DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
Dpd už nikdy víc. Nejlepší je nechat veškeré balíky na depu a mají všichni o starost min a zakaznicka podpora nic řešit neumí.
Dpd jednání kuryru je žalostné. Slušně jsem paní kuryrku požádala o doručení zásilky k bytu (od vchodu jedno patro), protože mám doma měsíční miminko a psi, nemohu ho nechat doma samotného (zároveň jsem měla zaplacené doručení). paní Kurýrka mi zásilku odmítla doručit. Opakovane jsem ji zadala o doručení. Odpověděla mi ať klidně nechám dítě doma bez dozoru!!! Obrovská drzost a arogance ze strany kuryrky. Nakonec mi sdělila ze to dá tedy nekam do boxu ci vydejniho místa a nasledne mi tipla hovor.
Opravdu hnus toto jednání. Miminko doma samotné opravdu nechat nemohu. Nechápu jak to vůbec někoho muže napadnout říct toto.
opravdu silent dorucovaci sluzba napisou ten den cas kdy je clovek v praci pak nebudou telefon a po 15 h pry nedorucili na ulozne adresu to nenechaji ze je to velka a daji to na deposits do Nehvizd.Nezajima he ze tezky balik z Nehvizd nepovezu.Strasne jednani a sluzba k nicely.
Strašný zákaznický servis!! Řidiči jsou nevychovaní hovada s prominutím. Zvednete telefon a oni hned na vás křičí a vypínají hovor. Stalo se my již vícekrát. Dokážu pochopit zdržení dopravy, ale když je člověk slušný na dopravce, tak očekávám to samé!!
DPD už nikdy více. Zvolte si výdejní místo, zásilku doručí tam, kam to vyhovuje jim, nikam se nedovoláte, nikdo s vámi nekomunikuje, dělejte, jak umíte, však si to nějak vyzvednete, když to máte zaplacené. Klienti je vůbec nezajímají, asi jich stále mají dost. Já po takové již několikáté zkušenosti, pokud by prodejce preferoval pro dopravu zboží kurýra DPD, raději si zboží nekoupím.
Nedovezli mi zboží za několik tisíc, jen z důvodu toho, že tam chybělo popisné číslo rodinného domu. Zboží zaslali zpět do Polska. Telefon byl uveden. Stačilo pouze při dovozu zavolat řidičem o upřesnění adresy, tak jak kolikrát volají, kdy budu doma. Při zavolání jejich ostravskému operátorovi, mi při hovoru, kdy jsem si chtěl stěžovat, že jejich jednání je neadekvátní, operátor s klidem zavěsil. Zřejmě slušný oddíl. VŠEM NEDOPORUČUJI
Za mě velice špatná zkušenost objednána přistýlka od DPD nahlášeno že balík doručí 20.12. 17.15-18.15 v 18.20 dorazila sms že se balík nepodařilo doručit-všichni jsme byli doma. Dobře balík přesměrován na opakované doručení další den opět stejný scénář opět sms. To už jsem se naštvala a snažila se do DPD dovolat zcela bez úspěchu. balík opět po jejich emailu přesměrován na 28.12. A dnes nám napsali že balík 27.12. vrácen odesílateli? No do háje co to je?
Je naprosto neuvěřitelné, že tato společnost ještě funguje a že ji někdo používá. Počet negativních hodnoceni je bez konce a je to pořád stejné. Nám kurýr nedoručil pneumatiky a i když jsme mu posílali špendlík, adresu, volali mu,, tak už se neobtěžoval ani ozvat. Na zákaznické lince jsme zásilku přesměrovali na jinou adresu, paní na zákaznické lince nám to zařídila, odkyvala a když jsme dnes zavolali, protože se nikdo 5 vůbec dní ani neozval, tak jsme se dozvěděli, že zásilku poslali zpátky obchodnikovi. Výsledek je, že už nenakupujeme u firem, které používají k rozesílání dodávek dpd a stejnou taktiku volí i zbytek rodiny, protože mají stejnou zkušenost z minulosti.
Vidím, že s dpd má spoustu lidí stejnou zkušenost. To je ale docela hrůza, že ta společnost stále ještě funguje. Kurýr když to nedoručí na poprvé tak už nikdy a v depu zřejmě pracují lidé s IQ na hranici demence. To by samo osobě vůbec nevadilo, ale nemuseli by k tomu být zlý (pro nedostatek slušného slova) a mohli by se aspoň snažit dodávku doručit.
Řidiči dpd jsou líní zvednout prdel z auta a doručit balík který byl zaplacený že má být doručený až domů, místo toho ho odvezou nazpátek do depa!!! Nebo když si člověk objedná balík až domů a člověk není doma a požádá kurýra aby balíček dal do nejbližšího výdejní místa, opět je řidič líný zvednout prdel z auta a vrátí balík na depo a nejhorší je že se tam člověk na to depo nemůže ani dovolat!!! A co člověka naštve úplně nejvíc, že se nedá dovolat ani řidiči, který neodpoví pak ani na SMS!!! To je tedy jednani😡
Nejhorsi
Je naprosto neuvěřitelné, že tato společnost ještě funguje a že ji někdo používá. Počet negativních hodnoceni je bez konce a je to pořád stejné. Nám kurýr nedoručil pneumatiky a i když jsme mu posílali špendlík, adresu, volali mu,, tak už se neobtěžoval ani ozvat. Na zákaznické lince jsme zásilku přesměrovali na jinou adresu, paní na zákaznické lince nám to zařídila, odkyvala a když jsme dnes zavolali, protože se nikdo 5 vůbec dní ani neozval, tak jsme se dozvěděli, že zásilku poslali zpátky obchodnikovi. Výsledek je, že už nenakupujeme u firem, které používají k rozesílání dodávek dpd a stejnou taktiku volí i zbytek rodiny, protože mají stejnou zkušenost z minulosti.