DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 184 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Reply
    Lucie Bradova 23.5.2019 v 13:45

    Nespokojenost

  2. 0.75
    Rychlost doručení
    30
    Jednání se zákazníkem
    0

    Dostal jsem balíček přelepený páskou, „Během přepravy došlo k poškození, vložen zápis o škodě“. Bohužel nebylo tam nic. Po třech týdnech informace ať to reklamuje odesílatel v Americe. Navíc si vzpomněli že manažer pobočky který balíček přelepil si pamatuje že byl vlastně v pořádku. Tak mám pěkné originální světlo na HD. No tak alespoň vím jak někoho otrávit, pošlu mu přes DPD a mám od něj pokoj navždy……

    Klady: Vím jak se zbavit zákazníka.
    Zápory: Zkusit se dovolat .........
    Přínosný(14) Nepomohl(3)You have already voted this
  3. Reply
    Renata Plasgurová 6.5.2019 v 13:30

    Jsem zcela pobouřena jednáním pracovníka této společnosti, jeho neomaleným jednáním a způsoby. Řidič dovezl balíček, už v telefonu byl nepříjemný, několikrát mi zvýšeným hlasem zopakoval, že nemá čas (ten ale nemáme nikdo). Řekla jsem mu, že si budu na jeho chování stěžovat, na to balíček vzal a ujel s ním.
    Nechápu, jak si v dnešní době může někdo toto ke klientovi dovolit?

    • DPD je naprostý odpad a výsměch všem zákazníkům. Poposovat problémy s nimi by bylo na román. Tupost a neschopnost jejich zaměstnanců předčí vše, co jsem dosud zažil. Dokonce i polucajty a státní správu. Na funkci operátorů infolinky berou už jen ty, které by jinde nevzali. Jsou hloupí, arogantní a prolhani, ze by se za to nemusela stydět nejmenovaná menšina.

  4. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Dostal jsem informace smskou i na email kdy mi zásilka přijde a v kolik hodin. Zásilka mi však vůbec nepřišla.
    Žádný telefonický kontakt, nic. Žádné upozornění co se stalo.
    A to měla zásilka původně přijít už včera. Změnili mi termín na dnes a nic nepřišlo.
    Infolinka jen hlasový automat. Nic se nedozvíte a zaplatíte.
    Tohle by se nemělo stávat.

    Klady: Žádné
    Zápory: Zásilka dvakrát nepřišla. Žádná komunikace se společností, jen hlasový automat, přijdete o hodně peněz, nic se nedozvíte
    Přínosný(44) Nepomohl(12)You have already voted this
  5. 4
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    80

    Celkově jsme byli spokojeni, až na jednu maličkost… objednali jsme si čistič na koberce a pán si určitě musel všimnout, že neměl čisté boty a pěkně nám koberec pošlapal.. možná by nebylo od věci kdyby sám čistič rovnou použil když odcházel a viděl ty velké černé šlápoty na modrém koberci:)

    Klady: rychlost dodání, jednání se zákazníkem
    Přínosný(3) Nepomohl(23)You have already voted this
  6. 2.5
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    100

    No kdyby nebylo řidiče ktery zavaží oblast kolem Dašic tak by jsme zasilku nedostali , protože někdo přeškrtl adresu a napsal uplně jinou adresu ktera byla minimalně o 3km jinde . Asi ten bl… skladník co ma ověřit adresu . Mělo to byt doručene minuly tyden a dostali jsme to až dnes . Podle mne za to ani řidiči nemužou ale v depu asi často hulí travku ,jinak si tom nedokažu vysvětlit . dostali info i po tel . a potom další tel na zakaznicke lince a stejně zpusobily problem řidiči . Pěkny bordel mají v depu ale jinak řidič super a chovaní pefektní . Takže ten ma velke Díky .

    Přínosný(5) Nepomohl(6)You have already voted this
  7. Otřesná společnost. Napsali mi, že z jejich provozních důvodů nelze doručit do výdejního místa ani nikam jinam a po mé urgenci mi sdělí, že balíček nedoručí a mám si zajet do 70 km vzdáleného depa.
    DPD již nikdy více!!!

