DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
Nejhorší zásilková služba na trhu. Nechápu, jak je svou „kvalitou“ služeb ještě můžou fungovat. 3 zkušenosti a jen ty nejhorší. Uz i Česká pošta rozdala svým řidičům mobily a ti je úspěšně používají. Mohla by se i DPD zkusit přesunout do třetího tisíciletí.
U třech zasilek jsem čekal v uvedeny cas doma. Nikdo nezavolal, nezazvonil, jem druhý den email, že se zasilku nepodarilo doručit.
Absolutní spokojenost. Objednávám pravidelně zboží z obchodu pro mazlíčky a bez nejmenších problémů. Na rozdíl od PPL. Kurýr ochotný, když se stalo, že jsem se nestihla vrátit včas z práce, tak po domluvě dovezl v pohodě druhý den.
Nejhorší zásilková služba na trhnu. K dnešnímu dni celkem tři velmi špatné zkušenosti. V prvním případě mi doručovali balík skoro měsíc. V druhém a třetím jsou balíky stále na cestě. Příčina v podstatě stále stejná. Jsem doma a čekám na avizovanou zásilku, která nepřijde. Druhý den obdržím email, že jsem nebyl doma. Nechápu. Už i Česká pošta dokázala svým řidičům rozdat mobilní telefony. Copak je tak velký problém, zavolat dopředu nebo poslat aspoň číslo na řidiče, aby se s ním mohl člověk případně domluvit. Infolinku ani nemá cenu komentovat, standardní čekací doba na spojení je cca 50 minut – což je asi schválně, protože jistě vědí, že na druhé straně na ně čeká naštvaný zákazník. Divím se, že s takovouto kvalitou služeb se ještě drží na trhu.
Suverénně nejhorší zásilková služba na trhnu. K dnešnímu dni celkem tři velmi špatné zkušenosti. V prvním případě mi doručovali balík skoro měsíc. V druhém a třetím jsou balíky stále na cestě. Příčina v podstatě stále stejná. Jsem doma a čekám na avizovanou zásilku, která nepřijde. Druhý den obdržím email, že jsem nebyl doma. Nechápu. Už i Česká pošta dokázala svým řidičům rozdat mobilní telefony. Copak je tak velký problém, zavolat dopředu nebo poslat aspoň číslo na řidiče, aby se s ním mohl člověk případně domluvit. Infolinku ani nemá cenu komentovat, standardní čekací doba na spojení je cca 50 minut – což je asi schválně, protože jistě vědí, že na druhé straně na ně čeká naštvaný zákazník. Divím se, že s takovouto kvalitou služeb se ještě drží na trhu. Nebrat!!!
Balíček převzali do přepravy v pondělí, první doručování pokus probehnul včera, ale kupodivu mě kuryr nezastihnul – v době karantény trochu blba výmluva – ale dobře, říkala jsem si, že toho asi mají hodně. Na dnes jsem si tedy dala doručení mezi 12-18h, smska s avizovaným doručením mezi 19:54-20:54? Dobře, lepší pozdě nežli nikdy. Stejně jsem se nedočkala, balík byl dle aplikace vrácen na depo kvůli nedostatku času!?! Nahradni doručení 14/4! Otázkou zda se tomu tak stane. Strašný! Informace žádné, omluva žádná, objednané zboží je v tuhle chvíli vyprodané, takže nemuzu dodání zrušit a koupit znovu s jinou doručování službou. Pokud bude někdo volba jen DPD radši si tu věc ani nekoupim!
Naše adresa je obtížně přístupná, ale vždy se přepravním společnostem snažíme vyjít vstříc a potkáváme se s řidiči na hlavní silnici, což dnes řidič odmítl a řekl mi, že na to nemá čas. Když posléze adresu nenašel, ačkoliv jsme projevili ochotu přijít si pro balíček k hlavní silnici, řekl mi, že mi tu zásilku nedoručí. Poprosila jsem ho, aby přece jen zásilku doručil na námi smluvené místo, řidič byl velmi neochotný a hrubý. Při příjezdu na námi smluvené místo mi vyhodil balík z okna auta aniž by zastavil nebo přibrzdil a odjel. Balík byl ke všemu napůl roztrhlý!
Myslím si, že takové chování není nejen nevhodné, ale nanejvýš neslušné a neuctivé za placené služby.
Neumí přečíst adresu na zvonku, nerozezná číslo na domě, je možné že tato společnost zaměstnává podobné odborníky? Proto nebyl balík doručen.
Nestalo se to poprvé, až uvidím, že eshop má jen tuto možnost dopravy, nekoupím.
+ nelze se dovolat operátorovi, vydařená společnost!
S mým balíčkem byl nějaký problém. Stálo mě to pár telefonátů na infolinku a kurýrovi. Nakonec byl baliček doručen o pár dní později. Nevadí mi zpožděné doručení, a oporáoři byli vždy milí, co mě ale neskutečně vytočilo je infolinka DPD. Když máte nějaký problém se zásilkou a chcete mluvit s operátorem, jediný způsob je jít v telefonátu přes sekci „objednání přepravní služby“. Ve všech ostatních sekcích vás akorát automat odkáže na aplikaci DPD kurýr (ze které individuální problém určitě nevyřešíte), webové stránky atd které jsou vám v takovém případě také k ničemu. Nevím jestli to dělá DPD naschvál aby se tam tolik lidí nedovolalo nebo nechápe význam infolinky
Dvakrát se nám pokusil balík doručit velmi arogantní řidič (později jsme zjistili, což nevím, jestli je důležité nebo ne, že byl romského původu): jednou jsme mu telefon položili, protože byl do telefonu dost hrubý a nevybirávý, podruhé nám balík vytrhl z ruky, když jsme ho upozornili, ať na nás přestane řvát a poučovat nás a začne se k zákazníkovi chovat slušně a s balíkem si odjel zpátky. DPD opakovaně sdělovala, že bude s řidičem problém řešit, výsledek nulový, museli jsme si u nich zásilku zrušit, a následně objednat z jiného obchodu u jiného dopravce.
Kvalita zaměstnanců DPD je tristní, manažerské schopnosti DPD jsou nulové, VYHNĚTE SE této společnosti!
Objednala jsem si celkem 2 zásilky, každá v jiný den.1.zásilka mi přistála za plotem, nikdo nezvonil ani nezatelefonoval. Byla jsem doma a čekala dle instrukcí v sms. 2. zásilka v uvedenou dobu vůbec nedorazila, kurýr mi odpověděl, že už nedorazí a nemá čas obvolávat klienty. Firma se mi zdá nesolidní a špatně zorganizovaná.