DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
Dvě zásilky v rozmezí 14 dní a ani jedna nepřijela tak jak měla.
1. zásilka – nastalý problém kurýr nemá platební terminál tak že prý přijede druhý den.
Druhý den čekám…
Třetí den čekám…
Balík byl vrácen odesílateli… nechápu.
2.Zásilka – dva balíky kurýr přijede :) a zjistí že oba mají stejné číslo a odmítne mi je vydat !!!!???? :(
Řeším to s hotline baba je nepříjemná a prý za všechno může odesílatel (to mě ale nezajímá).
Řeším to s odesílatelem prý to v pondělí doručí ráno protože v 9 jedu prič.
Pondělí:
7:00 volám Hotline DPD – balík je vrácen odesílateli !!!???? mám si zavolat za hodinu.
8:00 volám Hotline DPD – balík vám budeme doručovat dnes. fůůůů.. ale nevíme kdy :( zavolejte si za hodinu !!!!
9:00 volám Hotline DPD – BALÍK DORUČEN NEBUDE.
Urgence ze strany odesílatele 5x
Urgence z mé strany 7x
Serou na nás info žádné balík je v depu….
Konec hlášení
Absolutně nespolehlivá společnost !!!
?
DPD je zcela nespolehlivá služba. Zásilku ze zahraničí vrátili odesílateli aniž by mne kontaktovali. Došlo k tomu kvůli chybě jejich systému, který špatně zareagoval na přesměrování do výdejního místa. Na dotaz odepsali pouze, že odesílatel může uplatnit reklamaci.
Jak může odesílatel uplatnit reklamaci, když se jedná o soukromou osobu kdesi v USA??? Jaktože není možné DPD nijak kontaktovat a jaktože se ani neumějí omluvit za svou chybu?
Způsobili mi škodu cca 2000 Kč za poštovné a clo.
Společnost není schopna hodit do schránky oznámení o doručované zásilce v případě, že nejste doma. Jde-li zásilka ze zahraničí a máte-li zahraniční tracking number, nic na stránkách DPD nedohledáte, neboť si je společnost přečíslovává. Společnost je totálně neschopná a není to poprvé, kdy není schopna nejen zásilku doručit ale i o ní jen dát informaci. Je příkladem naprosté neschopnosti jak využívat informační technologie a ověřenou schránku na domě. I Česká pošta je na tom výrazně lépe.
S DPD doručováním jsem zklamaná. Prvně volají, že adresu neznají, že je zadána chybně, přitom je správně i v aplikaci, nedá se k nim nikde dovolat, mají pouze infolinku, kam mě odkázal kurýr, ale tam jenom čekáte na spojení a nic se neděje. Za mě smutné v dnešní době, tohle není zákaznický servis, kde to řeší nesmyslnou infolinkou, aby se klientů „zbavili“ a neobtěžovali je, protože většina na spojení nepočká. Čekala jsem přesně 30 min a nespojili mě, pořád, že je přede mnou jiný zákazník, tak jsem to pochopitelně také vzdala.
Jestli balíček doručí to nevím, dovolat se tam nedá na e-mail nereagují, každopádně jestli ano, už teď jim nabíhá pěkné zpoždění, proto bych se tady u této společnosti na doručení včas ani náhodou nespoléhala.
Při prvním datu doručení jsem čekal, že zavolají předem. Nezavolali.
Pak neustále posouvali datum doručení a když konečně měl kurýr přijet, tak nepřijel. O den později mi přijde do emailu, že byl balíček poškozen.
Tak já už nevím jestli si ze mě dělají srandu nebo co.
Jak se má podle toho člověk potom zařídit, aby byl doma, když nevolají předem a mění si datum doručení jak chtějí. A SMS/email o změně přijde vždy až večer.
Nejhorší zásilková společnost. Zlatý PPL a DHL.
Dobrý den
dnes mi přišla SMS, že mi má být doručen balíček. Balíček doručen dnes nebyl, prý jsem nebyla zastižena, což není pravda. dnes jsme byli doma celá rodina, v uvedený čas kurýr ani nejel kolem nás. S touto službou jsem byla nespokojená už více krát, proto jsem se rozhodla napsat, někdy není možná výběr jiné přepravní společnosti.
Nespolehlivá přepravní služba. chápu, že kurýr nemusí stihnout doručit v uvedený den a čas, ale proč lhát, že jsme nebyli zastiženi.
Katastrofa. Nedoporučuji.!!!!!
Jsem velice zklamaná. Na balíček čekám, je to urgentní. Za takové služby a napsané recenze bych vyměnila celé vedení společnosti. Měli byste se stydět!!
Koupil jsem zboží z Polska v hodnotě cca1000 Kč, zaplatil jsem hotově včetně přepravy od DPD. Zboží mi bylo údajně třikrát doručováno, ale ani jednou u mně kurýr nebyl (všechny dny jsem byl doma) a ani jednou mi nezavolal, přestože měl k dispozici mé telefonní číslo. Na SMS zprávě, která mi třikrát přišla nebyl telefon na kurýra, takže jsem neměl možnost reagovat. Pak tato firma odvezla mé zboží zpět do Polska.
Jiné pojmenování, než zloději mě bohužel nenapadá.
po mailovém oznámení doručování zásilky v pátek na pondělí 23.3.20 jsem v on line sledování našel v 17 hod. odkaz, že zásilka byla odmítnuta a nachází se v procesu navrácení odesilateli.
Přes ujišťování v oznamovací zprávě, že budu na hodinu přesně informován o dodání, nic takového se nestalo a nikdo zásilku neodmítl.
Po dlouhém proklikávání se automatickými odkazy na vyplňování dotazníků a slušnému ukončení hovoru musím konstatovat, že tak propracované posílání zákazníka k šípku přes 14-ti místné číslo zásilky ap. jsem nezažil. Odkaz na prostou reklamaci služby nenacházíte, firma pracuje zjevně bezchybně!
Po několikanásobných pokusech jsem přece nalezl skulinu s někým hovořit, zjevně mi bylo potvrzeno, že něco je s doručováním špatně.
Jsem zvědav na další postup, serioznost asi očekávat nebudu.
Takže nedoporučuji
Pan řidič naprosto v pohodě,hovořil jsem s ním sice jen po telefonu,ale opravdu super komunikace a tímto mu moc děkuji!!!