DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
Volala jsem řidiči, zvedl mi to.
Byl nepříjemný.
Ani nepozdravil.
Poslední dobou opravdu nejsem spokojená, jednáním řidičů, vůči zákazníkovi.
Dnes mi přišla SMS o dodání balíčku mezi 10-11h. Kurýr předem ani nezavolal a hned jak dorazil před dům začal bezhlavě troubit na celou ulici tak 5x za sebou a ve stejnou chvíli mne 6x prozváněl aniž bych stihla zareagovat..
Když jsem vyběhla ven začal se vymlouvat že se mi nedá volat a ptal se jestli nevím, který z balíčku co má v dodávce je vlastně ten můj…
Absolutně neprofesionální přístup a jednání. Mladý muž měl na krku vytetované srdíčko a vypadal spíš, že ho to otravuje a malém v dodávce na můj balicek šlapnul..
Rozhodně NEDOPORUČUJI!!!
Nespolehlivá společnost s nepříjemnými zaměstnanci.. souhlasím se všemi výše uvedenými komentáři
Dpd.cz je nespolehliva, jednání je nekorektní! Hlavně tedy pri reklamaci…
Pozor na tuto společnost! Mnou poslanou dřevěnou skříňku doručili rozbitou, polámanou a znehodnocenou. Poté byl obrovský problém je kontaktovat. Nakonec napsali, že skříňka byla nevhodně zabalená, což se dá napsat vlastně kdykoliv.
Hozeno přes plot
Bezkonkurenčně nejhorší doručovací společnost, se kterou jsem se zatím potkal. A to nám zásilky vozí mnoho dalších dodávkových služeb. Za poslední rok jsme s DPD řešili minimálně 10 případů, kdy napsali čas doručování balíku, ve kterém nejenže nikdo nedorazil, ale ještě si dovolili napsat zprávu, že se nepodařilo na adrese doručování nikoho zastihnout (přestože tam vždy někdo byl a čekal), a že zanechali zprávu (nezanechali nic). Několik zásilek bylo navíc doručeno poškozených a reklamace jsou ztráta času. Na telefon chodí zprávy o časech doručení (takže číslo mají), ale nezavolají, aby se domluvili na doručení.
Velmi nepříjemná zkušenost s chováním kurýra DPD, který nebyl ochotný počkat víc jak 2minuty než si vemu na sebe alespoň bundu,čepici a sjedu z 10patra vytahem který není v domě jenom pro mě.Po opakovaném zavolání ho zpět arogantně odmítl přijet znova,pak zavolal že přijel zpět a hulákal na mě že nebude čekat dýl jak 2minuty a samozřejmě opět ujel.Nejenom že to nemůže stihnout zdravý mladý člověk,ale co teprve někdo s postižením pohybového ústrojí nebo starší člověk. Absolutní neprofesionalita a nezájem o člověka jako o zákazníka opravdu pod úrovní !!!!!!!
Doručení zásilky, několik dní zpoždění , informace nulová , omluva žádná , hrůza !!!!!
Je to ostudné ohledně DPD a budu se ujistit, na každé platformě, sociální síti nebo na webových stránkách s hodnocením, že to naprosto každý ví. Je to podruhé, když s nimi pracuji a dvakrát mi udělali totéž. Dopravce se neobjevil v dohodnutém termínu. Moje letadlo odejde zítra. Mám to ztratit nyní, protože moje balíčky nebyly shromážděny? Kdo tyto výdaje řídí? Řekl jsem, že se osobně ujistím, že všichni znají nedostatek profesionality a ostudného způsobu práce této společnosti.