DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
Absolutně nekompetentní firma k doručování čehokoliv. To už se spíš dřív dočkáte smrti, než Vašeho balíku. Zaměstnanci ani nemají možnost předat kontakt na depo. Ani na řidiče, který zásilky veze do výdejního místa. Nevědí ani kde Váš balík je a to ho mají už 4. den ve „svých“ rukou. Nepíšu to jen kvůli jedné špatné zkušenosti. Přece jen chápu, že tam pracují taky „jen“ lidé. Ale jejich přístup? Jednají s vámi jako kdyby jste měli na čele vytetovanou jitrnici. Fuj, banda. Nikdy víc. Zlatá ČP.
Nejhorší přepravní služba
Do firmy se nedovolate jenom automat.
Už 2 dní čekám na dodání komponentů do výroby.
Aby toho nebylo málo tak řidič vyházel celé auto do zásilkový
20 km od Jiním směrem než je místo Doručení..
Katastrofální jednání…
Na ppl, DHL a jiné přepravní služby nemáte a měli by jste se zamyslet nad tím jak zajistit
💯% spokojenost zákazníka.
Nemají
Najhorší dopravca v ČR, nikdy nedoručí balík v daný deň, len sa omluvia a príde to až ďalší deň, ale ak nybda mi chcelo trepať 50 km do Prahy, tak si poň môžem skočiť,čo na tom, že som dala viac než 100 kč za dopravu.
Naozaj už nikdy.
Jednoznačně nejhorší zkušenost s dopravní společnosti. Před týdnem mi zásilka dorazila do dpd boxu, přišel mi e-mail a sms s odkazem na zaplacení (nevím kdo to vymyslel když například u alzaboxu můžete zasilku vklidu zaplatit přímo u boxu) odkaz který přišel samozřejmě nefungoval, telefonická podpora nefungovala a podpora skrz formulář se obtezovala napsat pouze že když zasilku on-line nezaplatim tak si ji nevyzvednu.(rád bych zasilku zaplatil to by ale odkaz musel nejdříve fungovat) Na další dotazy se už odepsat neobtěžovaly. V týdnu jsem několikrát zavolal na podporu vždy mi bylo řečeno ze mi okamžitě pošlou nový odkaz na zaplacení( samozřejmě žádný odkaz nepřišel) Po všech pokusech se k balíčku dostat a marných slibech že někdo něco vyřeší mi dnes přišel e-mail a sms ze zasilku vrací odesilately protože nebyla vyzvednuta. ( hlavně ze toto oznámení prijde ale aby přišel funkční kód k vyzvednuti to ne) Balíček jsem nutně potřeboval mít již v pondělí a dnes v pátek je jeho doručení ke mě stále v nedohlednu. Použití služby DPD určitě nikomu nedoporučuji, pro mne to bylo určitě naposled. Kdyby šlo dát nižší hodnocení než 1 hvězda určitě bych ho využil.
Absolutne hloupa firma, ktera kasle na zakaznika. Tyden mi dorucuji balik, tyden, je to normalni??? Vzdy nejake vyhovorky. DPD NIKDY VIC!
Absolutne na huby – nikdy vic DPD ! NIKDY!
Urgentni balik neradno dorucovat s DPD, to je vhodne akurat tak na SMETI!
Naprostá katastrofa, nejhorší dopravce všech dob, zazdili mi během jednoho týdne tri velice cenné baliky odeslané do zahraničí. Jeden německý balík nejsou opakovaně schopní doručit, o balíku do Francie mi lhali, že už už už se doručuje, a balík do Holandska se velmi obávám, že dopadne stejně. Ti bez prominutí arogantní neschopní idioti nemají ponětí, jak dalekosáhlou škodu přesahující finanční rámec mi způsobili. Chyby děláme všichni, ale záleží na tom, jak se k nim kdo staví. P****** to, a je tu ještě fakt, že mám díky nim nervy v p***** a škody, které nepůjdou vyčíslit. A v dnešní době se ani nedovolate, spravedlnosti.
V den doručení jsem čekal na balík, kdy nikdo nezazvonil ani nezavolal. V uvedenou hodinu (na kterou si DPD potrpí) zaslanou do mailu ani za celý den mi balík nikdo nedovezl. Pak mi přišel mail s tím, že si mám balík vyzvednout na nějaké adrese.
NESPOLEHLIVÝ DOPRAVCE NEBO TA OSOBA DORUČOVATELE.
Takže DPD nedoporučuji, jestliže na balík čekáte doma.
Nejhorší dopravce všech dob, jen samé problémy
Tragická služba, nulová komunikace. Nejsou schopni několik dní doručit zásilku z depa. Infolinka nedostupná, po dlouhé době se ozve protivná ženská která nic neví a nic nezmění. Kontakt na depo neuveden.