DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
1. nebyl dodržen termín dodání
2. balík přišel značně poskozen, ale řidička si toho prý nevšimla. Tak slepý člověk by asi neměl řídit!!
3. balík vytáhla ven z auta a řekla invalidnímu člověku s francouzskýma holema, aby si to odnesl domu sám.
Raději už nikdy víc.
Řidička, která nám balík přivezla, je opakem všech kurýrů.
Již 2x se mi stalo že zásilka nebyla doručena na adresu jak bylo požadováno ale do depa.
Špatně chodím a proto si vždy připlatím doručení na adresu. Dnes jsem čekala ještě 2 hodiny po avizovaném příjezdu a jen jsem vytáhla paty přišla SMS o uložení v depu.
Takhle si služby dpd teda nepředstavují a budu to všude prezentovat.
Dnes jsem se setkala s nejhorším jednáním této společnosti,kurýrovi se pravděpodobně nechtělo doručit zásilkou, tak si vymyslel báchorkou o tom že mu bylo vyhrožováno kterou nahlásil na této firmě.Podle mého názoru by měli být hovory monitorovány.
Hnusný
DPD je sice robustní doručovací službou se sítí dep rozesetých po celé ČR. A někde určitě může fungovat rychle a bezchybně.
Ale já mám bohužel opačné zkušenosti.
DPD = drzý, prolhaný dobytek. Zásilka nedoručená (čekal jsem doma) řidič po telefonu tvrdil, že ji chtěl nechat v nějakém květinářství, kde mají úložiště. Volal jsem tam, dle sdělení personálu tam ten den nikdo z DPD nebyl. Na urgenci kurýr reagoval drze že až. Nakonec jsem si zásilku jel sám vyzvednout k odesílateli, kterému ji vrátili. Zákaznická linka – zcela nefunkční.
Tohoto dopravce už nikdy nezvolim.Pan mě volal do práce. Po tom co jsem zjistila , že mám od přepravce sms , tak jsem volala zpět. S tim , že se domluvím na předání. A misto toho na mě pán začal nadávat do telefonu , že mě jako volal a ja mu neberu telefon a co jako se mnou ma dělat. Byl dost nepříjemný .Příště radeji zvolim jinou formu dopravy , kde možná prijde balíček o den dýl , ale aspoň nebudu mit pocit, že je obtěžuji.Pán at si jde sednout raději na pracovní úřad.Tam nenadělá tolika škody .Timto chovanim vám akorát odradí lidi.S pozdravem Jandová
Ve středu jsem obdržel sms, že bohužel z kapacitních důvodů (mimochpdem lež, nemají řidiče) mi nemohou dodat zboží a pokud ho potřebuji ve středu, že si ho mohu vyzvednou na pobočce v HK. Druhý den ve čtvrtek bez jakéhokoli kontaktu. Večer při zadání čísla zásilka na stránkách DPD zjistím, že je balík v Alza boxu v mém městě a tak píšu ve 21hod. večer stížnost, že mi nic nedorazilo a nemám žádný kod atd., bez odezvy, pouze mi volá v pátek ráno v 9hod. paní z firmy, kde jsem si zboží objednal, že jim balík přišel zpět a co se děje … ! Neskutečné jednání a arogance. Nemáte žádné dovolání, omluva žádná a ignoranti budou fungovat dále jako by se nic nestalo !! Smutné na dnešní dobu, tato firma nemá na trhu absolutně budoucnost a nechápu, že po tolika negativech ještě stále funguje !
ABSOLUTNĚ K NIČEMU
Chování k zákazníkům je naprosto katastrofální, dělají si co chtějí, na zákaznickém servisu vám jednoduše zavěsí telefon, aby nemuseli řešit vaši věc. Dobu doručení neustále prodlužují. Přesměrují balík bez jakékoliv informace na jiné výdejní místo. Děs a hrůza, nikdy víc!