DHL je německá dopravní společnost, která se zabývá mezinárodní poštovní, spěšnou, kurýrní, logistickou a finanční službou. V současné době jejich služby využívá čím dál tím víc zákazníků pro komerční i nekomerční záležitosti. DHL se na českém trhu stalo spolehlivou alternativou k České poště. Jelikož operuje celosvětově, zákazníci se na ně často obrací i se zásilkami do zahraničí.
Představení dopravce
Přepravní služba DHL Express vznikla ve Spojených státech v roce 1969. DHL je akronym, který vznikl z počátečních písmen příjmení zakladatelů – Dalsey, Hillblom a Lynn.
Společnost se původně zaměřovala na oblast Spojených států a Havaje. Na konci devadesátých let ale začala akcie společnosti skupovat Deutsche Post World Net, která nakonec skoupila jejich většinu a DHL v současnosti vlastní. Pod DHL od roku 2006 patří i přepravní společnost PPL.
Přehled služeb
DHL zajišťuje nákladní silniční přepravu, nákladní železniční přepravu, vnitrostátní paletovou přepravu, balíkové a listovní služby. Zákazníci se na společnost mohou obrátit i kvůli celnímu řízení a službám s ním spojeným – DHL vás v tomto může za poplatek zastoupit a vy se nebudete muset o nic starat.
Poskytuje také poradenské služby týkající se nejen celního řízení. Společnost nabízí různé balíčky pojištění ať už jde o důležité listovní nebo velké mezinárodní zásilky. Běžné objednávky doručí DHL až k vám domů, nebo si je můžete vyzvednout na ParcelShopech, které najdete po celé republice.
Sledování zásilek
Pokud vám není lhostejné, kudy vaše zásilka putuje a chcete mít o všem přehled, můžete využít online sledování. Tracking zásilek je jednoduchý, stačí vám k němu jen referenční číslo a status zásilky můžete kdykoliv zkontrolovat.
Pro ještě komfortnější sledování zásilek doporučujeme stáhnout aplikaci DHL Express Mobile. Obchodníkům a podnikatelům, kteří chtějí DHL svěřit přepravu obchodních zásilek, se vyplatí využít službu eCommerce, která se vztahuje na mezinárodní i domácí komerční přepravu.
Zajímavé odkazy
- Zákaznické portály
- Kde nalézt pobočky DHL
- Často kladené dotazy
- Nástroje pro expresní sledování pro všechny potřeby
- Zasilatelské poradenství od odborníků v oblasti expresního doručování
- Objednat obalové materiály od DHL
- Přihlásit se do MyDHL+
- Přepravní podmínky: přeprava společností DHL Express
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 220 300 111
- E-mail: infolinka@dhl.com
- Sídlo společnosti: DHL Express (Czech Republic) s.r.o. Nádražní 2967/93, 702 00 Ostrava
Nejhorší dopravce.Minule mi nechali válet balík před domem,aniž by mi ho předali…měl cenu cca 3000Kč.Dnes arogantní chování řidiče.Fakt hrůza.Již nikdy více.
DHL hrůza. špatné jednání a poplatky navíc, Pozor na VOP a vše co v aplikace nakliklnete… Pokud plánujete dopravu podporujte Zásilkovnu je česká a nedáváte peníze cizýmu Hodingu
Objednala jsem si ve čtvrtek večer balík. Předpokládané doručení bylo v pondělí, tak jsem si kvůli tomu vzala homeoffice, abych byla doma. Bohužel dopravce nijak zvlášť nekomunikuje a i přesto, že je zřejmé, že balík v daný den nedoručí, tak datum a čas nezmění. Ve chvíli, kdy chci změnit místo doručení, tak tato možnost ani neexistuje, jelikož to bylo předáno smluvnímu partnerovi a mohu se odkázat pouze na zákaznický servis, což je mi v 10 večer k ničemu, když zároveň vstávám v 5 ráno a odjíždím. DHL nedoporučuji a jsem zklamaná, jelikož dříve jsem s touto společností neměla žádný problém.
Po přečtení recenzí jsem se upřímně dost obávala, ale musím uznat, že zbytečně. Zásilka byla vzhledem k povánočnímu shonu sice doručena o něco později, nicméně jinak nemám co vytknout. Ráno v den doručení jsem byla telefonicky informována o časovém intervalu, který byl dodržen. Zboží bylo zabaleno do 3 balíků o celkové hmotnosti 70kg. Vzhledem k pokročilému stádiu těhotenství jsem pana řidiče poprosila, zda by mi mohl s balíky pomoci alespoň ke vchodu. Bez sebemenších námitek mi vše vynosil až do výtahu, za což jsem mu moc vděčná. Celkově hodnotím služby DHL kladně.
Nejhorší společnost na doručování.
Tato přepravní společnost je katastrofální!!!
Po 14 dnech, co jsme objednali zboží v Německu jsem kontaktovala prodejce, abych zjistila, kde je zaplacená zásilka.
Obdržela jsem trasovací plán, podle kterého jsem zjistila, že zásilka byla v CR 3 dny po objednání tj. 9.12. a že je již od 20.12. zpět v Německu?
Cože?
Nikdo ze společnosti nám nevolal, neposlel email, nezvonil ani na zvonek! Leží to kdesi na Depu a ty se máš jako p*****.
Ale penízky to ano!
Plna shoda s negativnim hodnocenim Kamily, michaely i Josefa. Katastrofa!
V žádném případě nikomu nedoporučuji využití služeb této zpropadené společnosti! Stejně jako Německá DHL je ta Česká naprosto otřesná. Nekomunikují, nedají předem vědět o doručované zásilce a ani se neobtěžují zvonit. Nakonec mají tu drzost a ve sledování zásilek naleznete, že se zásilku nepodařilo doručit. Jako třešnička na dortu je nechutně dlouhá doručovací lhůta, mnohdy v řádu tří týdnů.
Nejhorší dopravní společnost!
Zkušenost ze včera,za mě už nikdy .Nikdo mi neposlal SMS ani email ze mi bude doručovat balík.A když mi pan volal že mi veze balík ze je pod barákem tak mi řekl ať jdu rychle ze toho má hodně,ovšem to mě ale nezajímá!Já si službu platím a nevím proč bych se měla honit a ještě když je mi to řečeno takhle .Nás zákazník,nás pan !! Měli by jste se toto pravidlo naučit,a zaměstnat lidi kteří jsou ochotni .
Hlavní problém, který tu již byl zmíněn je, že dopravce většinou nekomunikuje s příjemcem zásilky… Takže u nás žádný e-mail, žádná SMS, žádný telefon o dodání. Po urgenci a dohledávání nedoručené zásilky přepravce, potažmo řidič tvrdí, že balík byl doručen. Nějaký podpis, evidentně nesedí ani s jménem příjemce. Převzít jsme to nemohli, byli jsme v práci. Stalo se to někomu? Že řidič lhal? Objednávali jsme prostřednictvím Heuréka, tak doufám v nějaké řešení z jejich strany… Šlo o balík 12 kg, který se nepropadne do země. A samozřejmě byl zaplacený předem, 4000 Kč. Nejhorší přepravce!!!