DHL je německá dopravní společnost, která se zabývá mezinárodní poštovní, spěšnou, kurýrní, logistickou a finanční službou. V současné době jejich služby využívá čím dál tím víc zákazníků pro komerční i nekomerční záležitosti. DHL se na českém trhu stalo spolehlivou alternativou k České poště. Jelikož operuje celosvětově, zákazníci se na ně často obrací i se zásilkami do zahraničí.

dhl

Logo – DHL

Představení dopravce

Přepravní služba DHL Express vznikla ve Spojených státech v roce 1969. DHL je akronym, který vznikl z počátečních písmen příjmení zakladatelů – Dalsey, Hillblom a Lynn.

Společnost se původně zaměřovala na oblast Spojených států a Havaje. Na konci devadesátých let ale začala akcie společnosti skupovat Deutsche Post World Net, která nakonec skoupila jejich většinu a DHL v současnosti vlastní. Pod DHL od roku 2006 patří i přepravní společnost PPL.

Přehled služeb

DHL zajišťuje nákladní silniční přepravu, nákladní železniční přepravu, vnitrostátní paletovou přepravu, balíkové a listovní služby. Zákazníci se na společnost mohou obrátit i kvůli celnímu řízení a službám s ním spojeným – DHL vás v tomto může za poplatek zastoupit a vy se nebudete muset o nic starat.

Poskytuje také poradenské služby týkající se nejen celního řízení. Společnost nabízí různé balíčky pojištění ať už jde o důležité listovní nebo velké mezinárodní zásilky. Běžné objednávky doručí DHL až k vám domů, nebo si je můžete vyzvednout na ParcelShopech, které najdete po celé republice.

Sledování zásilek

Pokud vám není lhostejné, kudy vaše zásilka putuje a chcete mít o všem přehled, můžete využít online sledování. Tracking zásilek je jednoduchý, stačí vám k němu jen referenční číslo a status zásilky můžete kdykoliv zkontrolovat.

Pro ještě komfortnější sledování zásilek doporučujeme stáhnout aplikaci DHL Express Mobile. Obchodníkům a podnikatelům, kteří chtějí DHL svěřit přepravu obchodních zásilek, se vyplatí využít službu eCommerce, která se vztahuje na mezinárodní i domácí komerční přepravu.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Zákaznický servis
  • Telefon: +420 220 300 111
  • E-mail: infolinka@dhl.com
  • Sídlo společnosti: DHL Express (Czech Republic) s.r.o. Nádražní 2967/93, 702 00 Ostrava

Hodnocení

8 Celkové hodnocení
Leader v mezinárodní expresní přepravě

8Naše hodnocení
Rychlost doručení
8.5
Jednání se zákazníkem
8
2.8Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.3
Jednání se zákazníkem
2.3
Klady
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • široká nabídka služeb
  • možnost měnit termín doručení
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

105 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 2.5
    Rychlost doručení
    90
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejhorší společnost na doručování.

    Klady: Bohužel nejsou.
    Zápory: Zásilku mi nejprve nedoručili, až po jednání s e-shopem jsem zjistila, že ji dali na parcel a neinformoval mě o tom, že tam je. Při odeslání/vracení zásilky zpátky člověk zaplatí přes 200,- a už je to několik týdnu a zásilka nebyla doručena. (Škoda = obsah zásilky + poštovné) Nikdy víc,… už nebudu nakupovat ani na eshopech, jež doručují pouze přes tuto společnost.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Reply
    Karolina Lombartová 23.12.2021 v 13:50

    Tato přepravní společnost je katastrofální!!!
    Po 14 dnech, co jsme objednali zboží v Německu jsem kontaktovala prodejce, abych zjistila, kde je zaplacená zásilka.
    Obdržela jsem trasovací plán, podle kterého jsem zjistila, že zásilka byla v CR 3 dny po objednání tj. 9.12. a že je již od 20.12. zpět v Německu?
    Cože?
    Nikdo ze společnosti nám nevolal, neposlel email, nezvonil ani na zvonek! Leží to kdesi na Depu a ty se máš jako p*****.
    Ale penízky to ano!

