DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
Velmi zlé, předražené.
Nejhorší přepravní společnost.
Pokaždé, když mi přes ní bylo něco doručováno, tak byl vždy problém.
Jednou mi řidič zásilku vozil asi 2 týdny. Protože si vymýšlel, že tam byl, ale nebyla jsem doma, nebo že jsem odmítla zaplatit dobírku, nebo že je uvedena špatná adresa ( jak název ulice, tak číslo popisné, nebo že nemám jméno na zvonku. Telefon nezvedal, takže když jsem to řešila s dispečinkem, pokaždé mi řekli, že už asi pro dnešek skončil a že s tím nic neudělají.
Když pán Konečně přijel a ukázala jsem mu jak jméno na zvonku, tak číslo popisné a že název ulice, má na začátku ulice, tak řekl jen aha. Tak sem se ho zeptala, zda tady vůbec byl a řekl, že ne.
Další zkušenosti s touto přepravní společností byly dost podobné, že poslední zásilku jsem po 3 týdnech nedoručení, radši už zrušila a nechala si poslat zpět zaplacenou částku.
Toto už vážně nikdy více.
Zkušenost z dnešního doručení zasilky. Řidič bez hotovosti k vrácení za platbu dobírkou (vratka 50Kč), zboží jsem tedy nemohl převzít. Operátor mi při reklamaci této situace vysvětlil, že řidič takto ráno začíná a nemusí mít hotovost. Můj závěr: DPD ví, že rozváží zboží na dobírku, a přesto nevybaví řidiče hotovostí. Povinnost zaplatit přesně přenáší na zákazníka aniž by ho, v tomto případě mě, na to v SMS zprávě o avízu upozornila. Tuto situaci považuji za neprofesionální, DPD nemá z mého pohledu správně nastavený proces dobírky, a jednání v podobě postoje operátora považuji za orientované proti logice poskytování služby tedy proti zájmu zákazníka.
Za tři dny nebyli schopní doručit balíček.Ráno vždy přišla sms s časem,kdy dorazí,stejně řidič nepřijel.Po urgenci druhý den u operátora,žádné zlepšení,jen výmluvy,že je řidič nováček.Fajn,chápu.Ovšem nepřijel ani druhý den.Po další urgenci opět výmluvy od operátorky,prý určitě balíček dovezou.Nedovezli,opět.Po třech dnech nám došla trpělivost a nechali balíček poslat zpět k prodejci,aby poslal jinou cestou.Tak že za mě,velice špatná zkušenost s tímto přepravcem.
Maximálna spokojnosť! Konečne dobrá skúsenosť s kuriérskou službou. HLAVNE KURIÉR ochotný, sympatický.. no topka. Nemám čo vytknúť.
Kurýr ignoroval zprávy ohledně požadovaného času doručení, nekontaktoval mě a balík rovnou odvezl do depa bez jakéhokoliv upozornění nebo snahy o domluvu. Přišel místo toho email, že zákazníka nebylo možné zastihnout. Na kurýra nemáte telefonické spojení, není šance ho kontaktovat jinak než přes aplikaci. Je proto lepší si nechat balíček zaslat rovnou na výdejní místo, protože s kurýrem se prostě nepotkáte, pokud vám nevyhovuje čas doručení. Přístup této společnosti k zákazníkovi mě velmi zklamal, nic podobného se mi u konkurence PPL nikdy nestalo. Hodnotím půlkou hvězdičky, a i to je směšně moc.
S DPD mam opakovanou negativni zkusenost. V listopadu dorucili muj balik (o tyden pozdeji) na adresu ciziho cloveka vedle v dome! Rekl, ze me zna….Nenechali zpravu, dispecing nevi nic o kuryrech. Podala jsem stiznost, je to jiz 2 mesice a zadna reakce. Dalsi zasilka byla poslana zpet odesilateli, prestoze jsem 2x psala a zadala o zmenu adresy doruceni po tom, co kuryr opet selhat komunikovat.
Nikdy více…2 x po sobě mi nebyli včas schopni dovézt obyčejný balíček..(řidič nebere mobil)..není možná žádná domluva
Děs běs.
Hraní si na světvou firmu s modeními vymoženostmi jako je dopisování si s nějakým automatem, telef. hovor nemožný, včetně nějakých keců že hovor bude nahráván, ale ihned po odkecání se hovor automaticky vypne.
Určení si času doručení bez jakéhokoliv souhlasu zákazníka. Nemožnost se někam dovolat, protože veškeré uvedené tel. čísla vás spojí zase pouze jen s automatem – KATASTROFA.
Nejlépe zveřejnit v televizi jako komedii a nebo jako horor.
Mám miminko, od kterého se jako maminka nemůžu hnout. Každému řidiči, ať už od České pošty nebo jiné přepravní společnosti vždy předem volám a pěkně ho poprosím, aby mi donesl zásilku až ke dveřím, že to jinak nejde, když se vám dítě navíc batolí a musíte na něj dávat prostě pozor. Žádná Vaše konkurence s tím nemá nikdy problém, naopak jsou rádi, že je předem informuji, že mám mimořádný požadavek. Řidič mě odbyl s tím, že z toho nic nemá a že si pro balík mám prostě zajít dolů. Kdybych nesehnala tak rychle hlídání, tak upřímně pošlu takového člověka do háje za opravdu velkou ochotu. Nevím, co by chlap dělal kdyby narazil na invalidu. Hrozný problém vyjet výtahem, předat balík a odejít. Už nikdy za Vaši službu platit nebudu. Vždycky raději zvolím Českou pošt