DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
Pozor na tuto společnost!!! Čtěme recenze, zbavme se šmejdů mezi přepravními společnostmi!!! Posílal jsem prostřednictvím DPD dřevěnou skříňku v hodnotě 2000 Kč, kterou během cesty výrazně poškodili. Po dopoledni stráveném nekonečným čekáním na spojení s operátorem mi bylo sděleno, že mám zaslat reklamační dopis poštou (jo, poštou, psáno v L.P. 2019). Na ten odpověděli mailem, že zásilka byla nedostatečně zabalena. Skříňka z lamina v papírové krabici, tak jako byla pořízena v obchodě. ”po
Viz klady a zápory
Neodporúčam, keď si uz zaplatím aby mi doviezli balík tak čakám, že ho ho dovezú. Šofér nevolal, nezvonil. keď som volala na infolinku tak povedali, že oni nevolaju na slovenské čísla aj keď to bola medzinárodná objednávka, a ze ani nezvonia. Pri tom suseda vysvetlila presne šoférovi kde mam zvonček. Nakoniec to skončilo 35 km odomna v depe. Keď som tam volala, dohola som sa s pani, že mi to dovezú bližšie aby skm to mala len 5 km odomna na vydanom mieste. po 3 dňoch som si to chcela ísť tam vyzdvihnúť a co mi povedali? Ze to tam nemajú. Takže sa ani neunuvali to doviesť bližšie aj po sťažnosti a ich slube. Človek keď ti zaplatí toľké peniaze tak si myslím ze to ma byt doručené a nie aby si človek po tom chodil ešte 35 km. Najhoršia doručovania služba. vždy problémy len s dpd. neodporúčam.
Již po druhé se mi stalo že balíček nebyl dodán v termín, který měl. Po celém dni čekání na balíček mi večer přišel meil, že balíček se nestihl doručit. Jak nestihl doručit? Když nestíháte nastavte si delší termíny a neslibujte datum doručení. Balíček byl pro mě důležitý a s termínem dodání jsem počítala. Nepsala bych tento záporný komentář, kdyby se to ve vaší společnosti nestavalo pravidlem.
Nespokojenost…včera mi prisla sms že mi dnes doručí balík se zbožím…já teda všem psala že zítra bude zboží co si objednali,téměř je navnadim,a nic…zásilku jsem sledovala kde je a je tam napsané že se kurýrovi nepodařilo doručit – ani se o to podle mě nepokoušel a pokud ano ,mohl zavolat a zásilku dovest do práce ,volala jsem na linku kde mi řekli že ji od 8 hodin zásilka leží na depu …na otázku jak je to možné mi však poradny důvod nebyly schopny uvést…jde o to že teď před zákazníky vypadám jako lharka která jim dnes slíbila zboží a pak nakonec řeknu že až v pondělí…a kdo ví jestli…jestli bude v pondělí jednání stejně jako dnes že ani nezavolá či se ani nesnaží balík dovést tak budu vypadat opravdu jako naprostý blbec a přestanou si ode mě objednávat :-( dokážu pochopit že třeba nestíhají ale když už smskou slíbí nějaký termín že balík dovezou tak ho mají dodržet a ne jen lidi navnadit …
Absolutní nespolehlivost.
Arogantní kurýr neschopný doručit těžký balík do patra, kam patří.(měl to na etiketě kam!) Na recepci jsme dvě malé holky. Pan kurýr měl 150 kilo a byla to hora svalů a tuku. Evidentně mu to kriticky tlačí na mozek. Využívali jsme vaše služby 4x do týdně a po téhle zkušenosti, kdy si na nás kurýr otevíral svá ústa před klienty, jste u nás, jako doručovací společnost, skončili..
Přišel jen email, že mi balíček doručí mezi 12 a 13h, od té doby nic, žádná sms nebo telefonát, až jsem ve schránce našel papírek o úspěšném nedoručení, kde k tomu ještě kurýr nesmyslně zkomolil moje jméno.
Amatérský přístup. Díky dpd i česká pošta vypadá jako profesionální firma
Vůbec nikde, ani na papíře ani v emailu či webových stránkách nevidím telefonní kontakt na kurýra, rád bych se ho zeptal, co to mělo dneska znamenat. Je tam uvedena jen zbytečná automatizovaná linka
Docela podivná služba. Na mobil mi přišla zpráva: zítra vám bude doručován balíček, termín upřesníme…atd.
Druhý den jsem byl celý den doma, zpráva nepřišla ani kurýr nedorazil. Večer kouknu na mail a tam mám napsáno ….Příjemce zásilky není na adrese k zastižení. atd kecy o uložení do depa.
Doma jsem byl celý den a žádná zpráva na mobil nebyla a kurýr si asi udělal volno /pátek/.
Když jsem chtěl odeslat hodnocení, tak mi to nabídne jen přihlášení k odběru novinek a nic. Žádná mail adresa kam bych mohl podat stížnost /možná někde zamaskovaná je, aby člověk nenašel/.
Kurýr si chtěl asi udělat volno, ale nedovím se nikde, kdo co a jak. NEDOPORUČUJI, běhání kolem je hodně, radši pošta, i kdzž je dražší, ale dojde nebo je uloženo na poště u vás a ne 50 km od vás v depu.
Bohužel, několikáta zásilka mi byla vrácena nebo doručena zničena. Nechápu co s těmi balíky dělají, reklamovat se neda. V pevné kartonové krabici obalené zboží v bublinkách i přesto krabice rozbitá a občas zničeny. plus arogantní kurýr tomu moc nepřidá.