DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
Velmi,ale velmi zklamaná…
Zlatá česká pošta,už po několikáté mi balíček nedoručili,že prý ke nezastihli,SMS taky nenapíšou a když už tam voláte ,tak v reknouu,ať si zajděte do 15km vzdáleného depa.
Tak já si zaplatím skoro 200 Kč,aby mi to doručili až domů a oni po mě ještě chtějí abych opět na vlastní náklady si sama pro to dojela ??? výsměch DPD ,už nikdy více .
U tohoto dopravce si nenechám doručit už ani toaletní papír. Neschopnost domluvit se s řidičem , totální arogance a balík skončil někde na 80km vzdálenosti.
Neschopnost, naprostá odolnost proti vůli zákazníka, nesrovnatelně horší než veškerá konkurence
NEDODOPORUČUJI !!! Jsem pracující a ačkoliv jsem psala i telefonicky hovořila s řidičem, neustále mi doručují zásilku dopoledne, prý oni končí v 15 hodin, přitom avizují, že doručují zàsilky do 18 hodin! Již nikdy více !!!
jelikoz jsem se nedostala do aplikace, abych mohla zmenit datum a cas doruceni, dohodla jsem se telefonicky s kuryrem, ze mi zasilku necha na vydejnim miste. pote co mi prisla sms ze me balik ceka na vydejnim miste, jsem se tam odebrala, abych zjistila, ze kuryr mou zasilku odvezl kamsi do jinam, pak jsem musela vyplnovat jakysi dotaznik, nakonec napsat email, abych se nasledne dozvedela, ze nyni je mnou jedinou moznosti jet 50km si svou zasilku vyzvednout.fakt skvely. pote na mail mi prisel email od DPD, kde byl prilozen link na zpetnou vazbu, normalne to nedelam, ale chtela jsem jim tedy dat vedet, jak si podle me stoji, kdyz jsem se proklikala vsemi moznostmi, reklo mi to, ze mi dotaznk poslou na mail, ovsem na mail prisel pouze email k ODBERU DPD NOVINEK tak to je fakt jeste vysmech nakonec. PDP uz nikdy
Začínají se chovat jako česká pošta. Nedoručeno i když jsem byl doma a čekal na balík. Žádný telefon. Nikam se nejde dovolat. Nelze se spojit s operátorem. Je tam záměrně chyba, aby nešlo potvrdit souhlas s nahráváním hovoru a tudíž vám zavěsí. Dnes už ani sms, jestli to někdo bude doručovat. Kopačku na hubu. Jen tak dál, konkurence je dost.
Měsíc čekám na doručení zásilky, neustálé řešení s kurýrem, který prý neví číslo zásilky, ani kontakt na depo, ani mi zásilku nemůžou nechat na výdejním místě. Na infolince na moje údaje nic nemají, tak co mi teda kurýr měl doručit? Po měsíci jsem se zásilky nedočkala, je odeslána zpět na Slovensko. Co mám teda dělat? Nahlásit na ČOI? Nebo podat trestní oznámení? Není to poprvé, co jsem se s tímto setkala!
DPD je lichva!
Zásilka nebyla doručena v daném termínu. Balík byl poškozen a zásilka rozbita. Snažil jsem se ihned po doručení podat reklamaci, ale toto mi bylo zamítnuto s tím,že věc mám reklamovat u odesílatele.Navíc jsem musel za odeslání zaplatit přepravné 269,-Kč.
Tuto přepravní společnost nikomu nedoporučuji !!!
DPD nedoporučuji, komunikace je naprosto na bodu mrazu. Nedá se s nikým na ničem domluvit, protože všude vás vítá pouze robot… už nikdy…
Jediný klad – velká pochvala řidičům, kteří si mezi sebou balíček, který původně doručovali na špatnou adresu, předali a přivezli druhý den správně, jak jsme se telefonicky při avízu zásilky dohodli – proto hvězdičky za rychlost.
Jinak nic.
Pokud kurýr udělá chybu a oni vám nezašlou SMS s automatem se nedomluvíte-příšerný přístup firmy