  8. Asi 3x mi nepřišli různé zásilky, nelze najít naší adresu, pak je ale zvláštní, že ji najdou jiní dopravci. S dpd mám akorát více zařizování, balíčky chodí pozdě. Připadá mi jako řešení když nemůžu najít adresu zvednout telefon a zavolat, jenže to se zřejmě niko neobtěžuje. Na kontaktním tel. čísle samozřejmě automat, který mě slušně pošle do háje. Když nemusím, nevybírám dpd.

    • Naprostá katastrofa. Byl jsem v práci a dopoledne mě kontaktoval kurýr že mi doveze balíčky. A to jsem ještě volil že to chci doručit až odpoledne. Volal mi a já mu sdělil jestli by to mohl dát mému známému a dozvěděl jsem se že prý ne protože známý pracoval na druhé straně města. A to on prej nejezdí že má jen vrchní část. Mimochodem pocházím z malého městečka na Jihočeským kraji Dačice. Cesta tam by mu zabrala maximálně 5 minut. Tak jsem tedy chtěl uložit balíček na zasilkovne to řekl že ano bez problémů ale že to tam bude až druhý den. Takže jako What the fuck? Tohle totálně nepobírám a beru to jako absolutně nezodpovědné a neprofesionální chování. Zvolení dopravy dpd poprvé a naposledy.

    • Stejná zkusenost. I Česká pošta nás najde, ale DPD ne. Ale nejhorši je, že když ten kurýr nenajde adresu tak nezvedne ten p….ny telefon a nezavola. Jiný dopravci dokážou používat telefon a zavolají tak dvě minuty před dodáním.

  9. Doufám, že LA Poste vezme mou radu vážně a najde si někoho jiného na spolupráci v ČR.
    Jen díky České poště, která mi poradila, že La Poste spolupracuje s DPD, bych nikdy zásilku z Francie nedostal. Pak jsem musel potupně čekat 15 minut na zákaznické lince, než mi arogantní baba řekla, že nemám označený zvonek a zásilka se vrací zpět. Nevím, nač je zvonek, když jako normální člověk pracuji v době, když oni doručují jen během dne. Taky nechápu, proč nenechali vzkaz ve schránce, která je volně přístupná z ulice. Nakonec jsem se vymohl dodání na jinou adresu a zavolání předem. Co myslíte? Zavolali? Ne.
    Je to katastrofa a vyhýbám se jim, jak to jen jde.

    • La Poste vlastní DPD společnost. A né že spolupracuje :D

    • Touto přepravní společností už nikdy více dnes je to po 4 co jsem volal na zákaznickou linku s požadavkem , proč je stále balíček v depu a nic se sním neděje. Každý den co jsem volal jsem poslouchal pí….ny tipu (nechápu co tam kolegyně zadávala , ale tady chybí tohle a pak zase tamto……) ne web : sledování zásilky se mění pouze datum s textem (PŘÍJEMCE SI ZMĚNIL TERMÍN DORUČENÍ ) neměnil jsem ani jednou…

      Doporučuji se této společnosti vyhnout.
      Těm , kteří jsou spokojeni od srdce závidím , protože jsem po druhé zkusil DPD a vždy nějaký problém!!!

      • S přepravní společností DPD má velmi negativní zkušenost. Od 17.12.2019 čekám dosud na balík, ale marně. Pořád odsouvají dodání zásilky a není možno telefonicky nebo písemně balík urgovat, protože mají na telefonu a v emailu jenom plechové huby!!!!!! Od této společnosti již nic nebrat, protože za 25 let jejich fungování se ještě asi nenaučili dodat zásilku????

    • Ale ti kurýři také pracují jako normální lidé, tak co jste čekala ? Že kurýr bude jezdit do půlnoci, aby vás mohl obsloužit, až přijdete z práce ?
      Dostávám průměrně jeden balíček týdně a vím jak kurýr pracuje, on se opravdu nefláká. Pokud balíček chci, tak buď jsem doma, nebo si ho nechám doručit do práce. Stačí u toho přemýšlet a ne jen brblat, že jsem neschopná si zajistit převzetí balíčku.

      • Ty chytraku ja prosedel cely den doma a stejne neprijeli, jenom si vymysleli zmenu doruceni.

        • Milan Kouba 3.1.2023 v 10:39

          Mám přesně stejnou zkušenost a to již podruhé!

        • takto jsem to měla bohužel i já. Jen mi napsali “ bohužel jsme vás nezastihli” což je naprostá blbost, cely den jsem byla doma. Doufám že mi ten balík vůbec dojde. Příště zvolim radši českou poštu. Jen jedno velké ZKLAMÁNÍ!!!

      • Pokud mi DPD pošle zprávu, že budou balíček doručovat po 14 hodině, já odejdu dřív z práce a ve 13 hodin na mě řidička řve, tak to asi není v pořádku. Kromě jiného mi tvrdila, že není posypaná silnice, což nebyla pravda. Původně jsem chtěla přesměrovat balíček na 11 km vzdálené místo v našem okrese, ale jejich robot mi napsal, že to není možné, že spadám pod 30 a 50 km vzdálená místa v sousedních krajích.
        Již delší dobu neobjednávám tam, kde mají tuto dopravu, teď jsem ale nevěděla, že mi to takto pošlou.

      • Nedoporučuji, DPD už NIKDY!!! 28.10. 15:09-16:09 hod nikdo nepřijel, až v 17:45 přijel kurýr nečekán-neohlášen (byl jsem na cestě do práce, doma nikdo). 29.10. 16:34-17:34 hod zase nikdo nepřijel. 30.10. Na stránkách DPD že jsem balík odmítl bez udání důvodu. Volal jsem na jejich infolinku tam slečna řekla že ji vracejí odesilateli ale že může změnit dodání a doručit ještě jednou druhý den. 1.12. Žadna SMS, hovor, nic. Čekám doma. Pak na stránkách DPD se dočtu že balík doručen. KOMU? Mě ne. Takže NIKDY VIC!!! DPD šmejd

      • DPD není jediná kurýrní služba na světě, chápete? :D Takže se nabízí srovnání, proč to u jiných společností jde a u dpd ne. Je přece normální standard zákazníka informovat a kooperovat a ne si dělat s cizím balíčkem co chci. Jedna věc je doručovat v pracovní době, druhá věc je, zda je relevantní, aby tato doba fungovala do třetí odpolední, což je opravdu nesmysl, když vezmeme v potaz, že neumí reagovat na kontakty zákazníka a řídit se domluvou. Popravdě si asi nevybavím společnost, která tak ignoruje informovanost zákazníka jako právě DPD. Když si chci zařídit vyzvednutí balíčku, znamená to, že budu informována kdy a kde tak mohu učinit, nikoliv se domáhat složitě kusých informací, že balík je už kdesi v depu. Nikdo nemá čas si kvůli balíčku brát týden dovolenou omg :D :D Což mimochodem vůbec nesouvisí s tím, zda a jak moc má kurýr práce, je to prostě špatná logistika a nezvládnutá služba, která má fungovat pro platícího (!!!) zákazníka.

      • A co když ani nezazvoni ano nezavolaji a jedou rovnou na parcel shop.. po několikáté, co čekám doma a pak přijde zprava, doručeno na prvek shop.. tak nevím proč jsem čekala doma v čas určení ..

      • Jenže to by museli brát na vědomí změnu adresy dodání. Nereagují na nic.

  10. Neskutečná společnost. 14 dní se s balíčkem nic neděje a po mé urgenci mi sdělí, že balíček nedoručí a mám si zajet do 30 km vzdáleného depa.
    DPD již nikdy více.

    • Mám úplně stejnou zkušenost. Hrůza

    • DPD nejhorší prepr. společnost !!! Balík mi rozbili a vykradli !!! Když sem uplatňoval pojistku,zamítli mi to,i když byl řádně pojištěný. Škoda byla 50 tis. dodnes nemám ani peníze ani zboží !!!

      • Jihlava – Nejhorší doručovací služba co jsem zažil a to něco pamatuju. DPD najme mladá děvčata kolem 18ti let, která mají tu práci naprosto na párku a říkají tomu doručvovací služba. Běžně spoždění doručení balíku o 2 dny, nefungují jim platební terminály, pokud chcete platit hotově musíte to mít přesně protože děvčata nemají kasírku. Dokonce nejsou schopná ani zavolat na číslo na balíku a nechají mě vyhlašovat po celé firmě pokud balík zasílám do práce – a to je na balíku číslo – Ano, i pokud je na balíku číslo, slečna není schopná mi na toto číslo zavolat a raději zaúkoluje recepci ve firmě a pak mi volná někdo z práce, že tu mám balík. Opravdu nechápu proč nekteré firmy tuto „doručovací službu“ ještě používají.

        • Jednání se zákazníkem-dovolat se nelze jelikož vše je odkazováno zpět na stránky a robot mi pravděpodobně neodpoví proč kurýr automaticky vozí zásilky na výdejní místa-kde je přebírat nehodlám jelikož jsem si u prodejce zaplatil, že mi bude produkt doručen na adresu domů-chápu, že pro řidiče je jednoduší a bezpracné vyhodit náklad na sběrném místě aby si ušetřil čas ale já si za službu zaprvé zaplatil, že mi bude doručeno na adresu a zadruhé pokud máte zaměstnance kteří odvádějí takovouto lajdáckou práci tak já osobně bych ve svém podniku takové nestrpěl-nejenže vám škodí pověst a řadíte se tak na úroveň české pošty v doručování na adresu ale jak vidno asi vám na tom nezáleží jelikož není ani nikdo ke komu se dovolat

    • Jen Zápory. 18.11.převzali zboží od dodavatele.avizo, že budou balíček doručovat 19.11.. 19.11.SMS že mají nějaké problémy a že zboží dodají později. Od té doby nereagují na majly. Dnes t.j.24.11. jsem se po půl hodině na telefonu, kde mi automat pořád sděloval, že jsem v pořadí a pořád mi nabízel jejich bezvadné služby ,jsem se konečně dočkal operátorky. Ta mě pozorně vyslechla „Jako vrba “ v divadle Král Lávra. A zase se nic neděje. Musím počkat, až si někdo z té vrby vyřeže kolíček a potom vyzvoním moji stížnost. Je to moje druhá špatná zkušenost s touhle společností. Před měsícem mi doručovali v jedné zakázce 2 kusy lina. Jeden kus přišel do depa v Brně a druhý kus do depa v Chlumci. Musel jsem počkat, až ten druhý kus pošlou do Chlume. Nedočkal jsem se ani omluvy. Kdybych věděl jak je to stou jejich dopravou, tak bych si pro zboží do prahy zajel vlakem. Mám totiž důchodcovskou slevu a ještě bych ušetřil. Kdybych si šel pro balíček pěšky, tak bych byl už třikrát zpátky. Nikdy více DPD.

      • Nkdy více DPD strhnuto z karty o 400 korun více než byla cena zásilky, a oni tvrdí že oni mají vše v pořádku. Peněz se asi již nedočkám. Tuto firmu nikdy více neochota lžou ?.

    • Naprosto stejna zkusenost.

      • Pomalí, nekomunikují, nedodržují termín dodání – Nedoporučuji, hrozná služba

      • Presne tak. DPD nikdy vic.

        • DPD už nikdy

        • František Aschenbrenner 22.1.2021 v 12:20

          Dobrý den posílal jsem balík přes DpD.7.1.2021Do FiSchenu v Německu.Česke DpD Doručili balík 8.1.2021do depu v Německu.Přišel email z Německa že balík přijde za 1-2 dny.po týdnů balík nepřišel tak. Švagrová z Německa jim volala řekli ji že musí počkat že nemá expres službu.Za pár dní balíček opět nepřišel.Opě se tam volalo řekli že musím e zavolat do Česka na DpD.Tak jSem volal,řekli mi že už S tím nemají Společného protože že je to v Německu že musíme apelovat na ně.Tak Se opět volalo Do Německa a tam říkali že,jim nejDe načíst kód takže to nemůžou poSlat.Takžej Sem opět volal Do Čech dali to jako reklamaci a pořád nic furt čekám a jSem hoDne naštvaný a nejhorší je na tom že si nemůžete nikde stěžovat.Takže DpD nikDY

    • Naprosto souhlasim

1 199 200 201 202

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo