DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
POZOR
PODVODNÝ e-mail.
Pro ověření se nedovoláte.
Balík 15.12.2023 převzat DPD do přepravy. 23.12.2023 balík ještě stále nedoručen, měl to být dárek k Vánocům. Dovolat se nelze, jen automat.
Dpd je nejhorší dopravce, se kterým jsem mel cest. Krom toho, ze hází drahé zásilky za plot na zahradu i za nepříznivého pocasi, tak i řidiči jsou tak líní, ze 25% zásilek odvezou na parcel aby byli brzy doma. Je to hnus a v životě už si nikdy přes dpd nenechám poslat vůbec nic!!! Hezky den
Už týden, je balíček v doručovácim depu..nic se neděje… nemáte se kam dovolat… hrůza DPD už nikdy více
Naposledy přes DPD. Komunikace hrůza,dovolat se děs, zásilky uloží bez informace. Změna doručovat na druhou adresu z důvodu práce – neštěstí. Nedoporučuji
Nemohu uvěřit, ani nevěřím těmto kladným hodnocením!
Nemám dobrou zkušenost a jsem přesvědčena o tom, že převládají negativní zkušenosti!
Tato společnost /dopravce je jedna velká katastrofa!
Už nikdy více!
DPD čas i rychlost dodání v pořádku,chování kurýra resp.kurýrky otřesné,po sdělení,že odběratel je i belích a i přes prosbu zda by bylo možné doručení k bytu v domé s funkčním výtahem,asertivně a odmítne a odveze balík na výdejní místo I přes to,že ji zákazník sdělí,že nebude mít možnost si zásilku tam vyzvednout.U společnosti,která se joledbá vstřícnosti a ekologickým přístupem je to víc než úsměvné resp. spíše k pláči.Mela by si dát na stránky upozornění,že pro imobilni nejsou její služby vhodné.
Nejhorší dopravce za mě balíček mi nebyl doručen na místo které mi kurýrka řekla jsou nespolehlivý a bůh ví jestli mi balíček vůbec přijde :D
Dobrý den, pravděpodobně je to házení hrachu na zeď, ale aspoň si ulevím. Takže:
1) komunikace s vámi nelze, neexistuje, infolinka na robota, kontaktní formulář je zbytečný, protože nikdo na dotazy neodpovídá zpět, ani mi nepřijde do mailu potvrzení, že jsem nějakou zprávu odeslala, jako se to běžně děje u jiných formulářů tohoto typu.
2) dvakrát nedoručená zásilka? Ani jednou se mě nikdo nepokusil kontaktovat, jen jsem o týden později našla ve spamu dva nesmyslné emaily o tom, že se vám nepodařilo mě zastihnout a že zásilku posíláte na depo. Ten email vypadá tak, že se bojím tam na cokoliv kliknout, jestli to není podvrh. Prosím, pro české zákazníky česky. Šlo by to? I když na druhou stranu už nikdy nezapomenu, že KUNDE v kolonce příjemce znamená zákazník. Btw. když už jsem se odvážila a klikla na změnu doručení ZDE, stejně to nefungovalo :D
3) Zaplatila jsem za dopravu na mou adresu a místo toho teď budu poslední možný den před odesláním (už zaplaceného) zboží zpět do obchodu hrotit dojezd do depa někde za Ostravou a to jen díky tomu, že jsem si náhodou vzpomněla, že mi měl přijít balíček a že už to nějak podezřele dlouho trvá.
Never never never never again aka nie mehr DPD. To radši využiju Českou poštu.
Díky za nic.
Od 28.11.2023 mi stále nebyl doručen balíček, dnes je 12.12.2023.. Dovolat se nedá , vidím, že balíček je stále v depu, ačkoli mi bylo několikrát sms sděleno, že bude doručen , dodnes nebyl. Pro mě nejhorší dopravce.