DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
DPD je jedna z nejhorších dopravních společností. Dne 14.11. byl doručen balík od Autodoc De do republiky. Nejdříve mi přišlo upozornění, že nemohou doručit kvůli nesprávné adrese (číslo popisné bylo u obce a ne v kolonce). Toto jsem 16.11.2023 opravil. Od té doby se do 20.11. nedělo nic. Volal jsem na jejich linku. Paní mi oznámila, že je balík ve skladě a že to bude urgovat. 21.11. mi přišla zpráva, že balík nemohou doručit kvůli poškození dříve než za 48 hodin. Arogantní telefonistka mi na jejich lince po dotazu a vyjádření nespokojenosti práskla telefonem. Důrazně nedoporučuji tuto firmu!!
Naprosto nespolehlivý dopravce, sice dají časové rozmezí, kdy zásilku dovezou, ale ne vždy dodrží. A na rozdíl od konkurence nemá člověk, jak se spojit s řidičem, aby se případně domluvil. Takže si tak vesele sedím v práci už hodinu a půl po pracovní době a čekám…. a telefon mlčí. Občas mrkám na stránku sledování a tam najednou, že se nepodařilo doručit, tak díky moc. Zítra si to zopakujem? Kdybych si mohla vybrat, tak DPD nikdy, bohužel to mám bez výběru.
Nechápu, kde berou ta pozitivní hodnocení. Představoval bych si, že doručení na výdejní místo zajistí rychlejší doručení než domů, že řidič nemusí objíždět každý dům a zvonit na zákazníka. Opak je pravdou – opakovaně nemohou z kapacitních důvodů doručit na výdejní místo. Bohužel si je volí e-shop. já sám bych si je po zkušenostech s několik dní trvajícím doručením nakonec úplně jinam, než jsem si zadal, neobjednal. Typický gigant, který si nabral víc, než je schopen zvládnout.
Vyhnout se obloukem!!!!
Tragédie při komunikaci emailem. Neochota při řešení dodání dokladu o přepravě zásilky.
Absolutně nedoporučuji DPD doručovatele.Zásilka větších rozměrů se jim vypařila,lživě oznamují v systému,že zásilka byla doručena,tel.komunikace jen přes umělou IT, na mail reagovali jen jednou..Nespolehlivá doručovací společnost.Osobně už nikdy více.
Už 4 dny mě doručují balíček do boxu, dnes SMS z kapacitních důvodů nedoručíme ,ale můžete si ho vyzvednout na depu,které je vzdálené 32,5Km ode mě??? To si dělají srandu??? Abych si jel 65Km pro balíček??? Tato společnost mě byla přidělena ,ale nejhorší možná varianta.
Už nikdy si dobrovolně DPD nezvolim. Po několikáté se mi stalo, že čekám doma v předem avizované hodině a nic. Večer email že se balík nepodařilo doručit. Fakt paráda, když chvátám domu abych stihl kurýra a on nepřijede. Chápu že se to občas stane, ale poslední dobou to je až moc často. Začínám mít na DPD averzi!
Nejhorší doručovací firma 🤮🤮🤮🤮🤮
Sice rychle doruceni ale nejhorsi co existuje. Snad jsem nemela vetsi nervy nez s touhle spolecnosti. Snazim se jim dovolat uz 40 minut v kuse, furt mi to jen opakuje ty same veci do kola ze me to prepojuje a h**** z toho. Nedokazou posadit jednoho cloveka na prdel aby vyrizoval telefonaty nebo co?? Zadny kod do sms nebo emailu mi ani neposlali jen cislo objednavky. Tak at se vzpamatuji
Neprofesionální diletanti. Nejhorší je, že pokud jde zásilka ze zahraničí nemůžete si vybrat kurýrní společnost. Pak vám přidělí (nevím jak se to rozděluje) tuto NEDORUČOVACÍ společnost a jste v pr… A když začnete po zásilce pátrat, dozvíte se, že byla odmítnuta a vrácena odesílateli.