na mezinárodní i domácí komerční přepravu.
Zajímavé odkazy
- Zákaznické portály
- Kde nalézt pobočky DHL
- Často kladené dotazy
- Nástroje pro expresní sledování pro všechny potřeby
- Zasilatelské poradenství od odborníků v oblasti expresního doručování
- Objednat obalové materiály od DHL
- Přihlásit se do MyDHL+
- Přepravní podmínky: přeprava společností DHL Express
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 220 300 111
- E-mail: infolinka@dhl.com
- Sídlo společnosti: DHL Express (Czech Republic) s.r.o. Nádražní 2967/93, 702 00 Ostrava
Jako cena strašná. Za jeden šroub v hodnotě 250 kč. Hmotnost 100 g si naúčtovali 158 kč. Suverénně nejdražší co znám.
Uz vazne nikdy!!!!!
Nejhorsi co jsem zazil.
Nedostavam zadne informace o baliku. Pokud chci sledovat zasilku opet se k nicemu nedostanu. Cekam dlouho a nikde nic. Zadne info… DHL naposledy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Napriklad GLS peckove informuje o balicku, vse rychle a spolehlive…
Objednal jsem elektronické piano o hmotnosti 66 kg. E-shop zajistil dopravu. DHL Freight přijelo dle domluvy. Zaplatil jsem za zboží, podepsal převzetí. Řidič vyložil zásilku za plot u domu do sněhu. Na moji prosbu o pomoc se zásilkou do domu mi rozvozce odpověděl, že za takové služby není placen. Na prosbu, zda-li by na rudlu, na kterém zásilku měl naloženou, nedovezl piano alespoň ke vchodovým dveřím od domu (cca 7 m), odpověděl, že ani za toto není placen a odjel.
Zůstal jsem tak stát s elektronickým pianem postaveným ve sněhu a na mrazu.
V záručních podmínkách se potom dočítám, že hudební nástroj nesmí být vystaven extrémním teplotám, t.j. mimo rozsah 5-40°C a vlhkosti.
Na můj dotaz-zda-li nedošlo k pochybení, mi přepravce sdělil:
„Dobrý den
Dle obchodních podmínek, zásilky jsou předávány na vykládací rampě nebo na chodníku před budovou příjemce. DHL standardně nezajišťuje donášku a stěhování zásilek do bytů, pater, sklepů, skladů.
S pozdravem / Best regards
Michaela Nucová
Customer service referent”
Závěrem musím sdělit, že lepší služby poskytují přepravci kontejnerů na stavební suť či dovoz písku. DHL na přepravu cenného zboží upřímně nedoporučuji!
Som maximálne spokojná s dnešnou zásielkou konkrétne pán vodič Jahoda (píšem meno vodiča pretože si myslím že veľa závisí od konkretnej osoby a nie firmy ako takej)
Milý usmiaty ochotný vodič ktorý sám od seba mi tovar odniesol az na chodbu baráku (píšem to preto že po predchádzajúcej skúsenosti s firmou Geis kde mi vodič veci vyhodil za vrátka baráku som skúsila DHL..)
Zasielka nemeskala ráno ma telefonicky kontaktoval a upresnil čas doručenia takže som nemusela sedieť doma a čakať na rozmedzie od 8-18 ..takže maximálna spokojnosť
Mínusy a výhrady nemám žiadne
Měli mi přivézt škříň, o čemž jsem se dozvěděl SMSkou v 17:30 „Dnes mezi 8-18:00h vám bude doručovat…Pokud se vám to nehodí, kontaktujte…“. OK, jsem doma celý den, tak hlavně, že to přivezou. V půl osmé pořád nic, tak volám řidiči, který na mě po několika trapných momentech ospalých výmluv hodí hlášku o poruše vozu. OK, možná klecá, možné ne, hlavně že slíbil, že druhý den mezi 9. a 10.h mi to teda přiveze. V 11 pořád nic, tak volám na linku DHL Freight, kde mi madam sdělí, že zásilka byla poškozena a vrácena prodejci. Proč mi to tedy nedáte vědět? My komunikujeme jenom s prodejcem. Ale SMS avízo o doručení jste mi poslali, proč tedy ne SMS o stornu? My komunikujeme pouze s prodejcem. No jo, co bych za 500 mohl tak chtít, že jo? DHL si hraje na hogo fogo a přitom takový ksindl. To snad zlatá pošta.
Naprostý souhlas! Tahle německá společnost , to je xindl největšího ražení!! Neplaťte nic předem, jen na dobírku! Pokud to je již zaplacené, mají to prostě na háku. Mně doručovali s odstupem 2 měsíců dva stroje! Žádná komunikace s konečným odběratelem!! Nevíte, kdy to doručí! První zásilku mně na paletě doručili o týden dříve, než jsem byl s prodejcem dohodnutý! Nebyl jsem doma a najednou bez jakéhokoliv varování zvoní u dveří. Ještě, že byl doma zcela náhodou syn, jinak nevím, kde by to složili?! A druhou zásilku zase naopak! Měli ji doručit v úterý, ale kdepákáák, táhlo se to ještě několik dní, kdy už jsem fakt řval do telefonu na obchodníka, odkud jsem stroj měl!! DHL, ale prostě s vámi nekomunikuje, takže nevíte, kdy to přivezou! Varuji všechny prodejce, aby svoje zboží posílali přes tyhle „skopčáky“! Je to tragédie a řádně to snižuje kredit firmy, která přes ně zboží zasílá!!
Dobrý den, dne 4.12 jsem napsala komentář a druhý den si jsem si ho přečetla. Chtěla sem omluvit, špatně sem se vyjádřila. Poslední věta měla znít 100% doporučuji všem zákazníkům společnost DHL. Snad tuto moji chybu otisknete na netu? Preji hezký den.
Dobrý den. Dne 3.2 mi byl doručený balík vaší společnosti. Řidič měl příjemné jednání,vystupování a ochotný. Popravdě jsem tento týden měla možnost vyzkoušet 2 společnosti PPl a DHL. Rozhodně na 100%doporucuji PPl
Nový pomalý systém
Mnohem pomalejší než ostatní místní kurýři, jako je PPL, DPD, ale 2,5krát dražší. Vím jistě, že příště nevyberu DHL, když potřebuji něco, abych dorazil rychleji.
Nejhorší dopravce co jsem zažil. Nedali mi žádné informace o objednávce. Konkrétně jsem objednával z Německa do Česka. Balík však ani přes hranice neposlali a bezdůvodně ho poslali zpět. Zhruba po měsíci jsem si říkal, že je divné když objednávka nepřišla, protože měla do 5 dní dojít. Poté jsem zjistil že ji tedy poslali zpět.
DHL hodnotím jako jednu z mála spolehlivých firem. Zásilka doručena přesně v určenou dobu. Možnost opakovaného doručení nebo změny místa doručení. Bohužel nevolí ji příliš eshopů, takže jsem službu využila jen asi 5x.