DHL je německá dopravní společnost, která se zabývá mezinárodní poštovní, spěšnou, kurýrní, logistickou a finanční službou. V současné době jejich služby využívá čím dál tím víc zákazníků pro komerční i nekomerční záležitosti. DHL se na českém trhu stalo spolehlivou alternativou k České poště. Jelikož operuje celosvětově, zákazníci se na ně často obrací i se zásilkami do zahraničí.

dhl

Logo – DHL

Představení dopravce

Přepravní služba DHL Express vznikla ve Spojených státech v roce 1969. DHL je akronym, který vznikl z počátečních písmen příjmení zakladatelů – Dalsey, Hillblom a Lynn.

Společnost se původně zaměřovala na oblast Spojených států a Havaje. Na konci devadesátých let ale začala akcie společnosti skupovat Deutsche Post World Net, která nakonec skoupila jejich většinu a DHL v současnosti vlastní. Pod DHL od roku 2006 patří i přepravní společnost PPL.

Přehled služeb

DHL zajišťuje nákladní silniční přepravu, nákladní železniční přepravu, vnitrostátní paletovou přepravu, balíkové a listovní služby. Zákazníci se na společnost mohou obrátit i kvůli celnímu řízení a službám s ním spojeným – DHL vás v tomto může za poplatek zastoupit a vy se nebudete muset o nic starat.

Poskytuje také poradenské služby týkající se nejen celního řízení. Společnost nabízí různé balíčky pojištění ať už jde o důležité listovní nebo velké mezinárodní zásilky. Běžné objednávky doručí DHL až k vám domů, nebo si je můžete vyzvednout na ParcelShopech, které najdete po celé republice.

Sledování zásilek

Pokud vám není lhostejné, kudy vaše zásilka putuje a chcete mít o všem přehled, můžete využít online sledování. Tracking zásilek je jednoduchý, stačí vám k němu jen referenční číslo a status zásilky můžete kdykoliv zkontrolovat.

Pro ještě komfortnější sledování zásilek doporučujeme stáhnout aplikaci DHL Express Mobile. Obchodníkům a podnikatelům, kteří chtějí DHL svěřit přepravu obchodních zásilek, se vyplatí využít službu eCommerce, která se vztahuje na mezinárodní i domácí komerční přepravu.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Zákaznický servis
  • Telefon: +420 220 300 111
  • E-mail: infolinka@dhl.com
  • Sídlo společnosti: DHL Express (Czech Republic) s.r.o. Nádražní 2967/93, 702 00 Ostrava

Hodnocení

8 Celkové hodnocení
Leader v mezinárodní expresní přepravě

8Naše hodnocení
Rychlost doručení
8.5
Jednání se zákazníkem
8
2.8Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.3
Jednání se zákazníkem
2.3
Klady
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • široká nabídka služeb
  • možnost měnit termín doručení
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

109 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    30. 8. jsme obdrželi od DHL přepravní společnosti zásilku. Chtěla bych tímto poděkovat pracovníkům, kteří se na přepravě podíleli. Obdiv a velké poděkování pak patří panu Vlkovi. Nikdy jsem se nesetkala s tak ochotným, slušným a pohodovým řidičem. Pan Vlk nemohl zajet po úzké silnici až k naší chatě. Vše vyřešil s ručním paletovým vozíkem, (nebylo to pouze po zpevněné komunikaci, nebylo to ani za rohem a navíc to bylo z kopce a zpět do kopce). Velice si takového přístupu k zákazníkovi vážíme a ještě jednou moc děkujeme. Zásilka přišla v pořádku.

    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Společnost DHL převzala můj balíček (pračku) 10.7. doručila ho až 18.7. ovšem po telefonickém upozornění z mé strany.
    Pan který přijel mi nechal opravdu těžký balíček ležet na chodníku i přes to, že jsem ho poprosila zda by mi s ním pomohl do chodby do které vedou jen tři malé schůdky. Přes pánovu očividnou fyzičku me neochotně odmítl.
    Musela jsme tedy pračku tahat sama.

  3. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Přeprava lednice

    Klady: Žádné klady jen opak
    Zápory: O naložení zásilky rozhoduje řidič a když se mě ráno nedovolá tak ji nakládat nebude,super firma nikdy více využití služeb
    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
  4. 0.5
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    0

    -nepříjemný, arogantní řidič
    -opakující se problémy s doručením od DHL
    – s přehledem nejhorší doručovací služba

    Zápory: -řidič arogantní hulvát -s DHL jsou vždy větší nebo menší problémy
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. -nepříjemný, arogantní řidič
    -opakující se problémy s doručením od DHL

  6. 0.5
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    0

    Nedali mi vůbec vědět, že mi dorazí zásilka. Nezavolali a nenapsali…
    Netuším, kde se moje zásilka nachází. Volám několikrát na info linku, kde čekám přes 20 minut ve frontě.

    To už je po několikáté, co mi nedali vědět. Přitom telefonní číslo vždy překládám k objednávce.

    Zápory: - neochota - žádná komunikace
    Přínosný(3) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. Nechápu, že DHL nedoručí zásilku v domluvený termín. Komunikace mezi týmem ve společnosti také nefunguje, protože jsem se v pátek domluvila na posunutí termínu doručení o 3 dny a řidiči to nedal nikdo ani vědět. Když se snažím dovolat řidiči, nezvedá telefon a to vše akorát poukazuje na nedostatek organizace a komunikace u této společnosti. Velmi frustrující je také to, když není možné s dopravcem komunikovat, což je základní předpoklad pro úspěšné doručení zásilky.

    DHL kvůli tomuto NEDOPORUČUJI a raději si najděte dopravce jiného, který bude schopen poskytnout spolehlivou doručovací službu s adekvátní komunikací a spoluprací.

  8. Rozhodně nedoporučuji. Zásilka o váze 130kg zanechána na recepci objektu, pro dopravce s paleťákem problém závézt do suterénu výtahem. Ochota 0. S dodavatelem jsem obratem zařídil jiného přepravce.

  9. Zákaznický servis na nule, taktéž jednání zaměstnanců.

  10. DHL je zcela nejvíce arogantní firma na trhu, která díky své cenové politice tahá klienty za nos. V ostatních státech jsou jejich služby za polovinu cen. Nenechávejte se lidi od nich odrbávat na příplatcích. A hledejte raději pro přepravu alternativu.

    • Naprostá pravda, jsou to ve finále zloději… Člověk si chce poslat jednu zásilku na jejich parcel shopu a stojí 2000,- !!! V Německu ta samá služba akorát obráceně za 200 Kč!! Opravdu to je zlodějina!

1 2 3 4 5 10

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo