DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
Od společnosti DPD již nikdy nic nebrat. Od 17.12. do dnešního dne čekám na dodání zásilky a pořád nic. Již několikrát mi změnili termín dodání, naposledy na dnešní den tj. 2.1.2020, ale opět balík nebyl doručen a termín dodání je znovu posunut na 3.1.2020. Komunikace se společností není možná, neboť mají na telefonu a emailu pouze plechové huby.Zřejmě se za 25 let své činnosti nedokázali naučit doručování zásilek. Asi dělají z lidí blbce!!!
Ode mne mají velké minus!!!
Z toho co slibují,v mém případě nedodrželi vůbec nic.První den přibližný čas doručení-nic, druhý den navrhli čas doručení-znovu nic,,třetí den nic s tím že prý jsem odmítl zásilku převzít.Zřejmě je v této společnosti část zaměstnanců jenom lhář a lenoch ale jejich nadřízení jim věří nebo si věří všichni.Já osobně po této zkušenosti vím,že vozidlo s logem DPD na cestách potkávat nemusím,s představou,že jede další z těch prolhaných pacovíků této společnosti
Hodnocení – děs a hrůza. Při objednávce v obchodu jsem si vybral místo několik set metrů od bydliště. Při odeslání mě kontaktoval dodavatel, že pro přeplněnost to nemohou zaslat na vybrané místo. Domluvili jsme jiné o 8 km dále. Ještě se ujistili, že to je možné. Když ještě po 14:20 následující den jsem neměl info, tak jsem začal pátrat. V 5:22 ho přijali do doručovacího depa. K 9:30 ho ale přijali znovu do tohoto depa. Na čtvrtý pokus po 7 minutách telefonování jsem se spojil s operátorem a dohodl se na vyzvednutí přímo v depu. Měli mě ověřit, zda tam skutečně zásilka je a zavolat. Kdyby ne, tak sem měl volat o půl páté. Nikdo nezavolal a tak jsem zavolal, vše zase vysvětlil další pracovnici. Zase nedodržený příslib, okolo 1/2 šesté nové volání. Nové vysvětlování další pracovnici a sdělila mi, že tam je. Vyrazil jsem na pobočku do Nehvizd, kde okolí docela znám. Nikde žádný vjezd do areál. Opakovaně jsem vjel do sousedních areálů, až po třetím průjezdu okolo jsem zastavil v sousední ulici a šel k plotu u hlavní silnice přes rozbahněnou hlínu. Volal jsem na lidi v areálu za plotem a ti mě poradili, že musím několik set metrů před areálem odbočit, objet dva areály jiných firem a zezadu přijet k dopředu k tomu plotu. Bez jediné směřující cedule na odbočce či trase. Konečně v 19 hod jsem si vyzvedl zásilku.
Velmi špatná komunikace s kurýrem.
Tuto službu, pokud možno, nikdy nevyužívejte, dnes mi přišla sklenice, která měla být jako dárek k Vánocům uplně rozbitá. Zabalano to bylo v pořádkiu (protože to nebalili v DPD samozřejmě, ale pokud je na balíku nálepka POZOR KŘEHKÉ, asi v tom balíku je něco křehkého na co se má dávat pozor, ne? DPD už nikdy.
Naprostá nespokojenost!!! Řidič nezazvonil, neozval se, ale DPD tvrdí, že je vše v pořádku, protože podle GPS se na adrese pohyboval. A to, že nezazvonil je jen prý mé tvrzení. Takže za placenou službu si musím vyzvednou zásilku v DEPU. Není žádná domluva ani vstřícnost.
“Nejhorší zkušenost s touhle dopravní společností!!! Dne 17.12. mi přišla sms, že mi budou doručovat balík v době mezi 8-18 hodinou jelikož jsem nemínila čekat celý den nechala jsem si balík přesměrovat na výdejní místo, ale bez toho aby mě s tím někdo obeznámil balík uložili na depu vzdáleném zhruba 40 km!!! Žena s malým dítětem bez auta se tam asi jen tak nedostane tudíž jsem si musela zařídit odvoz. Kdyby balík nebyl placený nechám ho tam. O tomhle budu informovat i odesílatele i své známé!!!”
Jsem naprosto nespokojena s doručováním DPD. Zásilku sice doručili na druhý pokus, ale skoro s týdenním zpožděním. Veškerá komunikace – žádná. Na telefonu i na chatu jen automat. Komunikace přes maily pokaždé s jiným jménem a odpovědi naprosto odlišné. Dost mne nadzvedla výzva k osobnímu odběru na depu 30 km vzdáleném. To by znamenalo jet 30 km tam a 30 km zpět. Změna výdejního nebyla možná. Výzvu k navrácení zásilky k odesílateli prý neobdrželi. Co tedy s balíčkem hodlají udělat, když se nepodařil doručit a nemíní ho vrátit, vám nesdělí. Stálo mne to spoust času s prozkoumáním jejich webu a peněz za telefonování, které nikam nevedlo. To vše týden před Vánoci.
Dobrý den.
Po telefonu se s vámi není možné spojit, pokud už se dovolám , vaše operátorka mi položí telefon. Jste ta nejhorší doručovací společnost a vaši zaměstnanci nemají ani špetku slušného vychování. Bohužel jsem zboží koupil u firmy která nabízela jen vaše služby, víckrát bych od vás nic doručit nechtěl.