DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
Doručení bez varování do obchůdku bez možnosti parkování, jinde než do objednaného boxu.
Prodejna se zkrácenou provozní dobou.
DPD již nikdy více!
Za mne nejhorší doprava v Praze. Špatný zákaznický servis, minimální nabídka služeb oproti jinému dopravci, chování k zákazníkovi nepříjemné, arogantní.Vždy hledám jinou dopravu,pokud je k dispozici.
spokojenost zakaznika az 1Km za poslednim mistem. Jejich kredo socialisticky pracovat
radsi bez komentare, ale jinak hrozna bida
Už nikdy DPD řidič neochotný
Aurelie – děkuji za tip (Jestliže voláte na infolinku nic na číselné klávesnici nezadavat a prepoji Vás na opetatora) vyzkoušel jsem,funguje to a pomohlo mi to
Jestliže voláte na infolinku nic na číselné klávesnici nezadavat a prepoji Vás na opetatora
K čemu je služba, když balíček nedoručí. Málo co zákazníkovi sežerou nervy tak ho donutí pracně znovu balíček dohledávat a zaplatit nové doručení. Jsem poučena DPD už nikdy a všude DPD budu nedoporučovat jako přepravce
Naprosto hrozná zkušenost. Posílal jsem si při stěhování set stůl s židlemi. Jeden balík doufejme přijde. Ovšem balík ve kterém byl stůl byl bez vysvětlení poslán zpět na adresu odesílatele a nebyly nám vráceny peníze. Balík byl navíc značně poničen
Zrušení mé objednávky telefonicky proběhlo velmi dobře , bez potíží. Paní byla ochotná. Platbu za dopravu mi vrátí do 10 dnů od Zrušení
Naprostá katastrofa!
Posílal jsem první balík touto společností ( přisel mi od prodejce return label), jednalo se o balík do Nizozemí.
– první pokus o odeslaní na DPD místě kde berou return labely – doneseno paní přebírá odcházím, po měsíci nikde nic, píšu na podporu odpovídají hned (vyřešeno za pár dní) balíček byl na DPD místě kam jsem ho donesl paní nešel načít (škoda že nezavolala tuto informaci na číslo ze štítku). Píšu na DPD info proč balík nešel načíst, doteď bez odpovědi ..
– druhy pokus na jiném DPD místě kde berou return, to my nebereme to musíte jinam
– třetí pokus to samé jen mi pán řekl, že s cizinou musím na DPD depo (konečně nějaká informace! )
BLBĚJŠÍ systém než máte jsem neviděl, nevidím jediný důvod proč by zásilka neměla jít naskenovat na příslušných pobočkách a pak si ji dovést na depo…
– čtvrtý pokus – táhnu se na depo kde to konečně už jde podat
Podat u Vás jeden balíček mě stálo spoustu času, první odeslání bylo 19.7.23 úspěšné odeslání 18.8.23 a jen podání trvalo měsíc + spousta emailu hledání balíku, 4 cesty na pobočky a jedna na DEPO.. nikdy víc takové problémy jsem s žádným jiným dopravcem neměl .
Dobrý den, s ohledem na nedávnou negativní zkušenost s DPD a jejímu laxnímu přístupu k zákazníkovi, když došlo ke ztrátě zásilky, kdy nereagoval na stížnosti ani opakovanou reklamaci, doporučuji potencionálním zákazníkům při převzetí balíčku do přepravy, být přítomen naskenování balíčku a vyžádat si fyzický dokument, doklad o převzetí, balíček jinak už nikdy nikdo neuvidí a nezbude po něm stopy.
Naprostá spokojenost s rychlostí dodání, s komunikací
s řidiči.Konkretně s p.S.Kloučkem, který je velice ochotný a vstřícný, vždy s úsměvem na tváři.H.
Objednala jsem si malej balíček kterej nema ani kilo a už týden na to čekám a nikdo mi není schopnej mi cokoliv říct…myslela jsem si že nejhorší dopravce je česká pošta ale dpd je troufám úplně s přehledem.
Pak mi dojde jen zpráva ze jestli už zásilku chci tak si pro ni můžu dojet do Velkých Přílep, to jako ať se na mě nikdo nezlobí, já sama nemám auto a mám dělat práci za ně…požaduji kompenzaci !!!!