DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
Měl jsem objednaný doručení zásilky – kurýr měl zásilku vyzvednout, nalepit štítek odběratele a odvést zboží. Když kurýr dorazil, vybalil na mě obrovský seznam jmen, ať si vyberu, ke komu to chci odvést (ikdyž jsem v objednávce přesně specifikoval komu má být zásilka dopravena). Jméno jsem tam však nenašel, proto kurýr odjel s tím, že se pro to zastaví následuící den. Následující den mi volalo DPD, že musím udělat objednávku znovu a zásilka bude doručena opět až další den. Proto jsem musel udělal pro mě neuvěřitelný tah a přejí ke konkurenci – česká pošta, která kupodivu vše zařídila během 15 min.
Nikdy více tuto firmu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Doručení proběhlo rychle, ale…Přepravce mě nekontaktoval před doručením a balík s ceninou přehodil přes 2,5 m vysoká vrata na betonovou dlažbu. Než jsem přišel z práce, zásilka komplet promokla. V balíku byli reproduktory a jeden se poničil. Když jsem jako příjemce napsal stížnost, paní Smítková (info DPD CZ) mě odepsala, že společnost pana řidiče poučí, aby neházel balíky přes vrata a zakončila to sdělením, že pokud došlo ke škodě, stížnost musí napsat odesílatel.
Milé DPD, odesílateli je to úplně fuk, ten už svoje peníze za zboží, které jste mě poničily má a na reklamace nemá kapacity. Jemu újma nevznikla.
Právě jste přišly o zákazníka. Pokud budu mít možnost, každému vaše služby rozmluvím.
R. Procházka, Hlavní 4, Chýně
Tragedie nejvetsi. Doruceni melo probehnout 27.3. Volam 30. – omluva zpozdil se kamion. Urcite zitra. 31.1. Volam – nemame zadne informace je to nekde na depu. Stoprocentne zitra. Volam 1.4. bohuzel nemame zadne informace z depa. zavolejte si za hodinu – urcite budu mit informace, kdy bude doruceno. Volam vecer, nic.
DPD se uplne sesypalo a nemaji ani tu odvahu rict, mame moc zakazek bude to za 3 dny – jen same lzi.
Spokojenost s touto přepravní službou.Asi záleží jak na depu tak na řidiči.
Neschopnost doručit balík. Neochota a arogance při komunikaci s doručovatelem. Pokud se chcete dovolat na zákaznickou linku trvá to aspoň 15 minut.
Se službami jsem na 100% spokojena. Využila jsem DPD 2x během 14ti dnů, obě zásilky dorazily bez zpoždění a v pořádku (jedna z nich měla skleněný obsah). Ikdyž se mi kurýr nedovolal, zazvonil a i přes to, že musel vyjít 10 schodů, byl příjemný a zdvořilý.
Děkuji za vaše služby
S DPD doručováním jsem velice zklamaná. Píši,že bude doručena zásilka určitý den, kurýr se ani neobtěžuje zavolat přesný čas a nakonec ani nikdo nepřijede. Celý den jsem byla doma a čekal na zásilku, nikdo se neomluvil že není možné zásilku určitý den doručit a nakonec mi přijde e-mail že jsem nebyla zastižena na adrese.Nedá se k nim nikde dovolat, mají pouze infolinku, kam mě odkázal kurýr, ale tam jenom čekáte na spojení a nic se neděje a pak nějaké hloupé odkazování na dotazník na webových stránkách. Za mě jsem velice nespokojená a na dnešní dobu, tohle není zákaznický servis, kde to řeší nesmyslnou infolinkou, aby se klientů „zbavili“ a neobtěžovali je, protože většina na spojení nepočká. Čekala jsem několik minut a nespojili mě, pořád, že je přede mnou je jiný zákazník. Po několika minutách jsem naštvaně hovor vzdala.
Jestli balíček doručí to nevím, dovolat se tam nedá, na tuto společnost rozhodně není spolehnutí.
Totální selhání řidiče – zákazník pro nikoho není pí…
Po druhé jsem byla nucena vybrat si k přepravě tuto společnost, jelikož jsem jinou možnost neměla a po první hrozné zkušenosti přišla další. Dne 27.3 mi došlo, že mi dne 30.3 bude doručen baliček a čas bude ještě upřesněn v den doručení. Dne 30.3. se divám do DPD kurýra jelikož bylo již 9h a nikdo mne o doručení zatím nekontaktoval. Přihlasím se a čekalo mě nemilé překvapení. Prý, že Balíček jsme uložili v našem depu. Na adrese není odpovědná osoba k zastižení. Tak jsem se zasmála, celý den jsem doma a u domu se nikdo neukázal ani se neobtěžoval mne kontaktovat!!! V DPD mají asi tak líné kurýry, že se nesnaží ani doručit zásilku a automaticky háží do systému, že adresát nebyl zastižen!!! Jednání se mi nelíbí!! DPD už nikdy víc, to zásilku radši příště neobjednám.