DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
Dobrý den příšerné jednání čekáte celí den na balíček ,a pak vám večer pošlou SMS že balík je na úložně když vám účtují doručení.
Nejhorší dopravce !!
Neobtěžují si volat balíky vezou několik dnů . Nikam se nedovolate . Arogantní přístup na lince. Nikdy víc radši PPL – GLS ale DPD už nikdy víc !!
Naprostá katastrofa. Už nikdy vice. Jsem na dovolené, ale kvůli balíčku, který obsahuje jednu pivonku, čekám už druhý den v Plzni, kde nejsou schopni říci kde balíček je,za dnešní den 3 telefonáty, kde vůbec balíček je, mi před hodinou přišla informace, že je vydejnim místě. Ale zpráva žádná a tak čekám, kdy přijde SMS, že si balíček můžu vyzvednout.
No hrůza chtěl přepravce za čekání peníze jinak že to odveze pryč. Nikdy už vic tohle bylo poslední kapka
Dneska v 9;12 jsem obdržela SMS, že si kurýr z Vaší společnosti dneska mezi 12-13 hodinou přijede vyzvednout balíček. Toto odeslání zadala firma,která zboží odeslala.
Vzhledem k tomu, že jsem na mateřské dovolené a starší syn (3 roky) mi chodí do školky a zrovna dneska jde po o (tedy vyzvedávání mezi 12:00-12.30, podle toho jak rychle se naji, zabalí věci atd. A tento čas je pevně daný – kvůli provozu školky a navíc školka začíná už v 8:00 – nebylo možné vyzvednutí syna posunout).
Vzhledem k tomu, zs v SMS nebyl žádný telefonní kontakt na ridice (a nedávno v naší lokalitě došlo ke změně kuryra, který vozí balíčky pro Vaši společnost) využila jsem zákaznické linky přes Messenger.
Hned v úvodu jsem vysvětlila situaci (že v tu dobu vyzvedávám syna ze školky, hodina je pevně daná a nelze s ní hýbat) s tím, že jsem slušně požádala, zda by nebylo možné vyzvednutí balíčku u mě doma o chvilku posunout. Jak jistě chápete syn je velice malý, ridicskym oprávněním nekoresponduji a důvodně jsem se bála, zs bychom se mohli s kurýrem minout.
No odpovědi od slečny/paní Nely – bylo naprosto arogantní a neprofesionální jednání. S tím, že s časem se opravdu hýbat nedá, že toho mají moc. a ať si zařídím v práci volno/dovolenou.
No v práci bych si i dovolenou klidně zařídila, bohužel syna ve školce opravdu nechat nemůžu bez dalšího. Zvlášť když ráno nahlasuji (v osm ráno) že jde po o a zpráva s nevhodným doručením mi přišla až v 9:14 (cca).
Chápu, že slečně/paní Nele je dětská psychika mého syna ukradená. Ale aby mi jako reakci napsala, že to nejde a mám si zařídit v práci volno, je trošku mimo a totálně přes čáru. Zvlášť když syn má zdravotní problémy a opožděný vývoj, kvůli čemuž s ním navštěvuji i uznávanou dětskou psycholožku Mgr. PhDr. Magdalenu Novákovou..
Chápu, že očekávání, že paní slečna/paní Nela bude vykovat svoji práci a kontaktuje kurýra či se mi aspoň jinak bude snažit pomoci – bylo velice bláhové. Míst toho jsem očividně měla zranit křehkou dětskou psychiku, kdy by mě syn po obědě ve školce očekával a maminka nepřišla. To že by se syn o mě strachoval a nejspíš předpokládal, že se mamince něco stalo – nevadí – hlavně aby slečna/paní Nela nemusela vykonávat svoji práci za kterou dostává výplatu.
No nicméně po dvou žádostech o telefonní kontakt na kurýra mi jej slečna/paní Nela poskytla. S tím, že není povinnost kurýra mi vyhovět.
A světe div se! Pan kurýr, který toho má údajně moc (100 stopu) za den, po vysvětlení situace(že jdu v té době pro syna) neměl nejmenší problém a ochotně jsme se domluvila na konkrétní čas.s tím, že má dneska pohodu a vůbec se tím nemám stresovat, že případně chvilku před barákem počká☺️ tím bych naopak chtěla vyzdvihnout skvělé profesionální a lidské chování pana kurýra🙏Z jeho strany skvělé jednání, ochota a lidskost. Z jeho strany vše naprosto v pořádku.
Škoda, že takto svoji práci nedělá i slečna/paní Nela. Chování mezi slečnou/paní Nelou a kurýrem bylo jako dudy a nebe.
I přesto mi následně paní Nela v 9:30 poskytla telefonní kontakt na kurýra. Už v 9:44 se Jiří Vala rozlezelo v hlavě a sdělila mi, že kontakt na ridice neposkytujete. Že většina problémů se dá vyřešit přes zákaznickou linku. Promiňte, ale kdybych se nechutí v pracovní době slečnou/paní Nelou nechala odbít,musela bych tady pak s celkem těžkým balíčkem a 2 dětmi obíhat město, zda se zásilka vejde doo výdejního depa či nikoliv. Myslím, že slečně/paní Nele by měl někdo vysvětlit podstatu její práce, základy slušného chováni a alespoň náznak profesionality. Protože sdělit mi že problémy se dají řešit přes zákaznickou linku v mém případě určitě nebyla pravda. Neboť mě přes zakaznickou linku sdělila, že změna zařídit nelze.
Nehledě na to, že očividně slečna/paní porušuje právní/interní předpisy. Na jednu stranu mi dá kontakt na kurýra, po 10 minutách mi napíše, že mi jej dat nemuze (interní předpis) a když pro účely stížnosti chci její pracovní číslo (označení) vzápětí mi sdělí, ze to mi dát nemůže – protože interní předpis.
Když ji požádám o sdělení tohoto interního předpisu – žádná reakce. Stejně jako u ostatních odpovědi (ty si zřejmě mám rovněž vycucat z křišťálové koule).
Závěrem myslím, že slečna/paní Nela není člověk na svém místě. Tak arogantní a neprofesionální jednání (kdy jednou předpis porušit může, podruhé ne), absolutní neochota vyhovět (abych si zaridila volno v práci…jasně psychika 3leteho syna a pevne daný čas vyzvedávání ve školce), hlavně, že má pak tu drzost mi napsat, že většina problémů se dá vyřešit přes zákaznickou linku. No pokud je vyřizuje slečna/paní Nela – pak se rozhodne tedy vyresit nedají. Jestli jen všem říká, NE!
Ráda bych Vás požádala o písemné vyjádření, jak dopadla moje stížnost (scany zpráv slečny/paní Nely zasílám v příloze).
A zaverem mi dovolte maličkost, pokud toto neprofesionální a arogantní jednání a neplnění pracovních povinností v pracovní době (ulehčování si práce, tak aby nejlépe nemusela dělat vůbec nic) slečně/paní Nele projde a pak bych se ráda ucházela o pracovní pozici na zákaznické lince u Vás. Protože chodit do práce, kde být na lidi jen hnusná, neprofesionální a neplnit svoje povinnosti – to je práce snu
DPD je nejhorší dopravce!!! bez kontaktů , jenom samé odkazy, dodávají v době kdy nikdo není na firmě , s nikým se nejde domluvit…
Nehodilo se mi místo doručení balíčku, protože v ten den neměl u nás doma nikdo být. Změna doručení do práce. Potvrzovací mail přišel i s adresou do práce. Stejně zvonili u nás doma, naštěstí příbuzná doma byla a peníze, které jsem měl s sebou v práci dala doma do kupy. Předem už ani nevolají, rovnou balíky hážou z auta. DPD už jedině když nebude na výběr jiný dopravce
Balík byl několik dní v expedičním depu s tím, že pokud ho potřebuju hned, mám si pro něj dojet (cca 30 km).
Dnes píšou, že dostali moje pokyny k přesměrování – nemohli dostat, žádné pokyny k přesměrování jsem nikomu nedávala. S napětím očekávám, kde balík skončí.
Takže asi nazdar …. !
Moje dnešní špatná zkušenost se v podstatě shoduje s negativními komentáři. Protože se balíček nevešel do boxu, tak to DPD vrátilo zpět prodejci, aniž by se dopravce pokusil kontaktovat mě jako příjemce. Určitě nebudu už nikdy využívat DPD! Dvakrát jsem je využil a dopadlo to dvakrát stejně.
Nejhorší dopravní služba ever. Zásilku dodali po týdnu od převzetí a ještě na jiné místo. A nebylo to v průběhu nějaké dárkové špičky, šlo o obyčejný červen. Horší než Česká pošta.
Objednala som si vyzdvihnutie zásielky. Prišiel mi e-mail s termínom vyzdvihnutia, kuriér ale nedorazil. Čakala som teda ďalšie dva dni. Napokon som písala e-mail, kde ma informovali, že objednávku zrušili, pretože som uviedla slovenské číslo a oni majú zahraničné čísla blokované.
O zrušení objednávky sa ma nikto neunúval informovať, čo je veľmi neprofesionálne. Vyzdvihnutie zásielky bez českého telefónneho čísla nie je možné, čo mi hlava neberie.