DHL je německá dopravní společnost, která se zabývá mezinárodní poštovní, spěšnou, kurýrní, logistickou a finanční službou. V současné době jejich služby využívá čím dál tím víc zákazníků pro komerční i nekomerční záležitosti. DHL se na českém trhu stalo spolehlivou alternativou k České poště. Jelikož operuje celosvětově, zákazníci se na ně často obrací i se zásilkami do zahraničí.

dhl

Logo – DHL

Představení dopravce

Přepravní služba DHL Express vznikla ve Spojených státech v roce 1969. DHL je akronym, který vznikl z počátečních písmen příjmení zakladatelů – Dalsey, Hillblom a Lynn.

Společnost se původně zaměřovala na oblast Spojených států a Havaje. Na konci devadesátých let ale začala akcie společnosti skupovat Deutsche Post World Net, která nakonec skoupila jejich většinu a DHL v současnosti vlastní. Pod DHL od roku 2006 patří i přepravní společnost PPL.

Přehled služeb

DHL zajišťuje nákladní silniční přepravu, nákladní železniční přepravu, vnitrostátní paletovou přepravu, balíkové a listovní služby. Zákazníci se na společnost mohou obrátit i kvůli celnímu řízení a službám s ním spojeným – DHL vás v tomto může za poplatek zastoupit a vy se nebudete muset o nic starat.

Poskytuje také poradenské služby týkající se nejen celního řízení. Společnost nabízí různé balíčky pojištění ať už jde o důležité listovní nebo velké mezinárodní zásilky. Běžné objednávky doručí DHL až k vám domů, nebo si je můžete vyzvednout na ParcelShopech, které najdete po celé republice.

Sledování zásilek

Pokud vám není lhostejné, kudy vaše zásilka putuje a chcete mít o všem přehled, můžete využít online sledování. Tracking zásilek je jednoduchý, stačí vám k němu jen referenční číslo a status zásilky můžete kdykoliv zkontrolovat.

Pro ještě komfortnější sledování zásilek doporučujeme stáhnout aplikaci DHL Express Mobile. Obchodníkům a podnikatelům, kteří chtějí DHL svěřit přepravu obchodních zásilek, se vyplatí využít službu eCommerce, která se vztahuje na mezinárodní i domácí komerční přepravu.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Zákaznický servis
  • Telefon: +420 220 300 111
  • E-mail: infolinka@dhl.com
  • Sídlo společnosti: DHL Express (Czech Republic) s.r.o. Nádražní 2967/93, 702 00 Ostrava

Hodnocení

8 Celkové hodnocení
Leader v mezinárodní expresní přepravě

8Naše hodnocení
Rychlost doručení
8.5
Jednání se zákazníkem
8
2.8Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.3
Jednání se zákazníkem
2.3
Klady
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • široká nabídka služeb
  • možnost měnit termín doručení
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

105 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 1
    Rychlost doručení
    40
    Jednání se zákazníkem
    0

    Zážitek s dopravou 13.4.2021
    Šílený řidič- Freight- zboží vyložené na silnici před panelákem 70m od vchodu,domluva žádná,“zajíždět nebudu,mám velké auto“ přenášení se synem. NESPOKOJENOST S DODÁVKOU už NIKDY DHL !!!

    Klady: Rychlost dodání dobrá
    Zápory: Neochotný řidič-špatné auto-špatný řidič.
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Reply
    Stanislav Pešek 12.4.2021 v 19:23

    První zkušenost a rovnou katastrofa, škoda! Řešil jsem dopravu v této nelehké době (nouzový stav ) a byl jsem ujištěn že to nebude žádný problém. Přehodil jsem si služby v práci abych se dostavil na dohodnuté místo. Na dispečink jsem volal mockrát a nabyl jsem pocitu serióznosti. Zjištění, že nic domluveného neplatí bylo opravdovým šokem. Chtěl jsem mluvit s vedoucím, ale ten je na celodenní poradě a nemá ani tu slušnost zavolat zpět. Chyba se určitě stát může ale v kurzu asertivity je asi neučili jak se to řeší. Doporučoval bych používat selský rozum. Všichni se krejou a nikdo vlastně za nic nemůže, dobře vymyšlené! Myslím, že jediný konkurent(ironicky řečeno) je česká pošta, ale to už je pořádný kalibr. Také si myslím, že jejich německé ústředí neví jak to tady funguje-nefunguje. Ten zatloukaný rádobyvedoucí by v Německu asi neuspěl. Doporučuji předávat zkušenosti s touto společností. Možná se mi ještě ozvou???

    Stanislav Pešek

  3. Reply
    Stanislav Pešek 12.4.2021 v 18:36

    První zkušenost a rovnou katastrofa, škoda

  4. Zoufalci co umí vybrat peníze ale zbytek už jim moc nejde, za dva kusy po 8 kilech 760 korun, doručení za 5 dní, pořád dokola melou jen že z kapacitních důvodů nemohli doručit, koho to dneska zajímá a proč to neřekli, když si nechali zaplatit ?
    To jsem si mohl vybrat poštu a vyšlo to lépe.
    Na infolince nepříjemná k****.
    Never more.

  5. Bohužel dvakrát mi bylo řečeno že zásilka dorazí druhý den a bohužel nic..
    Po třetím volání mi jen řekl že to stojí v depu a že to přijde zítra…

  6. Nejhorší firma. Absolutně nechutný jednání. Na stránkách, kde je objednáno zboží, je řečeno, že jsou všechny poplatky zaplacený, clo, všechno do haleře! Pak přijde email od DHL, že je třeba zaplatit minimálně!! 600 Kč jako clo a ostatní poplatky. Jsou to podvodníci!

