DHL je německá dopravní společnost, která se zabývá mezinárodní poštovní, spěšnou, kurýrní, logistickou a finanční službou. V současné době jejich služby využívá čím dál tím víc zákazníků pro komerční i nekomerční záležitosti. DHL se na českém trhu stalo spolehlivou alternativou k České poště. Jelikož operuje celosvětově, zákazníci se na ně často obrací i se zásilkami do zahraničí.
Představení dopravce
Přepravní služba DHL Express vznikla ve Spojených státech v roce 1969. DHL je akronym, který vznikl z počátečních písmen příjmení zakladatelů – Dalsey, Hillblom a Lynn.
Společnost se původně zaměřovala na oblast Spojených států a Havaje. Na konci devadesátých let ale začala akcie společnosti skupovat Deutsche Post World Net, která nakonec skoupila jejich většinu a DHL v současnosti vlastní. Pod DHL od roku 2006 patří i přepravní společnost PPL.
Přehled služeb
DHL zajišťuje nákladní silniční přepravu, nákladní železniční přepravu, vnitrostátní paletovou přepravu, balíkové a listovní služby. Zákazníci se na společnost mohou obrátit i kvůli celnímu řízení a službám s ním spojeným – DHL vás v tomto může za poplatek zastoupit a vy se nebudete muset o nic starat.
Poskytuje také poradenské služby týkající se nejen celního řízení. Společnost nabízí různé balíčky pojištění ať už jde o důležité listovní nebo velké mezinárodní zásilky. Běžné objednávky doručí DHL až k vám domů, nebo si je můžete vyzvednout na ParcelShopech, které najdete po celé republice.
Sledování zásilek
Pokud vám není lhostejné, kudy vaše zásilka putuje a chcete mít o všem přehled, můžete využít online sledování. Tracking zásilek je jednoduchý, stačí vám k němu jen referenční číslo a status zásilky můžete kdykoliv zkontrolovat.
Pro ještě komfortnější sledování zásilek doporučujeme stáhnout aplikaci DHL Express Mobile. Obchodníkům a podnikatelům, kteří chtějí DHL svěřit přepravu obchodních zásilek, se vyplatí využít službu eCommerce, která se vztahuje na mezinárodní i domácí komerční přepravu.
Zajímavé odkazy
- Zákaznické portály
- Kde nalézt pobočky DHL
- Často kladené dotazy
- Nástroje pro expresní sledování pro všechny potřeby
- Zasilatelské poradenství od odborníků v oblasti expresního doručování
- Objednat obalové materiály od DHL
- Přihlásit se do MyDHL+
- Přepravní podmínky: přeprava společností DHL Express
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 220 300 111
- E-mail: infolinka@dhl.com
- Sídlo společnosti: DHL Express (Czech Republic) s.r.o. Nádražní 2967/93, 702 00 Ostrava
No teda, zaprvé bylo řečeno že zásilka bude doručena 13.6.24(telefonické nakonec bylo řečeno v průběhu 14.6.24) pře před tím zavoláji a domluví se čas! Nikdo nevolat.. jen poslali sms-ze nikdo nebyl doma!
Teď čtu recenze,tak už nebudu používat Vaší službu..od začátku ten zaměstnanec není slušný,hamon a pomalejší..
Velký špatný,pokud mi prodejce nabídne DHL,objednám jinde.
Doručovaný balík po cestě rozbili, nekontaktovali mně, zodpovědnost hážou navzájem na sebe dopravce a Bauhaus. Už nikdy DHL!
Neschopnost …napsali mi že se snažili mi doručit zásilku domu tak určitě … byla jsem celý týden doma a čekala tak ho dali na poštu žádná zprava nic že ho mám na poště..
tak snad po druhé nebudou líný a nešoupnou mi ho na poštu hned první kterou uvidí
hlavně že platím 129 Kč že mi ho předají domů..
Chtěl jsem odeslat balíček 1,4 kg do Německa. System DHL mi vypočetl, že normálně to stojí přes 5000 a expres dokonce přes 7000 Korun, tak jsem to dal konkurenci. Zaplatil jsem 306 Kč a balík tam došel za 2 pracovní dny.
Po opravě mi díl zasílali nazpět přes DHL. Jenomže v Česku byla zásilka od DHL předána České poště. Dorazila mi za 4 dny, byla doručena bez jakéhokoliv upozornění, žádný mail ani sms. Prostě nespolehlivost sama.
Když jsem se nakonec podíval do „sledování zásilky“, bylo tam uvedeno, že balík byl doručen o 2 hodiny dříve, než ve skutečnosti.
Tohoto přepravce nemohu doporučovat!
Ty jo.. ještě údaje,co podtvrdil bylbec na podatelně, dokázal skazit z 12, stálo 1… Mám papírové důkaz!!
Prostě hnus..a ještě mizí recenze!! Scan na fb!
Objednal jsem si doruceni do vydejniho boxu, ktery je k dispozici 24/7 a ridic v patek balik misto toho dorucil o 3 km dal do obchodu, ktery o hodinu a ctvrt pozdeji zaviral a je cely vikend zavreny!
Objednávka z Alegra :
přepravuje DHL, ale nikde se nedozvíte, že zásilku předali České Poště. Prostě to nelze dohledat. Na info DHL vám řeknou, že za nic nemůžou protože to má Česká Pošta. Česká Pošta neinformuje. A je to v xxx. DHL Pro soukromé zásilky nikdy.
Nejhorší dopravce! A ještě od 1.11. EU zavedla sankce na kovy z Ruska. Takže E-shopy budou u svých dodávek ještě dokládat, že kovové části na jejich dodávkách neobsahují ruské kovy. Já jsem jeden z prvních obětí! Teď to začne být veselé. A to jsem si objednal z Ameriky.
Vždy když mi mají něco doručit a vidím že dopravcem je DHL tak se musím mentálně připravit na problémy typu že, když mi mají doručit zásilku nikdo mě nekontaktuje v čas doručení, ani na číslo ani na e-mail a poté se musím sám podívat na sledování zásilky abych zjistil že jsem prý nebyl k zastínění i když jsem kolikrát přímo v ten daný den doma a to se děje doslova pokaždé jako i dnes kdy mi měla být zásilka doručena, a nakonec jsem se jenom přes vlastní vyhledání dozvěděl že jsem prý nebyl k zastínění. To je důvod proč jsem se teď rozhodl napsat tuto recenzi opravdu mě to už unavuje.
Dobrý den, dostal jste pak nakonec svůj baliček protože to stejné se dnes stalo mě. Byla jsem doma nikdo nezazvonil, nezavolal nic a najednou mám v sledování zásilky napsáno že byla doručena, al nic jsem nedostala. Jsem z toho velmi nervozní.
Přes DHL mi zasílá zboží dodavatel z Francie. Je to jeho smluvní dodavatel, sama bych si DHL jako dopravce nikdy nevybrala! Naprosto skandální služby, nezažila jsem horšího dopravce!
V minulosti mi zásilka dvakrát dorazila poškozená. Ani jednou nedorazila včas, vždy s několikadenním zpožděním, to už beru jako normu a předem s tím počítám.
Tentokrát je zpoždění už delší než týden. Několikrát denně volám, abych zjistila, proč zásilka už několik dní leží v zahraničím depu (přesto, že operátor vždy slíbí, že to prověří a zavolá mi zpět, musím stejně nakonec zavolat sama a nic se nedozvím – znovu mi slíbí, že prověří a zavolají, a tak stále dokola…).
U dodavatele už jsem reklamovala s tím, že pokud nezmění svého smluvního dopravce, přestanu od něj nakupovat. Na adrenalinové akce s DHL opravdu nemám čas ani nervy.