DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
Jsem po mozkove mrtvicce v nemocnici a dpd my sem odmita dorucit balicek kde mam telefon ke komunikaci se svetem hold mrzakum nedorucuji
Příště raději jiného doručovatele
Kdybych neměla osobní otřesnou zkušenost s firmou DPD, snad bych ani nevěřila co všechno je možné. Po prvotním zavolání jsem nestihla kurýrovi zvednout telefon a tím začala nekonečná peripetie a boj o balíček z Francie. Při zpětném volání mi již telefon nikdo nezvedl, při telefonování na Hot linku jsem byla vždy přesměrovaná na automat, operátor jako takový tam snad ani nesedí, nikdy telefon nezvedl. Poté co mi přišla SMS, že balíček je na Depu vůbec jsem nevěděla na kterém. Spoustu času jsem musela trávit na internetu a pátrat. Přímo na Depo telefon neexistuje. Psala jsem e-maily na všechny dostupné adresy. Po třech dnech mi jednou větou jakási paní inženýrka odpověděla, že pro mě nemůžou nic udělat, protože jim to legislativa nedovoluje a musím mít jakési číslo balíku. Jak mám vědět číslo balíku, když mi ho kurýr nesdělil a nemůžu přece tušit kdo přesně mi balík posílá (to když mi paní inženýrka odkázala na odesílatele). Čas běžel, po sedmi dnech DPD odesílá balík zpět a já trnula, že se vůbec nedopátrám kde balík je. Nebylo vůbec možné se s nikým rozumně domluvit. Nakonec jsem neoblomně donekonečna vyzváněla na číslo kurýra. Zvedl to po nekonečné době a po dvou dnech domlouvání, připomínání, urgencích a prosbách mi balík přivezl. Již nikdy více!!!!! Měli by se stydět. Vůbec jim na lidech nezáleží. Jen vyinkasují, a pak se lidi starejte sami. DPD je opravdu odstrašující případ!!!!
Nejhorší dopravce !!! Ztratila jsem peníze kvůli tomu že DPD nechtělo mě to doručit na evidenční číslo v Hostivař. Odeslali zpět do Německa ((
Poškozený balíček, který nebyl zrovna nejlevnější !!!!! Do nikdo nedokáže zacházet s vecma normálně ?
Plus chování kurýra .. ze není povinny mi to nosit až k nosu když bohužel opravdu nemůžu opustit místnost ve které jsem byla ( měla jsem na starosti kavárnu sama)
To si říká poslíček ? Když jsem povinna ho najít abych si balík vyzvedla ? Kdyby mohl tak mě prohodí “oknem” ze jsem se opovazila čekat hned vedle kavárny a ne tam kde on chtěl.
Plus vlastně ze jsem si dovolila vůbec změnit místo doručení ´
Buď mějte ochotné lidi a nebo nedávejte na výběr z několika možnosti !
Nikdo nebude skákat jak vy pískáte.. Kurýr není otrok a jeho prací je odnést balík za 1. UZAVÍRATELNÉ DVEŘE. A ne až k vám pod nos.
Pane vy také pracujete na špatném místě, co!? Možná jste to byl včera vy ,kdo ve stanovenou dobu profrčel kolem mého domu, ani nezastavil a později přišla smska, že zákazník nezastižen. DPD nikdy!!!
NIKDY VIAC DPD. Človek potrebuje zistiť kedy presnejšie mu bude zásielka doručená, ako čas doručenia 7:00 – 18:00 bez šance. Po 30 minutovom čakaní na operátora mi povie „nemôžem Vám dať číslo na kuriéra a aj tak je Vaša adresa nejaká divná, preto zásielka ostala na našom DEPE“. Informovať ma o tom, že majú problém s adresou nikto neriešil.
Rýchlosť doručenia neviem posúdiť možno ak doručujú tak doručujú rýchlo. Po zásielku som si musel prísť na ich DEPO osobne (pravdepodobne ak by som po mojom zistení, že sa im „nezdá“ adresa doručenia a adresu opravil a dal nový termín doručenie tak by to doručili, ale na to som nemal čas).
Nespokojenost, nefungující proklamace.
Doručení v avízovaný den neproběhlo, následující den neodpovídala hodina přivezení – doručeno po avízovaném intervalu.
Vůbec nebyl kontakt na DPD – mimo po 20 minutách poslouchání instrukcí na centrálu , kde mi poradili, že si můžu vyzvednout balík v 40 km vzdáleném depu.
Půl dne jsem všemi způsoby naháněl neúspěšně kurýra! Emailová žádost o kontakt nefungovala, odpověď nepřišla, telefon se nezobrazil, depo nemá telefon! Všechny nabízené způsoby jsou nefunkční a pro mě velká ztráta času.Mapka se sledováním kurýra jak se k Vám blíží nefunkční – promarněný čas!
Asi nejhorší zasilková společnost, ani po řetí jsem se nepoučil a balík jsem si opět nechal doručit touto společností.
Pokaždé mě informovali o čase kdy budou balík doručovat ale však ani jednou nepřijeli včas. Jednou se sekli dokonce o 5 dní.
Naprosto nedoporučuju!
Upřímně doufám že si tohle někdo z DPD přečte.
Po zkušenostech s Českou poštou bych se jí měl omluvit. Nejsou nejhorší doručovací společností! DPD je předčí na celé čáře. Kontakt s firmou = 0 i když jsem měl balík dostat dnes t.j. 9.6.2019, na stránkách byla informace, že balíček se nepodařilo doručit, i když jsem seděl celý den doma na telefonu. Jsem zvědavý, jestli ten balík vůbec kdy dostanu
3.7.19 přišla zpráva, že mi budou doručovat balík. Nikdo nepřijel. A takto se to opakuje až do 9.7.19 – zpráva a nic. Dokonce jsem se dozvěděl, že jsem nebyl zastižen. Vzhledem k tomu, že jsem byl doma, nikdo mi nevolal ani nezvonil na zvonek (je s fotem) je toto tvrzení absurdní. Takže se na celé doručování v y s e r t e a jděte dělat něco jiného.