DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
Balík jsem si objednala do boxu vedle 5 minut pěšky od bydliště. DPD mi ho bez jakékoli domluvy přesměrovalo na jejich depo, které není nijak označené (nepočítám-li zvonek s nápisem „zde není DPD“) a mám ho přes půl Prahy, navíc otvírací doba se shoduje s mou pracovní (proč asi jsem si vybrala box, který má je dostupný 24 hodin denně?). Na místě byla jen ubohá brigádnice, na kterou všichni štěkali, protože se stejným nebo hodně podobným příběhem nás tam bylo 6! Tedy celá fronta… DPD už nikdy více.
Je to katastrofa. Již druhý den sedím doma a čekám na zásilku. Dopoledne přijde sms s časem doručení, ale je to asi jenom legrace. Žádná INFO že se opozdí nebo nepřijede vůbec. Někam se dovolat a zjistit víc je téměř nemožné. Z trasování zásilky na internetu se nic nedozvíte.
Absolutně bez možnosti komunikace. Způsobují mi obrovské problémy.
Zásilka již opakovaně na jiné výdejně, aniž by se mě někdo zeptal kam se mi doručení hodí! Pokud si zvolím výdejní box, mám k tomu důvody !
Výdejna má otevřeno shodně jako má pracovní doba, víkendy má zavřené, pracuji na druhém konci Prahy.
Dovolat se na DPD to je směšné !!!!!
Dnes mi na email prisla zprava, ze mi bude dorucen balicek. Na mobil mi zadna zprava o doruceni neprisla, kuryr nevolal. Balicek mi donesl soused, ze ho tam nechal kuryr DPD a ze nejdrive volal jeho manzelce. Takze balicek v hodnote 16 000 Kc, kuryr necha nekde u sousedu. Neskutecny ignorant a drzi kuryr DPD, je to uz podruhe co takhle tato prepravni organizace zafungovala. Doporuceni a pouceni, neobjednavat pres DPD.
na alze jsem si objednala doručení balíku na určitou adresu a než by DPD vše doručilo tak raději napíšou že je přeplněno i když vím že měli naprosto volnou kapacitu a dají si to na jejich pobočku, pokud si budete vybírat dopravce prosím dejte si pozor, tuto firmu DPD už v životě nikdy.
Ti vaší kvetení neví co je v balíku ale házet s nimi budou furt. Dnes mě zas vytočit k****
Nedoporučuji akorát přijdete o peníze které za balíček zaplatíte objednal jsem si balíček z Polska kontaktovala jsem i prodejce který balíček odeslal DPD ho převzalo přišel mi email že balíček je doručený ale bohužel balíček jsem nepřevzal nikdo mě telefonicky nekontaktoval takže nevím kam ho kurýr dal údajně ho měl položit před dveře ale to že mám dveře hnedka u chodníku a mohl si balíček někdo jiný vzít toho asi nenapadlo takže to budu řešit jinou cestou protože nemají dále zájem to řešit dám je do televize
Jak se v týhle době na trhu může udržet takováto firma opravdu nechápu, objednal jsem balík v ČR (asi 250km od místa bydliště) a kdybych si pro něj šel do Prahy pěšky tak ho mám dřív (i s cestou zpátky), protože DPD mi ho ani po 4. dnech ještě nedopravilo, nenapsali, nezavolali, žádný info kde se balík nachází, nikdo nezazvonil, nestaraj se, maj to na háku no..takže opravdu bojkotovat tohoto kurýra co to jen jde, ať zmizí z našich silnic !
Otřesná zkušenost, nelze se tam dovolat, nereagují na e-mailové dotazy, nelze se domluvit s řidičem. Nedodržují čas, který si sami stanovili, překročení o hodinu. Doručují v době, kdy je zdravotní středisko již dávno zavřené (v pozdních večerních hodinách).