    • Mam zkusenost, ze i kdyz na strankach zahr. eshopu je psano, ze clo a dan je v cene, po zadani adresy v cr vam pak stejne uctuji castku bez cla. Celni poplatky si pak strhne bud eshop dodatecne (Amazon) nebo dopravce (DHD napr.) nebo si musite vyridit sam na celni kontrole. Nikdy se mi nestalo, ze by clo bylo placeno eshopu rovnou.

  7. Reply
    Kistan Vladimír 6.3.2021 v 12:13

    Jako cena strašná. Za jeden šroub v hodnotě 250 kč. Hmotnost 100 g si naúčtovali 158 kč. Suverénně nejdražší co znám.

    • Uz vazne nikdy!!!!!
      Nejhorsi co jsem zazil.
      Nedostavam zadne informace o baliku. Pokud chci sledovat zasilku opet se k nicemu nedostanu. Cekam dlouho a nikde nic. Zadne info… DHL naposledy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Napriklad GLS peckove informuje o balicku, vse rychle a spolehlive…

  8. 1.5
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    10

    Objednal jsem elektronické piano o hmotnosti 66 kg. E-shop zajistil dopravu. DHL Freight přijelo dle domluvy. Zaplatil jsem za zboží, podepsal převzetí. Řidič vyložil zásilku za plot u domu do sněhu. Na moji prosbu o pomoc se zásilkou do domu mi rozvozce odpověděl, že za takové služby není placen. Na prosbu, zda-li by na rudlu, na kterém zásilku měl naloženou, nedovezl piano alespoň ke vchodovým dveřím od domu (cca 7 m), odpověděl, že ani za toto není placen a odjel.
    Zůstal jsem tak stát s elektronickým pianem postaveným ve sněhu a na mrazu.
    V záručních podmínkách se potom dočítám, že hudební nástroj nesmí být vystaven extrémním teplotám, t.j. mimo rozsah 5-40°C a vlhkosti.
    Na můj dotaz-zda-li nedošlo k pochybení, mi přepravce sdělil:
    „Dobrý den

    Dle obchodních podmínek, zásilky jsou předávány na vykládací rampě nebo na chodníku před budovou příjemce. DHL standardně nezajišťuje donášku a stěhování zásilek do bytů, pater, sklepů, skladů.

    S pozdravem / Best regards

    Michaela Nucová
    Customer service referent”

    Závěrem musím sdělit, že lepší služby poskytují přepravci kontejnerů na stavební suť či dovoz písku. DHL na přepravu cenného zboží upřímně nedoporučuji!

    Přínosný(6) Nepomohl(1)You have already voted this
  9. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Som maximálne spokojná s dnešnou zásielkou konkrétne pán vodič Jahoda (píšem meno vodiča pretože si myslím že veľa závisí od konkretnej osoby a nie firmy ako takej)
    Milý usmiaty ochotný vodič ktorý sám od seba mi tovar odniesol az na chodbu baráku (píšem to preto že po predchádzajúcej skúsenosti s firmou Geis kde mi vodič veci vyhodil za vrátka baráku som skúsila DHL..)
    Zasielka nemeskala ráno ma telefonicky kontaktoval a upresnil čas doručenia takže som nemusela sedieť doma a čakať na rozmedzie od 8-18 ..takže maximálna spokojnosť
    Mínusy a výhrady nemám žiadne

    Přínosný(1) Nepomohl(3)You have already voted this
  10. Měli mi přivézt škříň, o čemž jsem se dozvěděl SMSkou v 17:30 „Dnes mezi 8-18:00h vám bude doručovat…Pokud se vám to nehodí, kontaktujte…“. OK, jsem doma celý den, tak hlavně, že to přivezou. V půl osmé pořád nic, tak volám řidiči, který na mě po několika trapných momentech ospalých výmluv hodí hlášku o poruše vozu. OK, možná klecá, možné ne, hlavně že slíbil, že druhý den mezi 9. a 10.h mi to teda přiveze. V 11 pořád nic, tak volám na linku DHL Freight, kde mi madam sdělí, že zásilka byla poškozena a vrácena prodejci. Proč mi to tedy nedáte vědět? My komunikujeme jenom s prodejcem. Ale SMS avízo o doručení jste mi poslali, proč tedy ne SMS o stornu? My komunikujeme pouze s prodejcem. No jo, co bych za 500 mohl tak chtít, že jo? DHL si hraje na hogo fogo a přitom takový ksindl. To snad zlatá pošta.

    • Naprostý souhlas! Tahle německá společnost , to je xindl největšího ražení!! Neplaťte nic předem, jen na dobírku! Pokud to je již zaplacené, mají to prostě na háku. Mně doručovali s odstupem 2 měsíců dva stroje! Žádná komunikace s konečným odběratelem!! Nevíte, kdy to doručí! První zásilku mně na paletě doručili o týden dříve, než jsem byl s prodejcem dohodnutý! Nebyl jsem doma a najednou bez jakéhokoliv varování zvoní u dveří. Ještě, že byl doma zcela náhodou syn, jinak nevím, kde by to složili?! A druhou zásilku zase naopak! Měli ji doručit v úterý, ale kdepákáák, táhlo se to ještě několik dní, kdy už jsem fakt řval do telefonu na obchodníka, odkud jsem stroj měl!! DHL, ale prostě s vámi nekomunikuje, takže nevíte, kdy to přivezou! Varuji všechny prodejce, aby svoje zboží posílali přes tyhle „skopčáky“! Je to tragédie a řádně to snižuje kredit firmy, která přes ně zboží zasílá!!

1 7 8 9 10

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo