DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
Poslala jsem přes společnost TV, která byla zabalená v několika vrstvach a krabici v které se nemohla hnout. Doporučeno pomackane a prasklým rámem, TV nefunkční. Bez dokladu o koupi nelze reklamovat. Už nikdy více!!
Dne 28.11. Přišla sms ze mi doručí balíček, nikdo nepřijel. Každý den volám na DPD vždy kontaktují depo odkud se buď neozvou nebo přislíbí rozvoz na druhý den a dodnes 6.12. Stále nic. Na depu mají buď velký nepořádek který se ani nesnaží řešit nebo se balíček “ztratil”? Jsem již bezradná
Nechtějí mi vydat zásilku – nepošlou mi PIN. 4 zásilky v hodnotě 10 000 Kč vráceny zpět odesílateli.
To je katastrofa. Nikdy více DPD!
ŠPATNÁ ZKUŠENOST S DPD POŠTOU!
#DPD DPD CZ
Dne 4.12.2019 večer mi přišel email od DPD s tím, že bych měl očekávat doručování balíčku dne 5.12, každopádně žádný očekávaný čas doručení. Už od této chvíle jsem musel odhadovat (v kolik asi tady bude? V 7? V 10? Odpoledne? Dopoledne? A co moje plány? Mám 5 schůzek v ten den a předchozí den jdu na noční. Jak to mám koordinovat? A na vaších stránkách nebo v aplikaci si NEMŮŽU VYBRAT V KOLIK HODIN. Mohu si ale vybrat další den a to opět v tolik hodin v kolik se to hodit nebude. No přijdou když si prostě vyberou. ? Výborně.
Poté jdu na noční, vracím se domu a spím a mezitím mi zřejmě v 7:02 ráno volal kurýr???????? Jak může s tím člověk počítat? A já nemám možnost vstát v 7 ráno abych si s kurýrem povídal. Poté mi přichází email v 9 ráno, že moje objednávka bude mezi 11 a 12 bude doručená. Opět, vůbec se to nedá koordinovat s mým plánem. Já už z předchozího dne mám veškeré věci naplánované, takže nemůžu od pracovních schůzek odejít z hodiny na hodinu. Toto se informuje o den PŘEDEM.
Vstal jsem v 10:40, takže 40 minut před doručením zásilky a hned volám kurýrovi abych mu řekl že má přijít ve 12, jelikož mezi 11 mám schůzku.
Na fotce v příloze jde vidět, v 10:40 mi telefon nezvedl ani se zpětně neozval.
V 11:18, já na schůzce a kurýr před mým barákem a volá mi. Samozřejmě jsem nemohl zvednout.
Poté jsem mu zavolal v 11:43 (a musel jsem volat 2x) abych se od něj dozvěděl, že si s ním nemůžu dát někde schůzku aby mi to předal a také mi nebyl schopen říct řešení dilemy, jediný co mi řekl je že moje zásilka na mě bude čekat v Hradci Kralove.
Na stránkách poté koukám a je tam napsáno
„Jak postupujete pokud není balíček doručen?
Pokud dojde k 1. neúspěšnému doručení, je balíček automaticky doručován následující pracovní den. Pokud dojde na 2. neúspěšné doručení, je balíček automaticky ponechán k osobnímu odběru na depu 7 kalendářních dnů. 3. pokus o doručení je vždy na vyžádání přes aplikaci DPD Kurýr nebo nás prosím kontaktujte pomocí tohoto formuláře.“
Dobrá takže to asi doručí zítra? Super. Asi jim můžu zavolat na jejich zákaznickou linku a zjistit co se dá dělat a jak to přizpůsobit sobě.
Volám tam, snad 6krát a furt každá možnost je zakončená automatizovanou odpovědí že si mám stahovat aplikace a plnit formuláře. Žádná komunikace s člověkem. Nakonec mě napadlo nechat telefon tak aby si kecal ten robot a schvalně co se stane a hurá konečně to zvedl člověk.
Mluvím s tou ženskou, zřejmě ji je uplně u prdele co se děje nebo co chci. říká zkrátka že mi to nepřizpusobí a jestli má znovu posílat zítra. Říkám že nemá posílat zítra vůbec nic jelikož nejsem v pardubicích. Začínám se nasírat a nabízím nějaké alternativy a ona „no jasně“, „mhm ok“ „tohle nejde“ „dělejte si co chcete, je mi to jedno“
______________
Vážený DPD
Vaše obchodní strategie je celá založená na zákaznickém servisu. Když ale nemáte možnost ani přizpůsobit se zákazníkům v děn doručení ani dát možnost zákazníkům vybrat si čas doruční, ani mít žádnou alternativu při nedoručení, tak nemáte co v tomto businessu dělat.
Tak prosím DPD CZ předejte tu zásilku firmě, která je schopnější než vy.
S Českou Poštou to vždy šlo jako po másle. Vy jste schromaždění autistů.
Arogance ze strany kurýra
Hrůza. Nikdy více!!!
Dnes mi volal kurýr, že má pro mě zásilku a že je tu během pár minut. Půl hodiny čekám v přízemí domu o okna a nic. Když mu pak volám, tak má arogantní chování a tvrdí mi, že tu byl a bouchal na dveře. Bylo nás doma víc lidí a i pes neštěkal a nic lyšel. Dále nechápu proč nepoužil náš funkční a jasně označený zvonek a údajně bouchá na dveře. Smál se mi do telefonu, že prý si můžu klidně stěžovat. No, takže až uvídím na e-shopu, že mají přepravce jen DPD, tak nic neobjednám. Naštěstí konkurence je. Česká pošta i PPL nechávají avízo,že tu byli. Tyhle tedy asi ne. A to arogantní chování, to si ještě nikdo z kurýrů nedovolil a to objednávám hodně často. Takže napíši do e-shopu a DPD už nikdy více.
Nechápu jak taková firma může vydělávat. Dřív jsem si myslel že českou poštu nikdo nemůže trumfnout a hele dpd. Toto jsem ještě nezažil. Vůbec horší firmu neznám než dpd. Eshopu který bude nabízet doručení dpd se budu vyhýbat.
Nedoručená zásilka lež nejhorší firma co jsem poznal,krejou šlendriánstní řidičů?
Dobrý den, vážená paní Jana Kapitánová FO nesouhlasím s Vaší odpovědí ano, omyl se může stát, ale zásilka nemá nic společného s o odmítnutím mojí osobou,se mnou nikdo nemluvil a v obci p,.rokazatelně auto s vaším logem ani jiné nebylo. Nehledě na to že zásilky kurýr nafasuje dle kodu a čtečkou zboží vydá. Já se tedy oprávněně mohu pouze domnívat, že se snažíte krýt šlendriánství konkretní osoby. Jedná se o to ,že pokud řidič uvedl,že jsem odmítl zakázku.musel by tudíš se mnou mluvit,což se nezakládá ne pravdě. Je to lež ze strany řidiče. Pokud nedostanu solidní odpověd budu informovat o Vašich nepovednbých službách širokou veřejnost , což jistě uznáte dneska není problém/a majitele firmy, tak aby všichni věděli, že stále zde není něco v pořádku. Dávám na vědomí i společnosti TIPA s.r.o.,aby i oni věděli proč přichází o zákazníky . S ppozdravem Ing. Sýkora
Nejhorší doručovací služba DPD co je na českém trhu.Když se chcete spojit telefonem všechno jsou zaznamníky, online chat je taky automat prostě hrozné. Balíček přišel po 3 týdnech poškozený a to ho řidič nechal ještě u sousedů.Službu nedoporučuji horzné vlastně žádné jednání!!!!!