DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 187 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Doposud jsem měla s DPH pouze dobré zkušenosti, ale bohužel minulý týden se můj názor změnil. Očekávala jsem balíček, ne zrovna levný. To že mi nepřišla informativní sms (která běžně den předem chodí) bych ještě pochopila – asi nestíhají. Pochopila bych i to, že nemají aktualizované stránky se sledováním balíčku. Jelikož na stránkách byl balíček stále někde u přepravce a nedošel ještě ani na depo. Ale to co mi opravdu vadí, je to že balík našel soused před svými dveřmi. Je opravdu normální drahý balík položit jen tak někomu před dveře???? Akor na cizí pozemek???? Bez jakékoliv informovanosti. Žádný nepřijatý hovor, žádná sms a web se sledováním balíků je taky asi o tři dny zpožděný.

  2. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    DPD hrůza

    Klady: žádné
    Zápory: Zboží dle jejich sms a e-mailu nedoručeno,komunikace nemožná,není uvedeno žádné normální tel.číslo,pouze tel.automat,který mě po pátrání po zásilce odpojil. Nedoporučuji v žádném případě.
    Přínosný(6) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Maximální nespokojenost. Balíček z Francie, ke kterému jsem nedostala žádné číslo (ani emailem ani sms). Jediný, kdo ho měl v ruce, byl řidič, který ho ovšem bez vyzvání zavezl do depa.

    Ŕidič už mi nebere telefon a na centrále odmítají cokoli řešit. Paní mi řekla, že kvůli GDRP nemůže nic ověřit.

    Je absurdní, že za takovou „službu“ člověk ještě platí.

  4. Nejhorší doručovací služba co může být. Kurýr se ani neobtěžuje aspon zajet do ulice kde bydlime, nebo zvednout telefon a zavolat ze tu je. Automaticky posle sms ze adresat byl nezastizen. Clovek na nej ceka cely den a vyhlíží ho, ale milostpan se na to jednoduše vys*re. Asi zacnu taky u DPD pracovat, abych se mohla flakat.

  5. Reply
    Marek Kempný 25.7.2019 v 9:11

    Přidávám se k dalším nespokojeným zákazníkům. Objednal jsem si zásilku z Německa, podle sledování dorazila v pátek na pobočku DPD v Česku. Je čtvrtek další týden, zásilka není, objevila se zpráva, že nelze doručit, protože adresa není správná (což je nesmysl), na maily nikdo nereaguje, u telefonu se nepracuje. Na tuto firmu by měla nastoupit důkladná kontrola. Nechápu, za co si nechávají platit.

  6. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Z mojí zkušenosti je to nejlepší dopravní služba.Již jsem využila vícekrát.Dodržuje přesně hodinu dodání a nemusíte čekat půl dne na balíček jako např. u České pošty.

    Klady: Spolehlivá a rychlá
    Zápory: žádné
    Přínosný(0) Nepomohl(12)You have already voted this
  7. V době doručení nebývám doma, chodím do práce, abych jim mohl zaplatit tu nekřesťanskou cenu. Nemám problém se s kurýrem jiných společností domluvit a balíček si na jejich trase vyzvednout. Tady přišel nějaký odkaz – nechte zprávu – stránky nefungují, kurýrovi se nedovoláte – protože nemáte číslo, balíček nedostanete, kontakt na depo neexistuje. S nimi je to vždy detektivka, a spousta času, abych svůj balík dostal. Zbývá jediné řešení, buď nebudu nakupovat tak, kde mají pouze DPD, nebo si pro balík budu jezdit sám, klidně přes celou republiku. Pokud mohu DPD se vyhýbám jak čert kříži.

  8. DPD už nikdy!!!! Objednala jsem si skalničky v den doručení mi přišla sms s časem doručení, který mi nevyhovoval,
    tudíž jsem přesně podle pokynů na jejich stránkách, změnila místo doručení na výdejnu v našem městě a co myslíte – no nebyl tam. Když jsem volala na jejich cool centrum tak mi paní sdělila, že tu změnu kterou jsem udělala sice vidí, ale že si ji asi řidič nepřečetl, tak jsem jí požádala o telefon na řidiče- to bylo ve čtvrt na jednu odpoledne.
    Volala jsem řidiče, napřed telefon zvonil a on ho nevzal a pak byl nedostupný-zkoušela jsem to celé odpoledne celkem 29x, znovu jsem mezitím kontaktovala cool centrum ať se sním spojí slibovali, slibovali a taky nic. Takže den první – nic.
    Den druhý, volala jsem už v sedum hodin ráno, aby mi dali rovnou číslo na řidiče, že by si opět možná nepřečetl změnu, telefon mi sice dali, ale byl opět nedopstupný. To už jsem nervově nevydržela a řvala na pracovnici cool centra, aby změnu provedla ona a řidič to do 12,00 hodin doručil na výdejní místo. Ve třičtvrtě na dvanáct volal řidič z úplně jiného čísla než mi na něj dali, že stojí u nás před domem a není nikdo doma, myslela jsem, že budu mít infarkt, řekla jsem mu ať balík doručí do výdejny, která je od nás asi 200 metrů, na to mi sdělil, že jej tam doručí další den, ta už jsem chytla hysterický záchvat a řekla jsem mu, že je to nechám všechno zaplatit, protože v zásilce jsou kvítka a dva dny ve více jak třiceti stupňových vedrech to bude zázrak jestli přežijí.
    Sdělil mi, že se musí poradit s depem. Nakonec to tam přece jen doručil, ale po této zkušenosti nikdy víc ani kdyby doručovali zadarmo.

  9. Pokud si můžete vybrat, najděte si jinou dopravní společnost.

  10. Reply
    Alizah Isabelle Kardis 22.7.2019 v 14:33
    2
    Rychlost doručení
    70
    Jednání se zákazníkem
    10

    vsechno, nejhorsi zasilkova sluzba v ceske republice, nedorucuji baliky, pouze zaplatite, vyzvednou a pak nic, zadny kontakt, zadny doruceni, ukradnou penize i zasilku!!!POZOR
    v mem pripade 2x zasilka z francie zaplaceno – ukradnuto, nedoruceno, zadna odpoved

    Klady: zadny
    Zápory: vsechno, nejhorsi zasilkova sluzba v ceske republice, nedorucuji baliky, pouze zaplatite, vyzvednou a pak nic, zadny kontakt, zadny doruceni, ukradnou penize i zasilku!!!POZOR
    Přínosný(6) Nepomohl(1)You have already voted this
1 195 196 197 198 199 202

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo