DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
Už nikdy více. Nemají potuchy, kde je balíček či kdy nebo zda vůbec bude doručen. Po několika urgencích a stížnostech jsem se dozvěděla, že balíček poslali zpět odesílateli aniž by se mi ho vůbec pokusili doručit. Zákaznická linka neví proč mi nebyl balíček doručen. Po 18 dnech doručování, doručen nebyl. Takže tleskám za to, že jako doručovací společnost nedokáží doručit jeden obyčejný balíček 👏
Parta dobytku ! Zásilka z P-6 je v P-4 ??? Důvod jednoduchý !!! Proste se jim nechtělo !!!
Pošlou sms a tím to konci !!!
Zásilku jsem nepřevzal ve stavu kterou mi..
Jsou do z***** ulhaný
A to nemluvím o lidech v této firmě…
Priserna dorucovaci sluzba a jeste horsi kuryrka.Balicek mi predala mokry,spinavy a pomackany.Na upozorneni,ze je v takovemto stavu a na dotaz,jak se me snazila kontaktovat v minulych dnech,kdy me udajne nezastihla(jsem porad doma,email s udaji doruceni mi neprisel),mi pouze stroze odpovedela,ze mi volala.Kdyz jsem ji rekla,ze mi nevolala,ze si to tedy muzeme overit vypisem volani,odpovedela-cituji:jezis,balicek mate,tak vo co vam de.
Kdyz pominu to,ze tato spolecnost mi neposlala,zadne blizzi info o predani balicku,pouze datum a misto doruceni,nekontaktovala mne nijak v den doruceni,poslali pouze odpoledne email,ze se zasilku nepodarilo dorucit,ani jsem nenasla info na tzv.jejich strankach,tak stav zasilky a chovani kuryrky je pro mne neprijatelny.
Strašná zkušenost! Už nikdy víc DPD!!! Balík převzali do přepravy 27.11.2023, za dva dny poslali SMS, že z kapacitních důvodů nebudou doručovat, ale že si můžu balík vyzvednout na depu v Unhošti. Tak to určitě!!! Do konce týdne žádné další info. V pondělí jsem jim psala email, odpovídá automat potvrzující přijetí zprávy… zkrátím to, protože pak následovalo martýrium volání a emailů …tak, jak píší ostatní v recenzích. Doručeno 10.12. na úplně jiné výdejní místo, než jsem zadávala! Že byl balík poškozen jsem zjistila až doma, byl přelepen páskou DPD. Naštěstí obsah asi nebyl pro nikoho zajímavý a tak v balíku zůstal. Fakt nejhorší dopravce v této republice. Kam se hrabe Česká pošta.
Totální arogance. Nedodá do místa určení a ještě do průběhu zakázky napíše, že bylo doručeno dle přání zákazníka. Využívá toho, že reklamovat může odesílatel a ten nemá na to množství nedodaných zakázek čas.
Šílený! Absolutně šílený. V pondělí mi měl dorazit balík, ale nedorazil. V průběhu dne jsem tak změnil doručení zásilky, protože další dny jsem měl být jinde. V úterý jsem volal, jak to vypadá, že mi dorazila sms s časem, ale hodinu nic. Žádnej balík. Prý to mají na depu. Že to prověří a dají mi vědět. Nikdo se neozval. Volám podruhé. Prý je to v urgenci, dají mi vědět zprávou. Středu, další den jsem ale byl zase jinde, takže změna adresy. Mezitím volá kurýr, že je u mě. U mě nikdo. Zavezl na to starou adresu. Dobrý, jedu tam. Kurýr má jen půlku zásilky. Druhou část mi prý doveze večer. Večer to nenašel, dorazí to další den. Další den nic, na infolince mi říkají, že je to na cestě. Volám kurýrovi, kurýr to nemá, nenašel to. Čtvrtek dopoledne, volám třikrát. Prý to nemůžou najít, že se mi ozvou. Mám počkat. Čtvrtek odpoledne stále nic. Díky.
Nejhorší dopravce, balík mi potvrdili dodat do AlzaBoxu a nakonec jsem si jej musel vyzvednout na depu, což mě stálo 120 km v autě. Již nikdy více.
Nedoporučuji. Mám podezření, že mezi těmito dopravci jsou zloději.
Dcera si objednala z e-shopu dárky pro děti pod vánoční stromeček. Platila na dobírku. V balíku chyběl ten nejdražší dárek, bunda pro dceru. Hned se obrátila na e-shop, tam jí sdělili, že balík předali zásilkové službě v pořádku. Obsahu odpovídala údajně i celková váha balíku. Dcera balík převážila, váha balíku přijatého dcerou od dopravce byla byla podstatně nižší. Ovšem balík byl již přebrán, zaplacen a rozbalen, tak těžko dokázat, že neobsahoval všechny objednané dárky. Než dcera balík rozbalila, nevšimla si nějakého viditelného poškození.
Z toho je pravděpodobné, že šlo o úmyslnou krádež dobře promyšlenou. Je možné, že zloděj bude úspěšně vykrádat balíky dál.
Proto NEDOPORUČUJI využívat služby dopravní společnosti DPD.
Nikdy víc absolutně si nevazite zákazníků a ignorujete urgence
Naprostá nespokojenost!!!
Dnes mi byla doručování zásilka c.
9668 na adresu Jiřičky 3.
Bez volání, bez SMS mi bylo ve 13,41 sděleno, že pro nepřítomnost byla zásilka uložena v Senožatech.
Celý den jsem na zásilku čekal, ale takováhle nehoráznost od renomované firmy-to jsem nečekal.’
Ing J. Pěkný
Nerozumiem, ako môže takáto neschopná spoločnost stále existovať. Komunikácia je presne nulová. Nie je možné sa im dovolať, na mail Vám nikdy neodpíšu, takže ani nezačítanjte rozpisovať správu. Moja zásielka bola nadrozmer, takže ju nedokázali umiestniť do balíkovne/zásielkovne. Došla mi len automatická správa, že si môžem zásielku vyzvihnúť u nich na sklade, ktorý je odo mňa podobne vzdialený podobne, ako adresa odosielatela.
Absolutní zklamání 10 dní balíček v depu upřesňující imeil jeden za druhým ujištění že musím vydržet a pak pošlou zpět???