DHL je německá dopravní společnost, která se zabývá mezinárodní poštovní, spěšnou, kurýrní, logistickou a finanční službou. V současné době jejich služby využívá čím dál tím víc zákazníků pro komerční i nekomerční záležitosti. DHL se na českém trhu stalo spolehlivou alternativou k České poště. Jelikož operuje celosvětově, zákazníci se na ně často obrací i se zásilkami do zahraničí.
Představení dopravce
Přepravní služba DHL Express vznikla ve Spojených státech v roce 1969. DHL je akronym, který vznikl z počátečních písmen příjmení zakladatelů – Dalsey, Hillblom a Lynn.
Společnost se původně zaměřovala na oblast Spojených států a Havaje. Na konci devadesátých let ale začala akcie společnosti skupovat Deutsche Post World Net, která nakonec skoupila jejich většinu a DHL v současnosti vlastní. Pod DHL od roku 2006 patří i přepravní společnost PPL.
Přehled služeb
DHL zajišťuje nákladní silniční přepravu, nákladní železniční přepravu, vnitrostátní paletovou přepravu, balíkové a listovní služby. Zákazníci se na společnost mohou obrátit i kvůli celnímu řízení a službám s ním spojeným – DHL vás v tomto může za poplatek zastoupit a vy se nebudete muset o nic starat.
Poskytuje také poradenské služby týkající se nejen celního řízení. Společnost nabízí různé balíčky pojištění ať už jde o důležité listovní nebo velké mezinárodní zásilky. Běžné objednávky doručí DHL až k vám domů, nebo si je můžete vyzvednout na ParcelShopech, které najdete po celé republice.
Sledování zásilek
Pokud vám není lhostejné, kudy vaše zásilka putuje a chcete mít o všem přehled, můžete využít online sledování. Tracking zásilek je jednoduchý, stačí vám k němu jen referenční číslo a status zásilky můžete kdykoliv zkontrolovat.
Pro ještě komfortnější sledování zásilek doporučujeme stáhnout aplikaci DHL Express Mobile. Obchodníkům a podnikatelům, kteří chtějí DHL svěřit přepravu obchodních zásilek, se vyplatí využít službu eCommerce, která se vztahuje na mezinárodní i domácí komerční přepravu.
Zajímavé odkazy
- Zákaznické portály
- Kde nalézt pobočky DHL
- Často kladené dotazy
- Nástroje pro expresní sledování pro všechny potřeby
- Zasilatelské poradenství od odborníků v oblasti expresního doručování
- Objednat obalové materiály od DHL
- Přihlásit se do MyDHL+
- Přepravní podmínky: přeprava společností DHL Express
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 220 300 111
- E-mail: infolinka@dhl.com
- Sídlo společnosti: DHL Express (Czech Republic) s.r.o. Nádražní 2967/93, 702 00 Ostrava
Baliky 3 zaslane z Anglie,na anglicke strane professionalita,avizuji Vas Pak ASI 20 SMS z Prahy,ze si mate v predstihu proclit zbozi on line.To je take ok,ale kdyz je to darek,tak Bez procleni vyzaduji nehorazne potvrzeni od vsech prijemcu I odesilatelu,plus musite MIT tiskarnu a podepsat vse,plus posilaji invoice v excellu.Druha varianta procleni uz ok, vygenerovano EROI cislo na celni sprave a Pak uz proklikate app.
Ale stejne baliky v Cr od stredy 8.05 a dodany byly pondeli vecer,posledni streda.Ten byl od lotysskeho kamarada,tak ho zamerne pozdrzovali dyl.Asi kvuli narodnosti.Zbytek proclen rychleji.( Cesti odesilatele)Uz s nimi neposlu,moc komplikovane a poskodili nam zbozi.Radeji UPS
Už nikdy více. Neochota, první volání na zákaznickou linku mi bylo řečeno, že dnes doručíme, druhé volání na zák.l.- první hovor nebyl zaznamenán mi řekl chlap, ozvu se a nic. Třetí mě volání na zák.l.mi bylo řečeno,že z TECHNICKÝCH DŮVODŮ bude doručeno po víkendu. Prostě jednání na blití!
Po dnešní zkušenosti mám pocit, že DHL je to nejhorší, co vás může potkat. Zřejmě nedostatečně ocenění zaměstnanci jsou nespolehliví a prolhaní až hrůza.
Poprvé a nikdy více. Ulhani, arogantní, týden čekám na ledničku. Nejhorší dopravce
Zkušenost katastrofální. Doručení pro pracujícího člověk POUZE ve všední dny v dopoledních hodinách. NIKDO mi nevyšel vstříc s 30g 2m balíčkem, abych to mohla v pořádku vyzvednout kdykoliv od 13h. Poznámka, urgence, žádost byla eskalována před započetím doručení, nikdo mě neinformoval o tom že to nejde nebo že se nebudu moci nějak domluvit aby to šlo.
NAPOSLEDY jsem využila tuto šílenou službu.
Neochota
Služby DHL jsem využila 2x. Poprvé před rokem při dovozu pračky a teď při dovozu ledničky.
V prvním případě mi řidič oznámil že je po operaci kolene a že nemá rudl, tak mi to složil
před domovní dveře (5m od cesty). V druhém případě mi řidič (jiný) oznámil že je po operaci kolene a že nemá rudl. Ledničku složil u cesty na kraj chodníku s tím, že na šikmý
nájezd nevyjede. Schylovalo se k dešti, syn měl přijet za hodinu. Jak je možné, že taková
společnost, která přepravuje velké zásilky na paletách není schopná dodat zásilku aspoň
v přízemí za dveře. Jiné společnosti ( PPL,FOFR,Pošta aj.) mi 30-ti kg balíky nosí v rukách až za domovní dveře. Je mi 66 let a zažila jsem např.dovoz nábytku až do bytu. Ale
to byla jiná doba.
No tak DHL není zrovna dopravcem, na kterého bych pěl chválu. Bohužel občas jeho služby musím využít, ale nejsem nadšený s dodací lhůtou.
Tak už vím proč má Sconto tak dlouhé dodací lhůty.Protože DHLnechá zboží ležet na místě doručení než se uvolí Vám ho doručit domů.Sleduji zásilku a vidím že již druhý den leží ve skladě ve Zlíně.Ani se neobtěžují zavolat.DHL už nikdy apokud budu objednávat zboží a uvidím dopravce DHL tak si ho raději objednám u jiné firmy
Dnes 30.srpna mi byl doručen přepravní společností DHL štípač dřeva.
Musím pochválit ochotu řidiče pana Rybníkáře.Velice profesionální a rychlé složení těžkého nákladu, ochota a příjemná komunikace jak telefonicky tak osobně.
Chlapík na svém místě, važte si ho a občas mu přidejte nějakou kačku :-)
Ukládám 100% hodnocení!
Dne 3.8. mi byla zaslána zásilka express DHL ze Švédska. Ve čtvrtek 4.8. mi přišla sms a email, že 5.8. budou doručovat. Nedoručili nic. Žádná zpráva o změně nic. Tak jsem nahlédl do sledování zásilek a prý výjimka balík nedorazil do pobočky v ČR. Za mě katastrofa , že je zásilka express je netrápí. Jsou to vyhozené peníze. Nefunguje to. Nebrat nikdy.