DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
Dobrý den,
Měl jsem objednanou zásilku z Anglie, komunikace co se informací o trackingu týče probíhala v pořádku až do příjezdu zásilky na území ČR. Přišel email, že se následující pracovní den bude zásilka doručovat, v den doručení přišla SMS s hodinovým rozmezím doručení. Celé dopoledne jsem byl doma a vyhlížel kurýra, když uplynuly první dvě minuty časového rozmezí, v trackingu napsáno, že se zásilku nepovedlo doručit, a že je už nyní na pickup pointu DPD. Auto se ani neráčilo k domu přijet, natož projít branou ke vchodu. A to jsem čekal tak, aby mne kurýr ihned viděl. Následně jsem vyrazil do pickup parcelshopu, kde balík samozřejmě nebyl. Kontakt žádný, odkaz na aplikaci dpdkurýr nefunkční, Odpoledne se naštěstí zásilka do mých rukou v parcelshopu dostala. Už nikdy více, za ty nervy to rozhodně nestojí, a nebylo to poprvé, kdy kurýr u nás V České Třebové toto udělal.
Tento týden jsem si nechal poslat balík na výdejní místo. Po dvou dnech jsem se dozvěděl, že balík nedoručili a posílají ho zpět. Začal jsem zjišťovat proč ho posílají zpět, dozvěděl jsem se že výdejní místo je zrušeno. Tak nechápu proč toto místo je stále v nabídce.
Dnes mi volal pán z DPD, že pro mne má balík. Slušně jsem se omluvila, že zrovna nikdo není doma a zeptala zda by bylo možné balík doručit zítra. Na to na mne pán začal zvyšovat hlas, že teda jak to jako myslim, že nikdo není doma, jak je to jako možný,že pro mne má strašně těžký balík. A že jako když čekám balík, že snad mám být doma a mám si to sakra hlídat. Na to, že mi nepřišla žádná správa předem, že mi dneska budou balík doručovat a ani mě na to nikdo jinak neupozornil, jen neslušně odseknul.. Takhle špatnou zkušenost jsem tedy ještě neměla, to nemluvím o tom, že už několikrát balík přišel s větším zpožděním a jednou ho dokonce zapomněli doručit úplně, s tím, že jsem zpětně dohledala, že balík zůstal někde v depu v Holandsku. Chyba v distribuci je něco,co stát může a jsem schopná to přehlédnout ovšem to, že se kurýr chová jako s prominutím nevychované hovado, s tím už problém vážně mám.
Služby DPD už nikdy nevyužiji. Hrůza – nejhorší kurýrní služba v ČR.
Jiz podruhé zasilka ponechána v depu, udajne provozovna nefunguje.V realu normalne funguje, jen DPD zinkasuje za sluzby, ktere se zákazníkovi nikdy nedostanou.Telefony nikdo nezveda, pouze na lince, ktera je zpoplatnena. zvlastni sazbou.Nikdy vic, arogance, vysmech zákazníkovi.
Žádná komunikace s řidičem, v uvedený čas vůbec nepřijel, místo toho balíček někde v RI-OKNA. Tak zaplatím za dopravu a pak další peníze za lístek mimo bydliště a ještě šlapat pěšky s bolavým kloubem?
Hrůza, hrůza, hrůza, nic jiného asi nejde napsat. Balíček měli doručovat asi před 10-ti dny na určenou adresu, jelikož jsem ale v té době nebyla doma, ale v práci, snažila jsem se adresu ještě pomocí jejich „chytrého formuláře“ a zprávy kurýrovi ještě změnit. Bohužel neúspěšně. Balíček mi měl být odeslán až po víkendu. Počítala jsem tedy, že adresu si již změnili…Ani to se nestalo…Kurýr mi volal, že je na místě, ale bohužel jiném…Když jsem poprosila, zda by balíček mohl popovézt asi o 600 metrů dál, byl z toho hrozný problém a prý balíček uloží na „zásilkovně“. Tam ale žádný balíček nebyl, ani žádná zpráva nedošla. Další den mi byla znovu doručena sms, že balíček budou znovu doručovat. Kurýr se ale ani nenamáhal zavolat. Takže balíček ani po 10-ti dnech stále nemám v ruce! Fakt skvělá služba!
Dnešní dovoz byl pouze za hotovost. Prý nemá terminál. Ale na hotovost neměl peníze na vrácení. Slibil, že je odpoledne přiveze. Už se neukázal. Tomu říkám dobrá služba.
Já jsem s DPD maximálně spokojená.
Za mě nejlepší zásilková služba a vřele doporučuju
Nejsou povinni Vám prý zavolat při doručování zásilky. Když nejste doma mezi 8-18 máte prostě smůlu a zásilka je někde 50km na depu od vás ,kam si máte dojet. Není to poprvé tohle kolem prahy. DPD už nikdy víc. Nechápu jak tato firma s tímhle přístupem vůbec může fungovat.