DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
Jsem velmi zklamaná dopravní společností DPD. Absolutně nedodržela smluvní proces. Nikdy již nevyužiji a nikomu nedoporučím.
Největší zápor vidím v nemožnosti se dovolat na operátora.
Pak následuje neochota a nevstřícnost se domluvit v mailové komunikaci na alternativním odběrném místě, které se nachází cca 100 m od jejich oficiálního odběrného místa v Přerově. Jejich oficiální odběrné místo údajně nemůže zásilku převzít kvůli údajně velkým rozměrům.
nabídli nám osobní převzetí na jejich depu vzdálené od nás 90 km, což není ani akceptovatelné a ani vtipné.
DPD rozhodně nedoporučujeme, PPL je mnohem vstřícnější a ochotnější.
BORDEL po měsíci doručovaní balík přišel se dvěma adresama zakazniku obsah ale nebyla tapeta ale latka na šaty pro p.M.P.s Bohumína baliček jsem zaplatil azavolal te paní ta na latku čeka doručovateli jsem ihned volal a nic se neděje
PO MĚSÍCI DORUČOVANÍ BALÍČEK PŘIŠEL MĚL NA OBALU DVĚ ADRESI ZAKAZNÍKU OBSAH BALÍČKU ALE NEPATŘIL MĚ MÍSTO TAPETY TAM BYLA LATKA NA ŠATY P. M. PAVELKOVE sBOHUMÍNA TAKŽE NA ZED SI NALEPÍM LATKU BĚŽTE DO HAJZLU STAKOVOU SLUŽBOU
Musím pochválit, doručení přesně v uvedeny čas, bez problemu,pan kurýr velmi milý a ochotný.
Dnes čekám na balíček ve smluvenou dobu a vůbec nikdo se neozvala a najednou zásilka nedoručena, nebyla jsem zastižena??? To jako važně? Tak já si to zařizuju v práci a on se na to vykašle a další doručení zítra? A dál?? pozítří??? Jsem opravdu naštvaná z jejich neprofesionality!!!!!
Služby DPD už NIKDY!!! 16.12. přijali údaje o doručení, 17.12. PRÝ doručovali, kurýr ale OZNÁMENÍ NEZANECHAL jak tvrdil ve sledování, pak PRÝ doručoval ještě jednou, NIKDY(!) NEDALI ŽÁDNÉ OZNÁMENÍ do emailu či telefonem, SMS. Pak se nedělo po mém upozornění několik dní vůbec nic, a pak v den kdy ji vrátili odesílateli mi „specialista“ zákaznické podpory Lenka Kindlová sdělila, že se zásilka 2× doručovala, po té byla 7 kalendářních dní uložena a 2.1. vrácena odesílateli. u služby Classic se prý nedává avízo (ale na webu píší že ano, a doručení má být 3×). Je to naprostý amatérismus v dnešní době nedat žádné upozornění, nekomunikovat a vymlouvat se. DPD JIŽ NIKDY a NIKDY VÍCE!!! HROZNÉ SLUŽBY, KTERÉ BY VE 21. STOLETÍ V ČR NEMĚLY MÍT MÍSTO!
DPD už nikdy, přijde vám e-mail s tím, že vám budou dne toho a toho doručovat balíček, a když si v ten den večer zavoláte na info linku DPD, tak je vám sděleno, že je to jen informativní, a že s tím nic nenadělají, protože to generuje počítač. Jako vážně???? Pak tedy v DPD mají asi první skutečnou umělou inteligenci, tak bacha lidi, je načase povolat Johna Connora.
DPD nikdy víc. Plný byt lidi a nikdo neslyšel telefon na stole. Kurty musel jen vytočit a hned položit. Po opětovném zavolání kurýrovi o pět minut později, když si někdo všiml ze telefon bliká, už nebylo možné možné se mu dovolat. Na první volání přišla zpráva, ze nemůže mluvit. Pak měl už telefon vypnutý. Po volání na centrálu mi bylo řečeno, ze telefon musíte mít u sebe i ve sprše protože kurýr nemá 5 minut čas a pak už vám zpět volat nemusí protože by prý nestíhal. Jen pro upřesnění, na zvonek nikdo nezvonil. Kurýr se tím ani neobtěžoval. Podle společnosti DPD je to v pořádku. Tohle bylo naposledy co jsem zvolil DPD jako přepravní službu.
Chování řidiče,arogance,dokonce i slovní napadení,katastrofa,nejhorší přepravní společnost!!!