DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
Tento pátek mi přepravce doručoval balíček. Dopoledne mi SMSkou přišlo, že mi balíček bude doručován v odpoledních hodinách. Odjel jsem pryč, s tím, že se brzy vrátím. Po návratu na mě klepe soused, že mi přepravce z DPD u nich nechal balíček. Nechápu, proč zákazníkům rozesílají SMS s časem doručení, když ho stejně nedodrží. Aspoň kdyby zavolali že už jedou!
Balík jsem odesílala 13.11. z Liberce do Ústí nad Labem. Po každodenních telefonických a mailových urgencí, proč můj balík stále není předán kurýrovi a doručen, nebyl nikdo schopný ani dnes 19.11., skoro po týdnu od podání zásilky, nikdo odpovědět. Ve sledování zásilek se má zásilka nachází na depu v Ústí n.L., nikdo nic neví, nikdo nekomunikuje a na maily neodpovídá a zásilka je nedoručená. Nemám slov a u této společnosti se už nedivím, že raději nikde nemají uvedené jiné kontakty, kromě ZS, kde Vám stejně nepomohou, protože nic nevědí a nikoho jiného kontaktovat nelze. Podle této zkušenosti jsem velice křivdila České poště, protože chyby se stávají všude, ale také všude se je snaží vyřešit.
Dnes mi tato sluzba dorucila balík,pan byl velice hruby a neochotny narknul me ze kvůli me se mu rosipal náklad po aute, spis si myslim ze jel jako hovado,kdyz hledal muj balik tak to tam prehazoval a hazel z balika a pote kdyz prislo na placeni tak ze nema na vrácení blbou padesati korunu,tak sem mu rekla at si ji necha a zemu zeda dekuji . Tuhle sluzbu uz nikdy vice zamesnavaj tam asi nevihivany hovada.
Objednal jsem si od Datartu 20kg brusku, DPD mi ji nedovezlo resp. poslalo ve středu sms, že to doručí následující den a upřesní čas. Nic takového se už nestalo, další sms nedošla a pak jsem se dozvěděl že jim spadl server a moje zásilka se vrátila jako odmítnutá. Přitom jsem nic neodmítal a ještě o 2 dny později se snažil ji dostat z depa. Marně.
Jednání firmy děs, prej moji stížnost pošlou vejš a už se nic nedělo, ticho. Celej víkend mi kvůli nim stála zakázka kterou jsem na tý brusce měl dělat.
A to jsem si vždy myslel, že nemůže být už nic horšího jak Česká pošta.
Blbý je, že v sms nedávaj ani kontakt na řidiče, vše byrokracie přes nějaký formuláře. Dokonce ani nedodržují svoje vlastní inzerovaný postupy a zásilku nedoručují ani další den a nenechávají 7 dní v depu. Kdyby šlo dál hodnocení 0, tak ho dám.
Řidiči parkovali uprostřed cesty PŘED parkovištěm (přestože vedle nich byla dvě volná místa!), chovali se neslušně (už na základní škole se učí, že cizího člověka „vole“ neoslovujeme, že…), chovali se velice neprofesionálně (uráželi našeho řidiče, který umí česky asi jako mnoho cizinců dlouhodobě žijících u nás, ale se silnějším přízvukem), řešení problému (náš řidič nemohl vyjet, tak do nich lehce ťuknul – na autě nic neměli, odmítali to jít řešit někam KDE NEBUDOU PŘEKÁŽET) proběhlo vyhrožováním volání policie, kterou následně zavolali, aby blokovali cestu ještě před nimi :). Nutno podotknout, že „parkovali“ před vchodem do nemocnice :)
Kam se běžně potřebují dostat sanitky :) Škoda, že před nemocnicí nemáme nějaké hlídače :) Hezký zbytek dne :)
Normálně se na to řidič vykašlal nic nedoručil i když volal,že na určenou hodinu budu mít balík doma.Po urgenci mi sdělil,že do půl hodiny přijede a už vůbec nic.Podle tel.hovoru to byl nejspíš cizinec asi Uk.A to je to, vůbec se divím.že na takové služby se cizinci zaměstnávají.Je jim totiž úplně jedno jestli to doručí,nebo ne.Tak že já vůbec nevím jestli balík někdy ještě uvidím.Tuto soolečnost již nikdy.
Dnes mi byly přivezeny dva balíky. A můžu jen chválit tuto společnost.
Naposledy.
Otřesná zkušenost !
Byl nám doručen balík, kde jsme po rozbalení již tak dost potrhaného obalu jsme zjistili, že pod ním se skrývá skutečná adresa příjemce někde v Lotyšsku ! Po reklamaci na dispečinku nám bylo řečeno, ať si ho necháme ! A objednané zaplacené zboží nám nedorazilo ! Řidič nám řekl, že ho to nezajímá
!
Když jsem se snažil změnit doručení balíku na další den, aplikace přestala fungovat. Kontakt na kurýra v sms není… nechápu proč…. mám tak náladu hledat kontakty a obvolávat bůhví koho, když sedím v čekárně na lékaře. Kurýr velice nepříjemný, 2 minuty zpoždění je pro něj tragédie. Ještě jsem byl poučen že má na 90 balíku 90 minut…..co mi je jako do toho, je to jeho práce, ale on balíček nechtěl že? Zase jsem se vyléčil, vašim službám se budu i nadále vyhýbat, bohužel doručení tohoto balíku vaší službou nebylo v mé moci. Měli by jste uvažovat o kvalitě a né rychlosti.