DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 187 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Reply
    Dana Komosná 8.4.2020 v 14:15

    Vážení,

    ráda bych Vás informovala, že přístup Vašeho kurýra i pracovníků infolinky je naprosto nepřijatelný.
    Ještě bych dokázala pochopit, že kurýr jednou udělá chybu, přijede z nesprávné strany a zboží je převzato přes plot, ale udělat si z toho standard, to opravdu dokáže jen DPD.
    Osobně si, pro „své“ přepravy, vystačím se službami jiné spedičky, ale jsem přesvědčená, že by se mělo vědět, jaká je v reálu kvalita Vašich služeb.

    S pozdravem

    Komosná

  2. Horší zkušenost opravdu těžko již získám. Přišla zpráva, že si balík od e-shopu přebrali a že mám čekat na sms s termínem doručení. Nic! Po víc jak týdnu volám na e-shop, že mi balík zatím nepřišel a dozvím se, že se zpět v zahraničním skladu! Údajně mi ho doručovali – 1. jsem neměla sms ani e-mail o termínu, 2. díky sloučení DPD s Geis jsem ani neměla informaci, že číslo zásilky se zadává na stránkách Geis a né DPD, 3. pan řidič tu evidentně ani nebyl – nevolal, nezvonil, 4. na již druhý mail s dotazem, z jakého důvodu balík odeslali zpět bez jakéhokoliv pokusu o doručení mi bylo opět odepsáno, že zásilka byla vrácena na základě informace od řidiče. Aneb pan řidič se na to nejspíš z vysoka…. NIKDY VÍC!!!

  3. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Balík mi byl odeslán 1.4., předpokládané doručení 2.4. se změnilo na 3.4. (pátek). V pátek nic nepřicházelo, předpokládané doručení se změnilo na pondělí 6.4. Nic nepřišlo, infolinka věčně nedostupná, na email nikdo neodpovídá a žádné další kontakty nikde nejsou. Smutné na tom je, že od 2.4. 7:13 ráno to leží v depu asi 40 km od místa doručení už týden, žádné info, žádné kontakty, žádný balík..

    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. Reply
    Tadeáš Molnár 8.4.2020 v 10:26
    2.5
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    50

    Firmu Geis koupilo DPD. Jinak se NIC NEDĚJE.

    Klady: Firmu Geis koupilo DPD. Jinak se NIC NEDĚJE.
    Zápory: Obdržel jsem fakturu za služby. Cena nafty jde velice dolů - DPD si ale nepřestalo účtovat PALIVOVÝ PŘÍPLATEK . Zas tak asi rychlí nejsou.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. Reply
    Zuzana Jedličková 7.4.2020 v 12:50
    4.25
    Rychlost doručení
    70
    Jednání se zákazníkem
    100

    Vše proběhlo v pořádku, i když jsem měnila doručovací adresu. Pořád jsem měla informace o balíčku, věděla jsem, kdy přijde, a přesně v ten čas přišel. Možnost změny adresy doručení se v tuto chvíli opravdu hodila. Velmi oceňuji odpovědnost společnosti. (Odpovědná firma)

    Klady: Odpovědná firma. Jsem ráda, že taková možnost při doručování vůbec je. Záleží mi na životním prostředí i na lidech. Aktuální informace o zásilce. Možnost změnit doručovací adresu. Bezproblémové předání.
    Zápory: Balíček jsem dostala cca o týden později, než kolegové, co si to samé objednali přes jiné služby, ale chápu proč. Jednak jsem měnila adresu doručení a jednak tato společnost stejně jako já považuje jiné věci za důležitější, než rychlost.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Reply
    Petra Kopecká 5.4.2020 v 9:41
    2.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    0

    Pri prijezdu mi kuryr volal,ze uz je u mě,at jdu rychle dolu,ze hrozne spěchá.Sla jsem tedy dolu,auto bylo zaparkovane v ulici.Kdyz me uvidel,maval na me,at jdu k nemu.Uz ani nenosi zasilky ke dverim,musite si pro ne dojit k autu.Balik hodil a zem,zaplatila jsem kartou.Stale opakoval rychle rychle,hrozne spechal a byl fakt nepříjemný.Balicek jsem si sebrala ze země a šla. Chápu,ze musi stihnout objet spoustu lidi a jsou treba nejak limitovani ze strany zamestnavatele,pak casto nestihaji.Ale odrazi se to na jejih jednani se zakazniky.

    Klady: Rychlost doruceni ok.
    Zápory: Pri prijezdu mi kuryr volal,ze uz je u mě,at jdu rychle dolu,ze hrozne spěchá.Sla jsem tedy dolu,auto bylo zaparkovane v ulici.Kdyz me uvidel,maval na me,at jdu k nemu.Uz ani nenosi zasilky ke dverim,musite si pro ne dojit k autu.Balik hodil a zem,zaplatila jsem kartou.Stale opakoval rychle rychle,hrozne spechal a byl fakt nepříjemný.Balicek jsem si sebrala ze země a šla. Chápu,ze musi stihnout objet spoustu lidi a jsou treba nejak limitovani ze strany zamestnavatele,pak casto nestihaji.Ale odrazi se to na jejih jednani se zakazniky.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. S touto společností už nikdy víc!!! Kurýrovo jednání, kdy si vulgárními slovy stěžuje na dostatek práce a nakonec vám zavěsí telefon, nepovažuji za profesionální jednání.

  8. Nejhorší přepravní společnost v ČR. Horší ještě než Česká pošta. Doba čekání od 08.00-18.00 je i v dnešní
    napjaté době trochu dlouhá. Ostatní přepravci doručují v rozmezí 2 hodin.
    Také přepravci od DPD lžou o tom, že nikdo nebyl k zastižení.

  9. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Dostala jsem email, že mi bude zboží doručeno na Prahu 5 dne 31.3.2020, 8-18h, čas bude upřesněn.
    Doručování: 31.3. 2020 jsem nedostala upřesňující sms, ale čekala jsem na doručení od 8 do 18h. Kurýr se neozval ani nepřijel. Změnila jsem termín doručení na 2.4. od 12 do 18h. V aplikaci jsem zjistila, že je balíček stále na depu Unhošť, kurýrovi se nedalo volat ani psát. Dovolala jsem se na info linku a zjistila, že se kurýr bude pro zásilky vracet – do této chvíle nedorazil ani nevolal. Změnila jsem termín doručení na Prahu 9, doufám že tam zítra jiný kurýr přijede. S tímto způsobem doručování nejsem vůbec spokojená.
    Vím, že je teď složitá situace a že se dodání může opozdit, ale komunikace ze strany kurýra byla nulová.

    Klady: Snaha o pomoc na info lince, možnost změny místa a času doručení
    Zápory: bohužel změna termínu dodání nefugovala a kurýr nepřijel ani na druhý pokus
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. Reply
    Alena Klesová 2.4.2020 v 17:56
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Byla mi zaslána SMS, že dnes mezi 15:32 – 16:32 mi bude doručen balíček. Tak jsem čekala a nic. Nikdo nepřijel. koukla jsem do aplikace a tam jsem se dočetla, že jsem změnila datum doručení, což jsem opravdu neučinila. Jsem velmi nepříjemně překvapena.
    a to tlačítko „napište kurýrovi“ vám také nefunguje, zpráva nejde napsat.

    Zápory: Nikdo se mi neozval ani třeba s omluvou, proč zásilka nebyla doručena. Na infolince jen plácá automat.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 173 174 175 176 177 202

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo