DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
Pozor na tuto společnost!!!!!
Zásilky nedoručuje, posílá zpět odesílateli jako odmítnuté.
1.11.2023 jsem dostal email o převzetí zásilky ze zahraničí (USA)
2.11.2023 bude doručena – nebyla!!
3.11.2023 jsem po zásilce pátral a na sledování zásilky jsem se dozvěděl, že je odeslána zpět odesílateli jako odmítnutá. Po tel. rozhovoru na DPD jsem byl ujištěn, že zjistí situaci a dají vědět. Vzhledem k tomu, že byl pátek čekal jsem do pondělí. Jelikož se nikdo neozval opět jsem je tel. kontaktoval a bylo mi sděleno, že zásilka už je v Holandsku. To, že jsem měl vše kompletně uhrazeno je vůbec nezajímá, reklamace uznávají pouze za ztracenou zásilku a to, že vás připraví o několik tisíc, je jim úplně jedno. Jediná rada od nich-vyřiďte si to s odesílatelem.
Presne jak pise Vasek vyse. Cekate v praci na telefon a nic. Kuryr se vam ani neobtezuje zavolat a rovnou ulozi kdesi, kde maji otviraci dobu do 17 hod., coz je pro mne, jako pro urednika opravdu nevyhovujici. Nemoznost nechat balik preposlat jinam, komunikace zadna. Opravdu priserne sluzby. Nedoporucuji. Uz nikdy vice
Nejhorší společnost pro dodávku zboží tato společnost je vhodná jen pro lidi kteří nechodí do práce a můžou čekat na kurýra od8-18hodin třeba i 3dny v týdnu. Nikdy víc
Absolutně nedoporučuji.Zásilka větších rozměrů se jim cestou vypařila, tel.komunikace jen přes umělou IT, na mail reakce jenom jednou a zůstala nedořešená.. Osobně už nikdy více!!!
Tragédie a nojdy více!!! Mění terminy doručení, následně doručí balík na jiné výdejní místo s odůvodněním – vinou nenadálých okolností!!!! Což je snad vtip, poslat zákazníkovi takové zdůvodnění!!Na lince se nespojite s operátorem, protože IVR jen odkazuje na web. Po písemném kontaktu Vám oznámí, že je to mrzí, ale vše je OK a balík nedoručí jinam, i přesto, že nemám jak, si jej v dané lokalitě vytvednout. S něčím takovým jsem se ještě nesetkala. 100% nedoporučuji!!
Doprava DPD dříve fungovala , ale několik měsíců je to již katastrofa. Avizují doručení , čekáte a odpoledne přijde omluva, že nezvládli. Druhý den přijde sms bez času, tzn.že s doručením vlastně ani nepočítají. Opakuje se několik dní, nakonec rezignujete a změníte na vyzvednutí v odběrném místě v jiném městě. Tam pošlete kolegu, kterému vydají cizí zásilku. Snažím se to vyřídit po telefonu, ale to se nedá, na mail nereagují. Najednou pípne sms, že mám v boxu k vyzvednutí balík, který byl ale „doručen“ kolegovi!!!! Byl tam, na jeho místo jsem strčil vyzvednutý cizí balíček , tak doufám,že nakonec i on dojel na správnou adresu. Jinak se to vyřídit nedalo. Závěr : DPD nebrat
S touto společností jsem absolutně nespokojen. Uvedu příklad, který je jeden z mnoha a respektive se při každém doručování opakuje akorát se mění časy. Prvně nečekaně v 9:06 přijde sms, že dnes během 9:10-10:10 bude doručen balík a pro změnu doručení a kontakt na řidiče je třeba kliknout na přiložený odkaz. Tam zjistím, že číslo na řidiče není uvedeno a hodinu změnit taky nelze. V 9:13 volá řidič, že je před barákem. Tak mu říkám, že nejsem doma a jestli může balík doručit odpoledne. Na to mi řidič odpoví že on odpoledne nejezdí, že to dá do výdejny. Říkám řidiči, že ten balík má 30kg a do výdejny pro něj nepůjdu, ještě k tomu když mám dovoz domů. Na to mi je navrhnuto, že v tom případě jiný den. Nemám problém jiný den, ale jedině odpoledne, protože pracuji ráno, asi jako většina lidí. K tomu mi řidič dodá, že tuhle danou trasu jezdí pouze on a že balík nemá komu předat a odpoledne nejezdí. Takže jste nuceni na rychlo se uvolnit z práce, popřípadě se s někým na převzetí za Vás domluvit. Chápu řidiče, na něj si nestěžuji. Problém je logistika této firmy a vstřícnost jejich zákazníkům. Je smutné, když musím konstatovat, že i ta krachující ČP dává na výběr čas doručení.
DPD nedoporučuji. Objednala jsem si sazenice a dodavatel bohužel zvolil firmu DPD. Byl mi zaslán e-mail, že mi bude doručena zásilka. Nikdo mi telefonicky nekontaktoval. Stále mi chodí e-maily, že nelze doručit, z důvodu chybně uvedené adresy. Adresa je uvedena správně. Do DPD se nelze dovolat. Chudáci sazenice, bohužel díky neschopnosti dopravce uschnou.
Měsíc čekám na zásilku, od 13.10. se někde válí v Čr. Žádná sms ani email, žádné celní řízení. Na stránkách DPD už nejde ani dohledat dle čísla zásilky. Telefon nikdo nezvedá, na emaily nikdo neodpovídá. DPD nevolit.
Dpd dříve vpohode, ted šílenost. Samé stížnosti, provozujeme eshop a zákazníci si dennodenně stěžují. Presmerovani, nedodani, ztraceni, neochota, nekomunikovani a vulgární ridici. Toto by mel byt nový slogan a reklama dpd.
Tak jejich profesionalita nezná mezí. Telefon mi nikdo nebere, na mail nereagují, zásilka se mi válí někde v doručovacím depu. Opravdu proklientský a profesionální přístup, zlatá pošta!!
NEDOPORUČUJI DPD!!!!! Naprosto neprofesionální přístup k zákazníkovi, ač se prezentují téměř jako „jedničky na trhu“. Zákazník obdrží SMS v den doručování v rozmezí několika hodin, musí tedy být doma. Zásilka není doručena, pokud kontaktuji operátory, tak sdělí, že dle GPS kurýr v místě určení vůbec nebyl! Obdržím tel.kontakt na kurýra (v původní SMS o doručování není!), ten mi tvrdí, že jezdí jinou trasu a položí telefon! Bezprostředně obdržím SMS, že zásilka je uložena na výdejním místě (pro mne neznámým!) z důvodu, že jsem nebyla zastižena doma!!! Stížnost řeším přes operátory několikrát, poté přes „specialisty zákaznických podnětů“ již týden! Bezvýsledně! Nejprve tvrdí, že jsem to byla já, kdo poslal kurýrce (pro změnu ženě!) SMS s žádostí o výdejní místo (dokonce toto doloží nějakým vytvořeným dokladem-SMS!!!), po mé neoblomnosti přiznají pochybení, omluví se, kurýrka bude údajně „poučena“. Směšné! Podvádí a lže kurýr, operátor i specialista!!!
13.10.2023 Tohoto přepravce DPD raději opravdu nebrat.
Koncert arogance a neschopnosti řidiče vyřešit jednoduchý problém.
Jeho nadřízený to naštěstí vyřešil telefonicky během jediné minuty.
Tomu také děkuji. Zdeněk