DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
S touto firmou mám už delší dobu dobré zkušenosti. Doručení v předem stanovenou dobu a ještě mi před doručením oznámili abych vyšel před dům a nemusel tam čekat (jako v případě jiných nespolehlivých dopravců).
Jednání bylo lidské a zboží doručili v pořádku.
Bohužel už také tři týdny čekám na balík, dle trackingu už 3 týdny na depu. Na zákaznické lince pořád plno, na emaily neodpovídají. Získal jsem telefon od nějaké paní z příjmu zboží, ta mi zjistila, že byl balíček omylem odeslán do úplně jiného depa a že mi dají vědět a budou ho hledat. Nikdo se neozval týden. Poté mi ta stejná paní řekla, že byl balík doručen na špatnou adresu kvůli dvěma adresám na balíku – blbost. Další den mi zase oznámila, že balík se stále dohledává a mám čekat na info…
Nulová dostupnost kontaktů, nulový systém…
Do dnes mi zásilka nebyla doručena, už týden vidím, že je moje zásilka v depu, emailem ani na jejich slavné hotlince jsem se nedostala odpovědi, jestli mi vůbec zásilku doručí… Jsem bezradná a nevím jak se dostat ke své zásilce. Balíček byl poslán z Polska. Vyloženě pro zaslání zásilky ze zahraničí tuto přepravní společnost nedoporučuji !!!
jiz dva dni mi u nich lezi zasilka a o ni nejsou schopni mi odepsat ani na email naposledy jsem je vyuzil
16.4.2020 převzala přepravní společnost balík k doručení. Doposud jsem ho nedostal. Jsem přesvědčen, že kdyby ten balík měl nohy tak na uvedenou adresu by došel pěšky
16.4.2020 převzala společnost balík k doručení. Doposud jsme ho nedostal. Jsem přesvědčen, že kdyby ten balík mněl nohy tak na uvedenou adresu dorazí pěšky
dementní
dodací dobu mají 8-18
ve finále vám balík nedovezou a na dispečinku, kdy se tam za hodinu dovoláte zjistíte, že údajně vás kurýr nezastihl doma. Druhý den se situace opakuje. Zlatá česká pošta. Nedoporučuji
Rozhodně nedoporučuji využívat tuto společnost jako přepravce. Spíše jako úschovnu zásilek.
Rychle dodání
Přístup Pana řidiče horší