  3. 1
    Rychlost doručení
    30
    Jednání se zákazníkem
    10

    Plna shoda s negativnim hodnocenim Kamily, michaely i Josefa. Katastrofa!

    Zápory: Plna shoda s negativnim hodnocenim Kamily, michaely i Josefa. Katastrofa!
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    V žádném případě nikomu nedoporučuji využití služeb této zpropadené společnosti! Stejně jako Německá DHL je ta Česká naprosto otřesná. Nekomunikují, nedají předem vědět o doručované zásilce a ani se neobtěžují zvonit. Nakonec mají tu drzost a ve sledování zásilek naleznete, že se zásilku nepodařilo doručit. Jako třešnička na dortu je nechutně dlouhá doručovací lhůta, mnohdy v řádu tří týdnů.

    Nejhorší dopravní společnost!

    Klady: Nic!
    Zápory: Vše!
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Zkušenost ze včera,za mě už nikdy .Nikdo mi neposlal SMS ani email ze mi bude doručovat balík.A když mi pan volal že mi veze balík ze je pod barákem tak mi řekl ať jdu rychle ze toho má hodně,ovšem to mě ale nezajímá!Já si službu platím a nevím proč bych se měla honit a ještě když je mi to řečeno takhle .Nás zákazník,nás pan !! Měli by jste se toto pravidlo naučit,a zaměstnat lidi kteří jsou ochotni .

    Klady: Aspoň to zavolání ale bohužel kdybych nebyla doma tak se potahnu bůh ví kam .
    Zápory: Kurýr by měl být více ochotny a ne arogantní. Nepřichází datum doručení balíku ani SMS ani email .
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Hlavní problém, který tu již byl zmíněn je, že dopravce většinou nekomunikuje s příjemcem zásilky… Takže u nás žádný e-mail, žádná SMS, žádný telefon o dodání. Po urgenci a dohledávání nedoručené zásilky přepravce, potažmo řidič tvrdí, že balík byl doručen. Nějaký podpis, evidentně nesedí ani s jménem příjemce. Převzít jsme to nemohli, byli jsme v práci. Stalo se to někomu? Že řidič lhal? Objednávali jsme prostřednictvím Heuréka, tak doufám v nějaké řešení z jejich strany… Šlo o balík 12 kg, který se nepropadne do země. A samozřejmě byl zaplacený předem, 4000 Kč. Nejhorší přepravce!!!

    Klady: Žádné
    Zápory: Mají totálně nespolehlivé a prolhané řidiče, kteří buď balík zašantročí a nebo předají někomu jinému a tím je to pro ně vyřízené. Nedají vůbec vědět předem, že budou doručovat!
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 2.5
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    80

    Nedoruceni ve sjednané lhůtě.

    Klady: Zaměstnanci infolinky jsou příjemní.
    Zápory: Neuvádí, do jakých lokalit nezavazeji balíky a bez vědomi zákazníka předávají dalšímu přepravci, tím pádem express doručení do 24 hodin není platné.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Hrůza

  9. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nespokojenost

    Klady: Bohužel žádné
    Zápory: Nedodržení termínu, arogance řidiče a neochota se jakkoliv přizpůsobit
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. Reply
    Michal Šefelín 1.12.2021 v 18:26
    2
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    0

    Špatná organizace vedení.

    Klady: Ochotný, komunikativní řidič.
    Zápory: Špatná organizace vedení. Při doručení zásilky mi ráno přišel email, že mi dnes budou doručovat zásilku mezi 8 - 18.tou hodinou. Žádná sms ani email s číslem na řidiče, který mi bude zásilku doručovat. Při volání na zákaznickou linku, mi telefon zvedl zaměstnanec, na kterém už bylo podle tónu znát, že ho práce nebaví.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 4 5 6 7 8 10

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo