DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
DOBRÝ DEN.
NEJSEM NESPOKOJEN S DORUČENÍM BALÍK.
PO DOMLUVĚ Z ŘIDIČEM ŽE MI BALÍK DORUČÍ DO ZAMĚSTNANÍ A ŽE ZAVOLÁ.
BOHUŽEL PAN ŘIDIČ NA MĚ ZAPOMĚL.
PO ZAVOLÁNÍ.JSEM JIŽ MIMO MĚSTO.😡😡.
TAK SE PTÁM JAK JE MOŽNÉ ZĚ PAN ŘIDIČ NA TO ZAPOMENE.??
Tak toto!! Jsem ještě u žádné přepravní služby nezažila!! Objednala jsem si paddelboard v Kauflandu v Německu.Po odeslání mi přišel email ohledně ,,sledování ,, zásilky.Po dvou dnech byl v depu v Ústí nad Labem-Chlumec.Sleduji a po 5 dnech kdy byl stále v Chlumci volám,že neustále balík na mou adresu nedošel!!!!! Po me telefonické ,,reklamaci ,,kde je zboží??,,moc ,,ochotná,,paní sdělila,že tam nemám jméno,takže se balík nedoručuje!!!!!No jednání katastrofa!! ,Přitom adresa a telefon souhlasil.Stacilo zavolat.Tak tedy nevím,kdybych nezavolala kde by zásilka skončila nebo by asi čekali do Vánoc .A ještě ta neochota .Nechápu,že tato firma ještě vůbec existuje.Jedine co můžu pochválit je pan řidič LACINA který vozí zásilky Kadaň.Tam jsem si musela nechat zaslat balík,jelikož už jsem trávila dovolenou na chalupě.Tyden bez paddelboardu.🙄Tímto ho chci opravdu moc pochválit,super člověk.
Už 3 den čekám na balík spojení s asistentem katastrofa jen virtuální jednání strašný
Moje zkušenost s DPD byla špatná jednou jsem si přes jejich společnost nechala odvézt mobil do opravny,a je to pár let co mi ho nevratili,proto nedoprucuji
Nedoručeno!!!
31.7. měli doručit balík od Oriflame. Po urgenci e-mail, že zasilka byla poškozena a že vrací dodavateli. Od té doby žádná zpráva. Odkaz v mailu na DPD kurýr je k ničemu. Možnost sledovat zásilku jsem našla na webu DPD. Překvapení: prý doručeno. Takže zaplacený balík zmizel. I když v jiných případech zásilku doručí, tohoto dopravce nedoporučuji. Příště raději Českou poštou.
Zdravím, dnes DPD absolutní selhání.Balík dorazil po termínu a ještě k tomu poškozen.Jednání s kurýrem absolutní propadák, totální neochota vyřešit problém, opravdu děs. Žádná úroveň, prostě kolaps.
Jsou to kundy dam si dobírku do boxu a přijde mi sms ad to zaplatím on-line po 4 dnech i když jsem si zaplatil dobírku
Nespolehlivý dopravce nikdy nedoručeno v den který mi upřesní. Volím tuto dopravu pouze když není nabídka jiného dopravce.
NEJHORSI SPOLECNOST KTERA VUBEC MUZE FUNGOVAT NEOCHOTA VUBEC NECHAPU JAK MUZE TAHLE SPOLECNOST FUNGOVAT POSLOU SMS KDY PRIJEDOU KDYZ UZ STOJI PRED BARAKEM UZ NIKDY VIC TO BYLO POPRVE CO JSEM SI OD NICH NECHAL NECO DOVEST A TAKY NA POSLED UZ NIKDY VIC
Bohužel tento způsob dopravy absolutně nedoporučuji. Měla jsem obdržet dva balíky, vzala jsem si volno v práci a nikdo nepřijel, stálo tam dokonce, že jsme vás nezadtihli. Další den dovolené, sedět a čekat na nic, to si brát nebudu, takže si ty balíky mohou ponechat. Když jsem volala na Depo, obdržela jsem tel. číslo od řidiče, který jezdí jinou trasu. Volala jsem podruhé, paní řekla, že mi tel. číslo pošle v e-mailu a samozřejmě nic. Opravdu nedoporučuji
Eva Cermak, Znojmo