DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
Arogance, nespolehlívost. Nedáno v stanovenou lhůtu, obvolávám, jen automát. Píšu, odpověď: my jsme v poho, vy si čekejte… zítra dodáme… přijel řídič na mne: máme málo lídi a já kvůli vám nepojedu… je to jeho práce, je za to plácený… to je morálka… Už nikdy…
Zdravim (hlavně ty řidiče DPD…………co mi jakoby doručovali balík)
Napíšu pohádku o doručování balíku. V pohádce je několik postav, Já (šašek a věčný čekatel), doručovatel od DPD (co ho nikdo a nikdy neviděl) a slečinka z call centra (pinokio). Objednal jsem si balík. Doručit ho měla DPD. Doteď bylo vše v pořádku. Vzal jsem si dovolenou. Balík byl pro mě důležitý a čekal jsem na kurýra. Čekal, čekal, čekal a nedočkal jsem se. K večeru mě někdo prozvonil. Volal jsem zpět. Po hodině volal kurýr zpátky. Byl u mě a nikoho nezastihnul. Divný ……… asi jsem ho přehlédnul. Další den se stejná situace opakovala znovu.Někdo mě prozvonil. Volal jsem zpět a kurýr to hned zvedl. Prý stojí před domem. Odpověděl jsem mu – já taky. Zkontrolovali jsme spolu adresu. Vše sedělo i směrovačka. Pak jsem se dozvěděl, že je v Jičíně. Na úplně jiné adrese. Volal jsem na call centrum. Slečna mě uchlacholila pár slovy. Změnili jsme adresu doručení. Rodiče přítelkyně co jsou v důchodu měli převzít balík. Opět stejné divadlo. Nikdo, nikoho neviděl a nic nedoručil. Jen tam projelo auto od přepravce. Nikdo se neobtěžoval balík předat. Myslím, že mají v autě GPS. Balík se dnes vrátil k odesilateli. Ten ho pošle přes jiného přepravce. A tím končí pohádka. Další pokračování mít nebude, protože přes DPD si nikdy nic, už nenechám poslat!!!!!!
Milý usměvavý řidič, přivezl mou zásilku a nakonec i odvezl (v jiných dnech).
na infolince mi dali třikrát číslo na kurýra, které bylo neplatné!!!
Již nikdy více, po zadání opakovaného doručení mi balík doručili do vydejního místa mimo bydliště. Hlavně, že jsem doma čekala na balík. Neprofesionální služby!
Totální nespokojenost s touto službou.
Doručení mělo být 3 dny po odeslání z obchodu.
V den doručení kontaktoval dispečer, že do ulice se nedá zajet, dával jsem jinou adresu a dispečer oznámí že balík mi doručí až další den, jako vážně???. Už při komunikaci a změně adresy na webu jsem upozorňoval že jsem do 14hodin v práci a potřebuji předání až po 14 hodině. Další den mi přišla SMS že doručení bude mezi 12-13 hodinou, to asi někdo neumí číst a nerozumí česky že? Kurýr zavolal už v půl 12 že je na té adrese a že mi to může nechat ve výdejním místě, tak jsem mu vysvětlit, že to nemůže protože mám ještě zpáteční balík. Tak jsem mu vysvětlit že jsem v Práci a nemohu balík vyzvednou a předat zpáteční balík. Řekl že tedy mi to může předat až další den. Pro ujasnění 3 dny kdy už to jezdí tady po příbrami nebyli schopni se normálně domluvit na odpoledních hodinách, kdy by se to krásně dalo vyřídit a předat balíky, nepříjemnost dispečera byla úděsná.
Ještě doteď balík nemám a jestli bude jakkoliv poškozen, tak to budu řešit s někým kompetentním, protože tohle je snad i horší než Česká Pošta.
Nikdy nic už od DPD.
Vážený pane, jezdím u DPD a věřte mi, že při 100 adresách denně se nemohu každému přizpůsobovat, jak si zamane. Opravdu časově nejde, abych přejížděl z ulice do ulice, jak je libo. Co tak si třeba zásilku adresovat do práce ? Zkuste se dívat i trochu na druhou stranu mince. Vřele děkuji. Při čtení zdejších negativních komentářů se nestačím divit, já mám třeba tenhle týden doručenost na 100 %. To, co zde někteří uživatelé píší si upřímně ani nedovedu představit, navíc je klasikou, že z 1000 spokojených stačí 10 nespokojených a hned haní firmu jako celek. Spokojení recenze moc nepíší. No a radši nechtějte, abych tu psal o některých, kterým doručuji zásilky, stěží by jste věřil tomu, jací jsou. Přeji hezký den a hlavně normálního kurýra ve Vaší oblasti.
Nemohu doporučit. Neposlali sms ani e – mail o přibližné době doručování, ozval se jen kuryr, ze je u domu. Po dvoudenní e-mailove korespondenci s centralou o náhradní doruceni napsali, ze je balik na cestě zpět. Absolutní diletantismus.
Pokud chcete doručovat zásilku v odpoledních hodinách tak to ani nezkoušejte mají čas jen v 11 hodin max do 14 ,i když mate v objednávce napsáno prosím doručovat po 15 hodině .utery zavolá řidič v 11 ve středu zavolá druhy řidič v 11, nikoho nezajíma že děláte jenom ranní a práce není holubník.Operátor Vám zdělí že kurýr nemůže jezdit s jednoho konce na druhý a Vy můžete, zásilku jste jsi zaplatila tak jsi ji hledejte.Jedině Vám to může jenom přesměrovat na jejich výdejní místa,kterých mají několik.Ve 100 000 městě si pamatujte ulice a máte možnost si zásilku nahánět sami.Jenom zaplatíte za dopravu 580 korun.řidiči jeden příjemnější než druhý.Když řeknu že nic nebudu shánět tak ouha zásilka dorazí kolem 15 hodiny. Nikdy více, nedoporučuji.
Bohužel mám velmi špatnou zkušenost, kdy mi úplně rozbili zásilku a při reklamaci a následném odvolání mi stejně neuhradili ani korunu. Úplně odmítají jakoukoliv zodpovědnost za přepravovanou zásilku. Když se pak potřebujete s někým domluvit na řešení, tak vše poštou písemně a prakticky nemáte šanci.
DPD služba, je nejvíce nezodpovědná služba, které jsem několikrát dala šanci.
Stránky jim nefungují, když potřebujete se spojit a kurýrem.Když mají doručit daný den a 3-4 dny po termínu se s ním snažíte spojit,kde se stala chyba!
Doručení odloží třeba o týden. Opravdu nechápu, jak takhle společnost mohla vzniknout. Velmi špatný vše!