DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
Opravdu otřesná zkušenost,5 dní čekám na vyzvednutí 2 balíků. Volám,píšu,snažím se dozvědět co se děje a prý chyba při tištění štítků a následný den,opět nic,štítky nebyly vytištěny,hlavně že je 5 dní zaplacena doprava. A výsledek : ,,mám si dojet do nejbližšího depa,což je cca 70 km“ !
To je výsměch nám,zákazníkům!!!???
Zaplatím 276 Kč a ještě pojedu z balíkama 70 km tam a 70 km zpět?????
Místo omluvy a nějaké kompenzace za týden marného čekání na svoz dvou balíků,volání,psaní ,taková rada nad zlato !!!!
Musím udělit DPD velkou pochvalu.Kuryr dnes napřed zavolal, milý, usměvavý -zadny problém.Hlavne popsána dodávka jejich logem,firemní oblečení.
Je to samozřejmě o daném zaměstnanci, ale za mě neskutečné jednání. Byl ohromný problém zazvonit na ostatní členy rodiny, když jsem zrovna odběhla a ještě nám začal tvrdit, že je to naše povinnost stát před brankou. Jediná reakce byla: tak si stěžujte na depu. Celkově to byl hulvát, který mě nenechal ani nic odpovědět a tipl telefon.
Neskutečný bordel, balíček nedoručil, ani to nezkoušel, dal do depa, prý že nezastižen. Už se těším na další doručení… Až se potkám s tím kurýrem… . ?
Prosím vás, co to máte ve vaší firmě za zaměstnance? Jsou to lidé se vzděláním z pomocných škol nebo bývalí trestanci? Když čtu recenze všech uživatelů, mám strach poslat s vaší firmou nějaký balíček. Také vaše neosobní odpovědi všem, neposkytují moc důvěry. Chtělo by to více osobního přístupu. Reklamace ve většině případů neuznáváte. Raději si připlatím a balík pošlu Českou poštou. Nedojde poškozený, ani nedojde k jeho ztrátě.
S ČP jsem byla vždy spokojena, při poškození 1 zásilky mi byla poskytnuta finanční náhrada a dokonce vráceno i poštovné.
Opakovaně velmi špatné služby. Službu jsem byla nucena využít asi 5x; nikdy balík nedovezli v uvedeném časovém rozpětí. Kurýr nezavolal, že bude mít zpoždění, natož jak dlouhé; často ani nebral telefon. Jednou dokonce balík ani nedovezl (ačkoliv jsem na něj čekala navíc 2 hodiny po původním termínu) s tím, že mi ho doručí následující den. Opět čekám na další balík, časové rozpětí dávno minulo… achjo
Zaplatil jsem si doručení zásilky (nádobí) touto pseudoslužbou a připlatil si za zaslání sms a mailu před samotným dodáním (což by mělo být automatické). Nic z toho mi nepřišlo a nakonec nepřišla ani zásilka, protože velmi nepříjemně znějící kurýr nechápal, že jsem nebyl doma, když se mi dopředu neohlásil. Dále mě přesvědčoval, že jsem si za sms a mail rozhodně nepřiplatil. Pak mi nechal zásilku v jednom z výdejních míst, aniž by se se mnou kdokoliv domlouval na kterém. Když jsem se pro zásilku vydal, donesl domů a otevřel, zjistil jsem, že veškeré nádobí bylo totálně rozmlácené. Pokud budete někdy uvažovat o využití této naprosto nekompetentní firmy, zvolte jakoukoliv jinou možnost, i kdyby měla zahrnovat dopravu hlemýždím spřežením či dopravu katapultem.
Nejhorší dopravce, komunikace 0 a doručení taky
Dobrý den objednal jsem si v neděli balík napsal jsem špatně adresu, tak jsem to musel dát do výdejního místa v Chotěboři Sazka a.s -Jakub Doležálek. No jenže pán má dovolenou a já už jsem dneska ten balík potřeboval a nevěděl jsem že má dovolenou. Bylo by dobrý když má nějaký vaše výdejní místo dovolenou. Bylo by dobrý to dát i k vám na web aby ostatní lidi jako já nemuseli zbytečně někde lítat a zjišťovat co se děje .Nebo popřípadě když má dovolenou tak dovolit kurýrum, aby to dala té osobě,která si daný balík objednala. Nebo alespoň jim dovolit to dát na jiné výdejní místo když v tom městě jsou další 4.Já teď musím čekat do 21.10 než vůbec budu mít balík.Vlastně týden budu čekat než se vůbec ke mě dostane balík,který jsem potřeboval dneska.Jenom dneska jsem musel kvůli tomu jet 2krát do Chotěboře a tak 3 krát si zavolat abych vůbec věděl co se děje.Hlavně že mi pošlete email že to bude doručeno 15.10 to samé dneska bude doručeno 16.10 jak asi když má dovolenou.Nemusíte na to jako dpd ani odeposivat já už to poslal i jako email :)
DPD opět nezklamalo.Co se týče doručování nejhorší firma v této republice.Informace podávají zkreslené nepravdivé, dovolat se není možno nikam.Zákazník čeká třeba celý den a oni nepřijedou ani se neomluví, přestože poslali SMS o doručení..Po domluvě s nějakou paní mi bylo sděleno, že měli prý provozní důvody.Když sem je informoval o tom že následující den nebudu doma a zajistím cizí paní, sdělil sem jim aby mi poslali číslo na kurýra či dali nějaké rozmezí nestalo se tak. A to už se stalo podruhé. Absolutní nezájem o zákazníka a divím se, jak mohou takováto SRO vůbec podnikat. Pokud čtu stížnosti výše, vidím že nejsem sám a divím se, že jim to zákazníci trpí a ještě si tuto společnost objednávají. DPD už nikdy.