DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 184 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Tyden jsem čekal na balík a další půl rok čekám na omluvu za nedoruceni. Arogantní ko**ti v kanclu a deb**ové za volantem. To bych nevěřil že může existovat něco horšího než česká pošta…

    Přínosný(24) Nepomohl(1)You have already voted this
  2. Dobrý den,musím Vám vyslovit pochvalu ohledně doručování balíků.Posílám pravidelně již cca 7 balík a nikdy jsem neměla problémy.posílám do Velké Británie a za 3 dny je balík na místě bez problémů.Budu využívat i nadále přesto že je to zdražené.Posílala jsem přes GLS ale nikdy více.Děkuji Vám a přeji hodně spokojených zákazníků.

  3. Pokud mám volbu, volím jiného kurýra. DPD to je risk, jestli to vůbec dojde.

  4. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Neustále otevírají cizí zásilky, balíčky poškozují často jen z principu – vnější krabice jsou poškozené, zdemolované, někdy do nich řežou nožem. Mám velké pochybnosti o duševním zdraví zaměstnanců DPD. V extrémním případě se může stát, že některý ze zaměstnanců se do balíčku vymočí, po otevření poškozené krabice na vás dýchne opar zkvašené moči.

    Zápory: rozbalování a otevírání zásilek sekání, bodání a kuchání balíčků nožem poškozování zcela nového zboží z eshopu duševně nemocní lidé
    Přínosný(34) Nepomohl(6)You have already voted this
  5. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Já jsem vždy s DPD službou spokojená :)) Možná mám jen štěstí,ale vždy vše bylo v pořádku. Defacto jinou službu už ani nepoužívám. Za mě kdokoli přijel byl rychlý, vstřícný a balíčky dovezli vždy včas. Kurýrů DPD je v ČR mnoho, ale můžu říct, že se mi nikdy zatím nestalo abych musela řešit nějaký problém :)

    Klady: Super :)
    Zápory: žádné
    Přínosný(3) Nepomohl(12)You have already voted this
  6. Naprostá katastrofa. Zásilku poškodili, reklamaci zamítli. Na stránkách mají uvedeno, že je zásilka pojištěna na 50000 i přesto reklamaci zamítli a škodu neuhradili. Jejich balíky při přepravě padají z metrové výšky, ale na to zákazníka nikdo neupozorní. Pokud nechcete mít poškozené zboží a zničené nervy, vyhněte se obloukem této společnosti. Služby otřesné, stejně jako Česká pošta. ?

  7. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Na dvakrat nedorucili zasilku v terminu kdy jsem uvedl, ze jsem doma. Dal jsem i cislo kam volat, abych se pripadne dohodl rovnou s kuryrem. Kuryr misto toho zadal, ze jsem zasilku odmitl prevzit a dal ji k navratu odesilateli.

    Přínosný(21) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Totální tragedie, kurýr netáhlo. Doručení v domluvený čas selhalo, odvezl si zásilku zpět aniž by mi někdo zavolal nebo na mě zazvonil. Přeloženi doby doručení na naprosto nevhodnou dobu, pouze kdy se to hodí kurýrovi. Kvůli doručení větší zásilky jsem si vzal volno, abych na kurýra počkal, ten ale vůbec nedorazil a automaticky to přehodil na jindy. Zprávu napsat kurýrovi nešlo, telefon na něj uvedený není. Když jsem věc zkoušel řešit přes webou stránku, místo operátora je pouze chat s robotem, který není schopen reagovat. Na telefonu také bez operátora, pouze namluvená linka, která nic nevyřeší. V dnešní době technologií a komunikací naprostá tragedie. Rozhodně už jejich služby nikdy nevyužiji.

    Klady: žádné
    Zápory: pružnost, kvalita, flexibilta v domluvě
    Přínosný(29) Nepomohl(1)You have already voted this
  9. 2.25
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    10

    I když mne dodavatel i DPD služby několikrát ujistila, že kurýr bere hotovost i platební karty, když kurýr dorazil, řekl, že na této trase platební terminál nemá a já jsem musela běžet k bankomatu vybrat hotovost. Nevím, co má znamenat „na této trase“. To jsou Nové Butovice jako odlehlý ostrov ? V e-mailu od DPD je odkaz, na který vám nabízejí poslat dotazník spokojenosti. Týden ten odkaz nefungoval a pak, když jsem ho odklikla, napsali mi, že mne registrovali k odběru novinek ! Jsou to šmejdi.

    Klady: Posílají e-mail, když kurýr vyráží a pak ještě kurýr posílá SMS.
    Zápory: Přes všechna ujištění, že kurýr bere platební karty, nakonec řekl, že karty nebere, protože nemá terminál ! Zaslání dotazníku spokojenosti nefunguje.
    Přínosný(10) Nepomohl(3)You have already voted this
    • V ranní sms vám chodí oznámení, jestli kurýr má, či nemá platební terminál a jestli si zasilatel přeje platbu kartou.

  10. Reply
    Edita uherkova 28.5.2019 v 8:39
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Dobrý den, chtěla bych hodně pochválit řidiče , který jezdí v Karviné Mizerov a dne 27.5.2019 mi doručoval balík kolem 12 té hodiny. Bohužel jsem si neřekla o jméno,tak nemůžu chválit přímo. Ale tento řidič je velmi ochotný , příjemný, usměvavý . Takto si představuji jednání . Děkuji vám tímto pane řidiči za obrovskou ochotu . Jsem velice spokojená a doufám, že za svou skvěle odváděnou práci budete při nejmenším pochválen ?

    Klady: Úžasný pan řidič
    Zápory: Žádné
    Přínosný(4) Nepomohl(15)You have already voted this
1 198 199 200 201 202

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo