DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 187 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Dpd již nikdy více

    Klady: Žádné klady!
    Zápory: Tato přepravní společnost je doslova tragická. Objednala jsem si na eshopu zboží, kde garantovali doručení do druhého dne. Druhý den mi opravdu přišla SMS, že má přijet kurýr. Kurýra jsem již před vypršením napsaného časového rozmezí, vyhlizela z okna. Opravdu přijel, vyložil balíček z dodávky a telefonoval. Byla jsem si jistá, že je zásilka pro mě, protože jsem měla objednané křeslo pro mé dítě a balíček odpovídal velikostně i tvarově.. Nečekala jsem tedy ani na to, až mi zavolá nebo zazvoní a šla jsem ven. Jaké překvapení, když byl kurýr pryč. Na stránkách se pak ukázalo, že jsem balíček odmítla přijmout a že ho vracejí odesílateli. Dovolat se jim nedá. Na emaily nereagují. Už nikdy víc,rozhodne NEDOPORUČUJI!
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Napsali mi čas, ve který mám čekat doma, tak čekám celý den jak totální ***** a nakonec mi přijde sms s tím, že je balík připraven na jejich výdejně, která je krásně na druhé straně města :) to jsem si pro balíček mohl zajet rovnou sám…. Nikdy si od nich nenechávejte nic poslat :)

  3. V životě už nikdy víc nic přes DPD moje mamka už po 2 objednávala a doručení bylo před DPD bohužel sme že ji budou dorucovat přišla já sem doma na nemocenské čili sem doma celý den nikde nikdo čekám peníze připravený ale nikde nikdo a pak si napíšou balík neprevzaty jako už to je na přes držku normálně tak ať tu službu zruší a udělají líp… ??

  4. Hodnocení? Žádné! Žádné roušky ani rukavice při předávání balíku. Katastrofa!!

  5. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Absolútne sklamanie! 2balíky z rôznych e-shopov mi boli odoslané 17.3. Následne mi nedošla žiadna sms, email ani mi nikto nevolal. 18.3. som si skontroloval sledovanie zásielky kde svietili adresát nezastihnutý (celý deň som sedel doma na HomeOffice s telefónom v ruke a čakal na kuriera samozrejme nikto nezvonil nepísal ani nevolal). Volal som na zákaznícku linku kde ma ubezpečili, že mal šofér určite komplikácie preto balík nedoručil a na druhý deň už určite balík doručí.Dnes je 19.3. deň kedy DPD – Geis dovŕšili svoje majstrovske dielo. Ráno som tam volal že v sledovaní zásielka nie je vložená a bolo mi povedané že nakládka stále prebieha (09:05).Pred obedom som volal znova (balík stále nebol naložený na doručenie) a bolo mi povedané že balík nebude doručený v tento den a pravdepodobne dojde zajtra(11:06). poobede som si to pre istotu pozrel znova… svietilo tam balík sa vráti odosielateľovy… v šoku som volal na zákaznickú linku znova (15:17) kde mi povedali že sa balík vracia a už je na kamione a nič s tým nespravia a mám si požiadať u odosielateľa aby to poslal znova (to určite a dokedy mi to bude takto tato firma doručovať?). Keď som tlačil na to, že som bol doma nikto nevolal nepísal a neposlal ani mail povedali mi, že to zjavne odosielateľ nemá zaplatené (v potvrdení objednávky stojí že mi firma DPD napíše email a sms a v prípade nezastihnutia sa znovu pokúsia o doručenie na druhý deň – suma sumárum nedodržali nič peniaze si však zobrali). po nátlaku s otázkamy ako to takto môže fungovať a ako si to môžu dovoliť na mňa pani vyrukovala s tým že ona nemôže za to že ja som nebol doma… to už moje nervy nezvládli a na pani som nakričal dokonca mi ušlo aj neslušné slovné spojenie „ty vole“ nemyslené na konkrétnu osobu ale len ako zvolanie na nehoráznosti ktoré počúvam no pani sa to zjavne velice dotklo. Uznávam to som prehnal, ale každopádne aj ja mám len jedny nervy. NIKDY NIČ OD DPD ani GEIS!!!! radšej si pre to pôjdem pešo z Prahy do Brna ako by som si to mal poslať touto „spoločnosťou“.

    Klady: ŽIADNE
    Zápory: Zavádzanie, klamanie, nedodržanie podmienok, tovar nebol doručený touto spoločnosťou
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Zboží objednáno odesláno bohužel nedoručeno?Kurýr se neobtěžoval zavolat a rovnou dal zboží do depa a lhal ze mi volal,přes infolinku DPD bylo přislíbena náprava bohužel opět nic při dnešním telefonátu mne bylo řečeno ze zásilka se vrátila odesilateli,už nikdy si přes tuto firmu nenechám nic doručit velmi neprofesionální chování sem zhnusen

  7. Reply
    Veronika šandorová 19.3.2020 v 13:04

    Naprosto příšerná společnost, která ani není schopná doručit balíky.

  8. Při vyzvedávání 2 zásilek hádka s kurýrem ohledně váhy balíků a co prej v tom je…evidentně se pánovi nechtělo, autodíly prej neberou a podobný průpovídky(zabaleno dobře v krabici+fólie, nemohl vědět co v tom je, bohužel jsem mu to sám řekl) nakonec jsme mu to teda osobně naložili a odjel…večer koukám na sledování a balík je označen (vrácení)
    ráno teda volám kurýrovi co to vyzvedával a prej navážili o 2kg víc, že prej to přiveze zpátky :D zřejmě asi schválnost pár jedinců z Depo Chlumec Ústí…fakt frajeři

    přepravujou balíky do 50kg tak mají jezdit dva nebo auto s plošinou, pokud to není schopen uzvednout(pomohli jsme to naložit a na depu to sám asi taky netahá, takže fakt problém asi)
    peníze za přepravu samozřejmě nevráceny

    3 totožné balíky pravděpodobně i těžší jsem posílal z Depa Modletice a bez problému…
    opět ale zádrhel musel jsem na depo jelikož kurýr 2x nedorazil

    evidentně váha není až tak takovej zádrhel, když to jinde odešlou… proto si myslím, že to bylo záměrně vráceno od pana kurýra Libor Koula…děkujeme

  9. 1.25
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    30

    Týden čekám na pneumatiky, nic. Teď máme na 2 týdny zavřený město, objednávka zrušena a budu čekat zas jak osel. Pořád problémy s nemá, zlatý ppl.

    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Pokud máte problém se zásilkou například, že skončila na DEPU a vydejni místo,kde měl byt doručen je zavřené neumí převést zasílku z depa na druhe vyjdení místo vedle o 100metru – společnost, která nemá vubec co vozit baliky jestli neumí přelepit štítek s jinou adresou, která je hned vedle!!!!!!!!!!
    Nikdy víc, nedoporučuju! Radši připlaťte a zvolte jinou společnost jestli chcete bez problémů!
    PO 3 telefonátech opravdu nejsou schopni zmenit vydejní místo ale co lze s objednavkou udělat je, že ji vratí majiteli a ten jí může znovu zaslat na druhou adresu (ikdyž je balík zaplacený) no úplně ……..

    Klady: Umí zvednout telefon a tím to končí
    Zápory: viz komentář
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 176 177 178 179 180 202

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo