DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
Vážení,
ráda bych Vás informovala, že přístup Vašeho kurýra i pracovníků infolinky je naprosto nepřijatelný.
Ještě bych dokázala pochopit, že kurýr jednou udělá chybu, přijede z nesprávné strany a zboží je převzato přes plot, ale udělat si z toho standard, to opravdu dokáže jen DPD.
Osobně si, pro „své“ přepravy, vystačím se službami jiné spedičky, ale jsem přesvědčená, že by se mělo vědět, jaká je v reálu kvalita Vašich služeb.
S pozdravem
Komosná
Horší zkušenost opravdu těžko již získám. Přišla zpráva, že si balík od e-shopu přebrali a že mám čekat na sms s termínem doručení. Nic! Po víc jak týdnu volám na e-shop, že mi balík zatím nepřišel a dozvím se, že se zpět v zahraničním skladu! Údajně mi ho doručovali – 1. jsem neměla sms ani e-mail o termínu, 2. díky sloučení DPD s Geis jsem ani neměla informaci, že číslo zásilky se zadává na stránkách Geis a né DPD, 3. pan řidič tu evidentně ani nebyl – nevolal, nezvonil, 4. na již druhý mail s dotazem, z jakého důvodu balík odeslali zpět bez jakéhokoliv pokusu o doručení mi bylo opět odepsáno, že zásilka byla vrácena na základě informace od řidiče. Aneb pan řidič se na to nejspíš z vysoka…. NIKDY VÍC!!!
Balík mi byl odeslán 1.4., předpokládané doručení 2.4. se změnilo na 3.4. (pátek). V pátek nic nepřicházelo, předpokládané doručení se změnilo na pondělí 6.4. Nic nepřišlo, infolinka věčně nedostupná, na email nikdo neodpovídá a žádné další kontakty nikde nejsou. Smutné na tom je, že od 2.4. 7:13 ráno to leží v depu asi 40 km od místa doručení už týden, žádné info, žádné kontakty, žádný balík..
Firmu Geis koupilo DPD. Jinak se NIC NEDĚJE.
Vše proběhlo v pořádku, i když jsem měnila doručovací adresu. Pořád jsem měla informace o balíčku, věděla jsem, kdy přijde, a přesně v ten čas přišel. Možnost změny adresy doručení se v tuto chvíli opravdu hodila. Velmi oceňuji odpovědnost společnosti. (Odpovědná firma)
Pri prijezdu mi kuryr volal,ze uz je u mě,at jdu rychle dolu,ze hrozne spěchá.Sla jsem tedy dolu,auto bylo zaparkovane v ulici.Kdyz me uvidel,maval na me,at jdu k nemu.Uz ani nenosi zasilky ke dverim,musite si pro ne dojit k autu.Balik hodil a zem,zaplatila jsem kartou.Stale opakoval rychle rychle,hrozne spechal a byl fakt nepříjemný.Balicek jsem si sebrala ze země a šla. Chápu,ze musi stihnout objet spoustu lidi a jsou treba nejak limitovani ze strany zamestnavatele,pak casto nestihaji.Ale odrazi se to na jejih jednani se zakazniky.
S touto společností už nikdy víc!!! Kurýrovo jednání, kdy si vulgárními slovy stěžuje na dostatek práce a nakonec vám zavěsí telefon, nepovažuji za profesionální jednání.
Nejhorší přepravní společnost v ČR. Horší ještě než Česká pošta. Doba čekání od 08.00-18.00 je i v dnešní
napjaté době trochu dlouhá. Ostatní přepravci doručují v rozmezí 2 hodin.
Také přepravci od DPD lžou o tom, že nikdo nebyl k zastižení.
Dostala jsem email, že mi bude zboží doručeno na Prahu 5 dne 31.3.2020, 8-18h, čas bude upřesněn.
Doručování: 31.3. 2020 jsem nedostala upřesňující sms, ale čekala jsem na doručení od 8 do 18h. Kurýr se neozval ani nepřijel. Změnila jsem termín doručení na 2.4. od 12 do 18h. V aplikaci jsem zjistila, že je balíček stále na depu Unhošť, kurýrovi se nedalo volat ani psát. Dovolala jsem se na info linku a zjistila, že se kurýr bude pro zásilky vracet – do této chvíle nedorazil ani nevolal. Změnila jsem termín doručení na Prahu 9, doufám že tam zítra jiný kurýr přijede. S tímto způsobem doručování nejsem vůbec spokojená.
Vím, že je teď složitá situace a že se dodání může opozdit, ale komunikace ze strany kurýra byla nulová.
Byla mi zaslána SMS, že dnes mezi 15:32 – 16:32 mi bude doručen balíček. Tak jsem čekala a nic. Nikdo nepřijel. koukla jsem do aplikace a tam jsem se dočetla, že jsem změnila datum doručení, což jsem opravdu neučinila. Jsem velmi nepříjemně překvapena.
a to tlačítko „napište kurýrovi“ vám také nefunguje, zpráva nejde napsat.