DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 187 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Reply
    Ondřej Kovář 16.9.2019 v 19:39

    Dobrý den,
    Měl jsem objednanou zásilku z Anglie, komunikace co se informací o trackingu týče probíhala v pořádku až do příjezdu zásilky na území ČR. Přišel email, že se následující pracovní den bude zásilka doručovat, v den doručení přišla SMS s hodinovým rozmezím doručení. Celé dopoledne jsem byl doma a vyhlížel kurýra, když uplynuly první dvě minuty časového rozmezí, v trackingu napsáno, že se zásilku nepovedlo doručit, a že je už nyní na pickup pointu DPD. Auto se ani neráčilo k domu přijet, natož projít branou ke vchodu. A to jsem čekal tak, aby mne kurýr ihned viděl. Následně jsem vyrazil do pickup parcelshopu, kde balík samozřejmě nebyl. Kontakt žádný, odkaz na aplikaci dpdkurýr nefunkční, Odpoledne se naštěstí zásilka do mých rukou v parcelshopu dostala. Už nikdy více, za ty nervy to rozhodně nestojí, a nebylo to poprvé, kdy kurýr u nás V České Třebové toto udělal.

  2. Tento týden jsem si nechal poslat balík na výdejní místo. Po dvou dnech jsem se dozvěděl, že balík nedoručili a posílají ho zpět. Začal jsem zjišťovat proč ho posílají zpět, dozvěděl jsem se že výdejní místo je zrušeno. Tak nechápu proč toto místo je stále v nabídce.

  3. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Dnes mi volal pán z DPD, že pro mne má balík. Slušně jsem se omluvila, že zrovna nikdo není doma a zeptala zda by bylo možné balík doručit zítra. Na to na mne pán začal zvyšovat hlas, že teda jak to jako myslim, že nikdo není doma, jak je to jako možný,že pro mne má strašně těžký balík. A že jako když čekám balík, že snad mám být doma a mám si to sakra hlídat. Na to, že mi nepřišla žádná správa předem, že mi dneska budou balík doručovat a ani mě na to nikdo jinak neupozornil, jen neslušně odseknul.. Takhle špatnou zkušenost jsem tedy ještě neměla, to nemluvím o tom, že už několikrát balík přišel s větším zpožděním a jednou ho dokonce zapomněli doručit úplně, s tím, že jsem zpětně dohledala, že balík zůstal někde v depu v Holandsku. Chyba v distribuci je něco,co stát může a jsem schopná to přehlédnout ovšem to, že se kurýr chová jako s prominutím nevychované hovado, s tím už problém vážně mám.

    Zápory: neslušné a arogantní chování
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. Služby DPD už nikdy nevyužiji. Hrůza – nejhorší kurýrní služba v ČR.

  5. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Jiz podruhé zasilka ponechána v depu, udajne provozovna nefunguje.V realu normalne funguje, jen DPD zinkasuje za sluzby, ktere se zákazníkovi nikdy nedostanou.Telefony nikdo nezveda, pouze na lince, ktera je zpoplatnena. zvlastni sazbou.Nikdy vic, arogance, vysmech zákazníkovi.

    Klady: Neshledavam.
    Zápory: Nedodani zboží, arogantni jednani, lzive informace.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Žádná komunikace s řidičem, v uvedený čas vůbec nepřijel, místo toho balíček někde v RI-OKNA. Tak zaplatím za dopravu a pak další peníze za lístek mimo bydliště a ještě šlapat pěšky s bolavým kloubem?

  7. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Hrůza, hrůza, hrůza, nic jiného asi nejde napsat. Balíček měli doručovat asi před 10-ti dny na určenou adresu, jelikož jsem ale v té době nebyla doma, ale v práci, snažila jsem se adresu ještě pomocí jejich „chytrého formuláře“ a zprávy kurýrovi ještě změnit. Bohužel neúspěšně. Balíček mi měl být odeslán až po víkendu. Počítala jsem tedy, že adresu si již změnili…Ani to se nestalo…Kurýr mi volal, že je na místě, ale bohužel jiném…Když jsem poprosila, zda by balíček mohl popovézt asi o 600 metrů dál, byl z toho hrozný problém a prý balíček uloží na „zásilkovně“. Tam ale žádný balíček nebyl, ani žádná zpráva nedošla. Další den mi byla znovu doručena sms, že balíček budou znovu doručovat. Kurýr se ale ani nenamáhal zavolat. Takže balíček ani po 10-ti dnech stále nemám v ruce! Fakt skvělá služba!

    Klady: absolutně nic!
    Zápory: - Bez zájmu. - Balíček ani po týdnu neuvidíte.
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 2
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    0

    Dnešní dovoz byl pouze za hotovost. Prý nemá terminál. Ale na hotovost neměl peníze na vrácení. Slibil, že je odpoledne přiveze. Už se neukázal. Tomu říkám dobrá služba.

    Klady: Rychlost doručení.
    Zápory: Neberou platební karty.
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. Reply
    Eva Trepková 2.9.2019 v 18:31
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Já jsem s DPD maximálně spokojená.
    Za mě nejlepší zásilková služba a vřele doporučuju

    Klady: Rychlost dodávky, jednání řidiče kurýra bylo prostě na jedničku s hvězdičkou. Vše bezvadný a příjemný !!! Vřele doporučuju
    Zápory: žadné zápory
    Přínosný(0) Nepomohl(6)You have already voted this
  10. Reply
    Zdeněk Jelínek 29.8.2019 v 9:43
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejsou povinni Vám prý zavolat při doručování zásilky. Když nejste doma mezi 8-18 máte prostě smůlu a zásilka je někde 50km na depu od vás ,kam si máte dojet. Není to poprvé tohle kolem prahy. DPD už nikdy víc. Nechápu jak tato firma s tímhle přístupem vůbec může fungovat.

    Klady: Jestli toužíte mít nervy ,je to to pravé pro Vás :)
    Přínosný(3) Nepomohl(0)You have already voted this
1 192 193 194 195 196 202

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo