DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 187 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Reply
    Lucie Frantová 13.8.2019 v 14:56
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Velká spokojenost! Posílala jsem velký balík, na stránkách jsem pouze vyplnila formulář, nikde jsem se nemusela registrovat a vyplňovat nesmysly (jako u jiných společností) balík vyzvedli, řidič mně ho pomohl naložit, měl u sebe terminál zaplatila jsem kartou. Balík doručen do 3 pracovních dnů.

    Klady: Cena Bez registrace a byrokracie Vyzvednutí u mě doma
    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
  2. 2.5
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    20

    Slečna přijela přesně na počátek času stanoveného pro doručení. Kdyby dorazila o 10 minut později, byl bych přítomen. To člověk neovlivní, chápu, když napíšou čas doručení v rozmezí jedné hodiny. Ale arogantně povzdechovat ke klientovi, že to je šílený jako, že jede na minuty jako a přejíždět rozhodně nebude, kvůli tomu že nejste doma TEĎ… že je to za trest todleto jako fakt jo… No bylo vidět, že jí silně obtěžuji požadavkem zda to může hodit za plot.

    Klady: Doručení na čas.
    Zápory: Jednání zaměstnankyně.
    Přínosný(2) Nepomohl(2)You have already voted this
  3. Balíček mi nebyl doručen, místo něj jsem dostala e-mail, že chybí důležité informace k doručení – adresa, číslo popisné, přitom tyto údaje byly nejen v aplikaci dpd, ale i v předchozím mailu, který informoval o tom, že balíček je na cestě. Po opakovaném odpojení ze zákaznické linky jsem nakonec mluvila přímo s kurýrem, který tvrdil, že u nás byl, nenašel zvonek a ťukal na okno. My jsme ale byli v uvedenou dobu doma a nikdo tam nebyl, ani kolem domu neprojelo auto. Paní na zákaznické lince prohlásila, že je to tvrzení proti tvrzení. Nakonec jsme zásilku museli vyzvednout sami na depu. Tuto službu opravdu nedoporučuji!

  4. Reply
    Helena Uherková 8.8.2019 v 15:28
    0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Posílala jsem balík do zahraničí. Psáno bylo 2-3 dny doručovací doba, doručili za 10 dní. Nejen, že neumí číst zadané informace a chtějí je doplnit a po přepsání identifických údajů je náhle zadáno správně. Tvrdili mi, že balík byl doručen a dokonce, že mají podpis, ale balík doručen nebyl. Posléze jsme zjistili, že kurýr může balík předat komukoliv bez ověření identity. Po dlouhém hledání byl balík nalezen na pobočce příjemkyní s poškozeným obsahem. Už nikdy více.

    Klady: +Callcentrum se snažilo pomoct
    Zápory: - Doba doručení - Nezodpovědnost - Komunikace - Stav zásilky
    Přínosný(2) Nepomohl(1)You have already voted this
  5. Nejhorší služby, jaké jsem mezi přepravci zaznamenal. Balík místo doručení domů odvezli do týdenního místa. Třikrát mě kurýr rychle prozvoním a tipnul to, při zpětném volání hovor odmítl. Firma se nyní výmluva na to, že se mi nedovolal. Nesmysl, bylo to zcela úmyslně. Jak čtu v jiných recenzích, je to asi jejich běžná praxe. Zaplatíte stovky korun za doručení domů a služba se nekoná. V mém případě byli doma 4 lidé a čekali na balík, Dokonce byli na zahrade a videli, jak auto kolem jen projelo a ani nezpomalilo. Výmluvy na zákaznické lince jsou hodny primitivních podvodníků, s ničím nejde nic dělat, poraďte si. Já osobně s DPD už spolupracovat nebudu a vyzývám všechny, aby byli velmi obezřetní a dali si na ně pozor. Berou peníze a smlouvy neplní, a to zcela cíleně a úmyslně.

  6. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    To je snad žert, nebo ne? Česká Pošta je terčem posměchu a vtipů, ale nezaslouží si to. Je to nejspolehlivější způsob dopravy balíku… protože DPD má čas udělat obrovské stránky, které jsou nepřehledné a hloupé. Mají chatt-bota Jardu,který neumí česky (slovosled je k pláči) a neumí dodržet hodiny dodání (chudák zmatený kurýr měl napsané hodiny jinak než já, takže jsem to nestihl z práce). Gratuluju, že máte 1000 výdejnich míst po celé ČR, když ani nezvládnete doručit balík dle slibů… i já na svém 20 let starém kole bych komukoliv doručil balík dřív

    Klady: Slavné jméno
    Zápory: Všechno ostatní ?
    Přínosný(4) Nepomohl(1)You have already voted this
  7. 0.75
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nedoručí všechny části a musíte čekat ještě několik dnů na zbytek a nezajímá je že to nutně potřebujete.!

    Klady: Příjemní lidé
    Zápory: Nedoručí všechny díly balíku, a snaží se vymluvit
    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
  8. Nepoužívat

  9. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Služba DPD naprosto spolehlivě a pravidelně selhává ve všech směrech. SMS nebo email s informací, kdy balíček přivezou, vůbec nepříjde, když si sami najdete podle čísla balíku jeho historii pohybů, tak zjistíte, že vám dvakrát neúspěšně balík doručovali – přitom celý den sedíte doma a nikdo nezazvoní, nikdo nezavolá, prostě nic. Pokusíte se zavolat řidiči, ale ten nebere telefon po celý den při mnoha pokusech z několika telefonních čísel (na co ten telefon asi mají,když ho nechají jen vyzvánět?) A tak začne nekonečný pokus o telefonát směřovaný přímo na centrálu DPD s úmyslem celou věc vyřešit, kdy vám několikrát telefonní automat ukončí hovor, protože jste nezmáčkli správné číslo. Po pár hodinách vaší snahy se konečně spojíte s operátorem DPD a celou věc mu vysvětlíte, on vám pokojně slíbí, že celou věc vyřeší a max. do druhého dne se vám ozve řidič s náhradním termínem doručení. Tak sláva, máte vyhráno.. nebo ne? Nikdo se totiž už neozve ani během následujících pěti pracovních dnů a v té chvíli vám dojde, že na vás absolutně házej bobek. Vámi zaplacený balíček je bůhví kde, dokonce ani odesílatel netuší, DPD má svých 120 kč za službu a vy nemáte už žádné síly začít to řešit znovu. Toto je běžná praxe DPD, takto oni „doručují radost“.

    Zápory: Především nedoručí zásilku Neinformují Nekomunikují Vymýšlí si důvody, proč nebylo doručeno Nezvedají telefony, nereagují na emaily
    Přínosný(13) Nepomohl(1)You have already voted this
  10. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nedostala jsem předem žádnou zprávu o doručování mojí zásilky, v den „doručování“ jsem pouze našla na telefonu dva nepřijaté hovory a zprávu, že mojí zásilku nechali v náhodné Zásilkovně. Číslo zásilky ani kód pro vyzvednutí mi nebyl sdělen. Tudíž mi balíček v Zásilkovně nevydali. Po půl hodině na infolince mi byl zaslán kód pro vyzvednutí, bohužel nefunkční a balíček mi opět nemohl být vydán. To už se prodavačka slitovala a vydala mi jej na OP. Jinak bych tam musela potřetí.
    Infolinka mě 5x odpojila než se mi podařilo vůbec dosáhnou thovoru s lidskou bytostí.
    Nechci již nikdy s DPD přijít do kontaktu.

    Přínosný(7) Nepomohl(0)You have already voted this
1 194 195 196 197 198 202

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo