DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 187 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 3.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    40

    Tento pátek mi přepravce doručoval balíček. Dopoledne mi SMSkou přišlo, že mi balíček bude doručován v odpoledních hodinách. Odjel jsem pryč, s tím, že se brzy vrátím. Po návratu na mě klepe soused, že mi přepravce z DPD u nich nechal balíček. Nechápu, proč zákazníkům rozesílají SMS s časem doručení, když ho stejně nedodrží. Aspoň kdyby zavolali že už jedou!

    Klady: rychlost doručení
    Zápory: špatná domluva
    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
  2. Balík jsem odesílala 13.11. z Liberce do Ústí nad Labem. Po každodenních telefonických a mailových urgencí, proč můj balík stále není předán kurýrovi a doručen, nebyl nikdo schopný ani dnes 19.11., skoro po týdnu od podání zásilky, nikdo odpovědět. Ve sledování zásilek se má zásilka nachází na depu v Ústí n.L., nikdo nic neví, nikdo nekomunikuje a na maily neodpovídá a zásilka je nedoručená. Nemám slov a u této společnosti se už nedivím, že raději nikde nemají uvedené jiné kontakty, kromě ZS, kde Vám stejně nepomohou, protože nic nevědí a nikoho jiného kontaktovat nelze. Podle této zkušenosti jsem velice křivdila České poště, protože chyby se stávají všude, ale také všude se je snaží vyřešit.

  3. Dnes mi tato sluzba dorucila balík,pan byl velice hruby a neochotny narknul me ze kvůli me se mu rosipal náklad po aute, spis si myslim ze jel jako hovado,kdyz hledal muj balik tak to tam prehazoval a hazel z balika a pote kdyz prislo na placeni tak ze nema na vrácení blbou padesati korunu,tak sem mu rekla at si ji necha a zemu zeda dekuji . Tuhle sluzbu uz nikdy vice zamesnavaj tam asi nevihivany hovada.

  4. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Objednal jsem si od Datartu 20kg brusku, DPD mi ji nedovezlo resp. poslalo ve středu sms, že to doručí následující den a upřesní čas. Nic takového se už nestalo, další sms nedošla a pak jsem se dozvěděl že jim spadl server a moje zásilka se vrátila jako odmítnutá. Přitom jsem nic neodmítal a ještě o 2 dny později se snažil ji dostat z depa. Marně.
    Jednání firmy děs, prej moji stížnost pošlou vejš a už se nic nedělo, ticho. Celej víkend mi kvůli nim stála zakázka kterou jsem na tý brusce měl dělat.
    A to jsem si vždy myslel, že nemůže být už nic horšího jak Česká pošta.
    Blbý je, že v sms nedávaj ani kontakt na řidiče, vše byrokracie přes nějaký formuláře. Dokonce ani nedodržují svoje vlastní inzerovaný postupy a zásilku nedoručují ani další den a nenechávají 7 dní v depu. Kdyby šlo dál hodnocení 0, tak ho dám.

    Klady: žádné nevidím
    Zápory: nedají Vám kontakt na řidiče (na rozdíl od PPL) , což může být pro úspěch doručení fatální
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Řidiči parkovali uprostřed cesty PŘED parkovištěm (přestože vedle nich byla dvě volná místa!), chovali se neslušně (už na základní škole se učí, že cizího člověka „vole“ neoslovujeme, že…), chovali se velice neprofesionálně (uráželi našeho řidiče, který umí česky asi jako mnoho cizinců dlouhodobě žijících u nás, ale se silnějším přízvukem), řešení problému (náš řidič nemohl vyjet, tak do nich lehce ťuknul – na autě nic neměli, odmítali to jít řešit někam KDE NEBUDOU PŘEKÁŽET) proběhlo vyhrožováním volání policie, kterou následně zavolali, aby blokovali cestu ještě před nimi :). Nutno podotknout, že „parkovali“ před vchodem do nemocnice :)
    Kam se běžně potřebují dostat sanitky :) Škoda, že před nemocnicí nemáme nějaké hlídače :) Hezký zbytek dne :)

    Klady: No... přijeli, tak aspoň půl hvězdičky
    Zápory: Tak k rychlosti doručení ... vzhledem k tomu, že měli čas tu minimálně hodinu stát (nám s kolegy přerušili cestu kyvadlovou dopravou, takže jsem je viděla jak přijeli a když jsme se za hodinu vrátili stále tam stáli jakože nikam nespěchají) tak pochybuji, že jim na nějaké "době doručení" záleží pak ten neslušný projev (toliko asi k jednání se zákazníkem) neschopnost parkovat (u doručovací služby? trošku nepříjemné, není-liž?)
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Normálně se na to řidič vykašlal nic nedoručil i když volal,že na určenou hodinu budu mít balík doma.Po urgenci mi sdělil,že do půl hodiny přijede a už vůbec nic.Podle tel.hovoru to byl nejspíš cizinec asi Uk.A to je to, vůbec se divím.že na takové služby se cizinci zaměstnávají.Je jim totiž úplně jedno jestli to doručí,nebo ne.Tak že já vůbec nevím jestli balík někdy ještě uvidím.Tuto soolečnost již nikdy.

  7. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Dnes mi byly přivezeny dva balíky. A můžu jen chválit tuto společnost.

    Klady: Příjezd na minutu přesně. Milé vystupování a ochota. Zaměstnanec pan Soukup byl velmi ochotný s příjemným vystupováním. Evidentně si zákazníků váží. Za mě fakt super.
    Zápory: Žádné
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Naposledy.

    Zápory: Preprava posunuta na 13.11., cely den clovek doma ceka a nikdo nikde, ani zvonek, ani telefon, sami bez jakekoliv omluvy, domluvy si prekopou doruceni na 14.11.,kdybych se nepodivala na netu, tak bych to ani nevedela. Poslani balicku taky des. Rozmezi vyzvednuti je 8-18hod,je 14.30 a doted nevím, jestli se vubec nekdo ozve, nebo prijede, s touto firmou jsem skoncila. Za me absolutne spatne.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. Otřesná zkušenost !
    Byl nám doručen balík, kde jsme po rozbalení již tak dost potrhaného obalu jsme zjistili, že pod ním se skrývá skutečná adresa příjemce někde v Lotyšsku ! Po reklamaci na dispečinku nám bylo řečeno, ať si ho necháme ! A objednané zaplacené zboží nám nedorazilo ! Řidič nám řekl, že ho to nezajímá

    !

  10. Když jsem se snažil změnit doručení balíku na další den, aplikace přestala fungovat. Kontakt na kurýra v sms není… nechápu proč…. mám tak náladu hledat kontakty a obvolávat bůhví koho, když sedím v čekárně na lékaře. Kurýr velice nepříjemný, 2 minuty zpoždění je pro něj tragédie. Ještě jsem byl poučen že má na 90 balíku 90 minut…..co mi je jako do toho, je to jeho práce, ale on balíček nechtěl že? Zase jsem se vyléčil, vašim službám se budu i nadále vyhýbat, bohužel doručení tohoto balíku vaší službou nebylo v mé moci. Měli by jste uvažovat o kvalitě a né rychlosti.

1 187 188 189 190 191 202

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo