DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
Už nikdy víc DPD🤦
Už víc jak 14 dní řeším reklamaci nedodání zásilky.
Podpis na předávacím protokolu není našeho zaměstnance, souřadnice dodání nekorespondují s údajným místem dodání.. a na podnět je reakce za 2-3 dny.
A už několikrát se nám stalo, že jsme zásilku našli před firmou jen tak ležet.
5.9. mi měl přijít balíček ze zahraničí. Rozumím tomu, že se nepodařilo balíček doručit, jelikož nebylo místo v boxu. Přišla mi zpráva, že se pokusí balíček doručit v co nejbližším možném termínu. V pátek 8.9. večer mi přišel mail, že je balíček přesměrován na jiné výdejní místo, proto v pondělí volám, abych se ujistila, že mě tam bude čekat v nejbližší době. Co se ale nedozvím, můj balíček už je na cestě do Polska a už s tím nelze nic udělat. Nevím, jak je možné, že nedošlo k přesměrování dříve nebo jsem aspoň nedostala informace, jak tomu zabránit. Děkuji jen za milý a chápavý přístup operátorky, se kterou jsem mluvila.
Otřesná služba, už nikdy více, i Česká pošta je na tom lépe.
Balík nikdy nepřišel. Kurýr jednou zavolal, že balík přiveze, no nikdy nedorazil. Všchny pokusy ho kontaktovat byly neúspěšné. Nejdřív obsazená linka, poté telefon nikdo nebral, a když se kurýr očividně vrátil do depa, bylo po všem. Když jsem situaci řešila e-mailově se zákaznickou podporou, paní mě ještě nařkla, že je to moje chyba, že se kurýr 2x pooušel zásilku doručit, (což není pravda, „pokusil“ se jednou, podruhé už se ani neobtěžoval) a o třetí pokus doručení jsem si prý měla zažádat sama, no žádné informace mi nikdy nepřišly, ani na mail, ani na mobil, tudíž jsem o tom ani neměla šanci vědět.
Mimo tento případ je kurýr naprosto neochotný a drzý. Když se nedovolá, zastaví před domem a začne troubit, do toho vás poté seřve, že neberete telefon a balík vám znechuceně předá s výrazem, jakoby jste mu zničili celý život.
Pokud možno, vybírejte si jiné dodavatele, pokud nechcete mít zkažené celé odpoledne, ne-li i několi dalšch dní, kdy je budete muset ještě prosit, aby vám vaši zásilku vůbec doručili.
Nejhorší dopravní služba.
Také spousta špatných zkušeností. Dokonce ve dvou případech mi přišly lživé zprávy ohledně toho, že balík byl uložen na depu a že mě budou kontaktovat, aby domluvili doručení. Místo toho balík poslali zpět. Na sledování balíku na webu byl balík označen jako doručen. Operátor, kterému se mi také povedlo dovolat až na potřetí, než jsem objevila ten správný trik, vysvětlil, ze tam proste kuryr zadal automatickou zprávu. Asi lepší než lživou k dispozici neměli. Balíky jsem potřebovala k práci.
Dpd dává kurýrům asi jen 2 minuty na doručení balíku, proto se jim vždy snažím vyjít vstříc. Chápu, ze pak musi byt nervózní, musí jim byt jedno, komu balík doručují, nepomohou s nim ani do výtahu a vadí jim cekat na matku, než oblékne malé dítě, aby jej nemusela nechávat bez dohledu.
Katastrofa už nikdy víc
Dnes mezi 11:39 – 12:39 mi měl dorazit balík. Sedím od rána doma a čekám, ve 12:00 si jdu zakouřit na balkon a co nevidím ulicí projíždí kurýr, ale nezastavuje. Zajíždí do vedlejší slepé ulice, po 5 minutách vyjíždí a jede pryč. Čekám dál a asi ve 13:00 koukám do aplikace a světe div se – nebyl jsem zastižen doma. Tak jsem zavolal na podporu, vysvětlil jsem jim situaci a paní mi řekla, že napíše kurýrovi aby se semnou spojil – zase nic. tak v 16:20 volám na podporu znova a trvám na tom aby jsem balík dostal ještě dnes, ať mi ho klidně přiveze sámředitel. Paní slíbila, že napíše na depo ( proč nezavolala?), Chtěl jsem kontakt na nějakého managera, ale to oni prej nemají. Lidi takhle fungovat naše firma, tak už jsme dávno na prcáku.
nemůžu hodnotit doručovaní, protože očekávaná zásilka nebyla doručena. Podle trackovacího systému byla zásilka dopravena na doručovací depo a druhý den odeslaná zpět.
Doporučuju se DPD vyhnout.
Vážení, trpělivost mám velkou, chtěla bych doporučit číst, co si zákazník zadá při objednávce zboží. Části měníte datumy,časy a dnes i adresu doručení. Což je top.
K čemu je služba když personál je k ničemu .